Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhasta? Mies kirjoitellut fb:ssä exänsä kanssa.

Vierailija
19.04.2013 |

Ex oli aloittanut pyytämällä kaveriksi, mies ei hyväksynyt pyyntöä joten eilen illalla mun jo mentyä nukkumaan oli tullut viesti että miks ei voitais olla kavereita? Mies oli vastannut (kuulema) että hänellä on vaimo ja lapsi, hän ei halua pettää vaimoaan. Ex oli vastannut että ei hän seksiseuraa hae, haluaa vain olla kaveri. 

En ole näitä tekstejä itse vielä nähnyt kun raivostuin niin aamupäivällä kun mies kertoi kirjoittelusta. Hänen mielestään ylireagoin ja sanoi että hän sentään kertoi rehellisesti ja suoraan kirjoitteluista. Pistin miehen ulos lapsen kanssa että saan rauhassa miettiä. Itkettää :(

Saman exän kanssa mies petti mua ihan seurustelumme alkuaikoina, se tässä suurin syy miksi "ylireagoin". Kun kysyn mieheltä että jos mä kirjoittelisin oman exäni kanssa olisiko se ok, mies sanoo että se on ihan eri asia, ei kuitenkaan sano miksi se olisi eri asia.

Mulla on pää sekaisin kuin Haminan kaupunki enkä selkeesti nyt osaa ajatella järkevästi, miten itse reagoisitte vai antaisitteko olla? Vielä eilen menin onnessani nukkumaan kun olen niin onnellinen perheestämme ja rakastan miestäni yli kaiken. :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:54"]

Jos ei olisi ollut tota pettämistä, niin olisit ylireagoinut. Mutta koska se on ollut, niin miehesi olis voinut jättää eukolle kokonaan vastaamatta!

[/quote]

Näin mäkin ajattelen ja mies esim. on kaveri yhden exänsä kanssa ja minäkin tulen hänen kanssaan hyvin juttuun ja se on täysin ok.

En oikeasti tiedä mitä tehdä, tuntuu et se vuosia rakennettu luottamus on murentunu hetkessä ja oon ihan sekasin että mitä mun pitäis tehdä. Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vihanen!!! Tähänki asti tän exän näkeminen kaupungilla tms. on ollut tosi vaikeaa kun tiedän mitä he tekivät miehen kanssa selkäni takana. Mies lopulta näytti mulle eilen illalla mitä kirjoittelivat ja nainen oli kirjoittanut; TOIVOTTAVASTI ET PUHU TÄSTÄ KENELLEKÄÄN KAVERILLESI TAI VAIMOLLESI... JOS SAAN KUULLA ETTÄ OOT PUHUNUT KERRON VAIMOLLESI KAIKESTA MITÄ ME OLLAAN TEHTY. Mieheni oli vastannut että vaimoni tietää jo kaiken ja nainen oli vastannut vain EN USKO ETTÄ TIETÄÄ KAIKKEA.

Mies ihmettelee että miksi olen niin vihainen, ja pyörittelee päätään miksi hän minulle mitään sanoi. Okei, arvostan hänen rehellisyyttään mutta kai se nyt järkikin sanoo et jos joku epätoivoinen vanha ex laittaa tuollaista vonkausviestiä, siihen ei tarvitse vastata YHTÄÄN MITÄÄN!?!

Ei helv ... mulla ei ole edes ketään kenelle kehtaisin kertoa tästä! :( Vain tämä av :(

TERV. AP

Vierailija
2/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistus purkautuu ylensyöntinä, olen nyt kaksi päivää syönyt kaksin käsin kaiken mitä saan käsiin, lihon tätä vauhtia hetkessä 35kg mitä olen pudottanut viime kesästä lähtien :( Ahdistaa niin järjettömästi. Ja mies kiukuttelee mulle kun ylireagoin :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Olet mustasukkainen, mutta onko siihen oikeasti aihetta.

Seuraavalla kerralla mies jättää kertomatta, kun ylireagoit noin. Kyllä exän kanssa voi olla tekemisissä ilman, että se välittömästi uhkaa sua tai teidän parisuhdetta.

Vierailija
4/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "aito ja alkuperäinen" tai veto-oikeus? Mun exällä ei tasan tarkkaan ole muhun mitään veto-oikeuksia eikä mulla häneen. Mun ja mun miehen suhde on ihan yhtä "aito" kun mun ja exänkin aikoinaan. Tai aidompikin koska tää on kestänyt ja se oli päreinä parissa kuukaudessa (jatkettiin silti kymmenen vuotta).

Ap on ihan idiootti riehuessaan tämmöisestä, mutta ei tämän kirjoittajan puheissa ole päätä ei häntää.

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:03"]

Suhteen alkuaikaa et MINUN mielestäni voi tähän vetää. Minun pienessä mielessäni vanhalla pitkäaikaisella tyttöystävällä/aviovaimolla on veto-oikeus mieheen (aito ja alkupeäinen suhde).

[/quote]

Vierailija
5/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän että olet mustasukkainen, mutta mielestäni et voi olla miehellesi nyt vihainen. Hän on toiminut sinun suhteesi avoimesti ja rehellisesti. Tuollaisen käytöksen pitäisi nostaa sinun luottamustasi häneen, ei laskea sitä. Kunhan rauhoitut, keskustele miehen kanssa asiasta. Sopikaa yhdessä, miten jatkossa toimitte. Kuuntele myös miestä. Hän selvästikin haluaa olla avoin ja rehellinen sinulle. Hän ansaitsee siitä kiitosta, ei haukkuja. Jaksamista.

Vierailija
6/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas tampio mustis olet! Mutta tuohon on kytllä rajuhko ratkaisu: Mitäpä jos "Leo Eläimen" sanoinoin:"Kosketelkaa toisianne!" Ja siis henkisesti ja fyysisesti. Joku exä on kaiketi parasta panna johonkin luiskaan ja unhottaa sinne!

- nona-

Vierailija
7/23 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mokasi tällä kertaa, hänen ei todellakaan olisi pitänyt ottaa mieheesi yhteyttä. Exälle saat olla vihainen.

Miehesi on näiden tietojen mukaan toiminut oikein. Varmasti vanhat tunteet nousevat pintaan, mutta yritä eriyttää ne. Kerro miehellesi, että muistojen tulviminen tuntuu pahalle ja että kaipaat häneltä nyt vähän ymmärrystä ja.. syliä? Mitä ikinä tunnetkin.

Vierailija
8/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suutu turhasta,

,

Vierailija
9/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei - rauhotus vähän.

Miehesi on torjunut exänsä - joten eikös nyt ole toiminut kuten haluat? Parempi noin kuin ettei olisi vastannu mitään.

Mulla on kyllä exät fb- kavereina ja kirjotellaan joskus kuulumisia ilman että yhtään vanha suola janottaisi. Siihen on hyvät syyt miksi ollaan erottu aikoinaan.

Vierailija
10/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä! Sun aloitukset tunnistaa siitä kun teet aina liian isot välit kappaleiden väliin.

Vierailija
11/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taustalla on pettämistä, et tosiaankaan suutu turhasta. Vanha suola taitaa janottaa exää, ja hän ui pikku hiljaa taas miehesi liiveihin. Syntyikö teidän suhteenne pettämisestä (petitte yhdessä exää), vaarallinen mies kostuttaa pöksyt ja silleen? Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
12/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittely meni niin kuin miehesi kertoi, saisit olla tosi iloinen puolisostasi! Hänhän torjui eksän ja vielä kertoi viestittelystä sinulle. Toivottavasti pyydät mieheltäsi anteeksi..

Vierailija
13/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha suola//..>

vaarallinen mies,,,

Vierailija
14/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:54"]

Taas sinä! Sun aloitukset tunnistaa siitä kun teet aina liian isot välit kappaleiden väliin.

[/quote]

Nämä palstan vakisatuilijat tunnistaa jo niin tyylistä. Eivät aasit pääse raidoistaan. ohis

Vierailija
15/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä suutut aivan turhasta! Mies sentään rehellisesti kertoi kirjoittelusta eikä vehkeillyt sun selän takana!

Vierailija
16/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikaa et MINUN mielestäni voi tähän vetää. Minun pienessä mielessäni vanhalla pitkäaikaisella tyttöystävällä/aviovaimolla on veto-oikeus mieheen (aito ja alkupeäinen suhde).

Tietysti jos olette jo ehtineet asua yhdessä on asia eri. Mikäli olette vain tapaillet on kyseessä ollut normaali epätoivoinen muistojen virittely, ei pettäminen.

Minä olen ystävä entisen kihlattuni kanssa. Hänellä on aina paikka sydämessäni erityisenä ihmisenä, koska hän on se ihminen jonka kanssa kasvoin aikuiseksi parikymppisenä. Meillä on paljon yhteisiä muistoja.

Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, miehellä on omalla tahollaan avokki ja lapset. Olen hänen elämänsä rakkaus, mutta se on menneisyytttä emmekä koskaan tule harkitsemaankaan uudelleen yritystä.

Ystäviä olemme ja näin se tulee pysymäänkin. Muuta emme toisistamme halua. 

Vierailija
17/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:03"]

Tietysti jos olette jo ehtineet asua yhdessä on asia eri. Mikäli olette vain tapaillet on kyseessä ollut normaali epätoivoinen muistojen virittely, ei pettäminen.

Minä olen ystävä entisen kihlattuni kanssa. Hänellä on aina paikka sydämessäni erityisenä ihmisenä, koska hän on se ihminen jonka kanssa kasvoin aikuiseksi parikymppisenä. Meillä on paljon yhteisiä muistoja.

Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, miehellä on omalla tahollaan avokki ja lapset. Olen hänen elämänsä rakkaus, mutta se on menneisyytttä emmekä koskaan tule harkitsemaankaan uudelleen yritystä.

Ystäviä olemme ja näin se tulee pysymäänkin. Muuta emme toisistamme halua. 

[/quote]

Ja lässyn lässy!

Mun miehellä ja ei kyllä mullakaan ole mitään helvetin veto-oikeusia ex:ään.

Se on naimisisissa mun kanssa ja palaa exänsä luokse jos haluaa olla sen kanssa. Veto-oikeus..oletko sä ihan pelle???

Vierailija
18/23 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun miehes kiristäjän kelkkaan lähtee. ole tukena miehellesi. ymmärrän kyllä et olet peloissasi mutta jos jatkat näin menetät miehen (et kyllä sille exälle, vaikuttaa kamalalta akalta ja sen takia eronneetkin). Mutta jollekin muulle menetät jos jatkat samaan malliin. ihmiset etsii onnea ja arvostusta. Anna hänen hoitaa asia omalla tavalla, elä sinä omaa elämää ja se mies kyllä sitten kertoo jos teidän suhde on ohi, sä et voi omistaa toista etkä vahtia häntä. mutta ymmärrän vihan ja surun ja tuskan. monesti kumppanit ei tajua mitä tekee toiselle. ilmisesti se ex rakastaa sun miestäs vieläkin , mutta se ei ole sun muutettavissa anna naisen olla ja sun miehes on aikuinen tekee omat ratkaisut. ole sinä fiksu jos he eivät osaa olla.

Vierailija
19/23 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi torjui eksän ja kertoi sulle rehellisesti tapahtuneesta. Minusta hän toimi ihan hyvin. Kyllä minusta saa jutella ihan kenen kanssa lystää, kunhan se ei etene pidemmälle, pettämiseen ym. Jos eksä viestittää miehellesi fb:ssä, niin minusta olisi aika lapsellista, että miehesi vastaisi vain, että "en voi jutella kanssasi, koska vaimoni tulee mustasukkaiseksi"... jos miehesi haluaa olla eksänsä kanssa ystävä, niin on ehkä väärin estää aikuista ihmistä, mutta vaikea tilanne. Kun taustalla on pettäminen, ymmärrän kyllä että sulle se on vaikeaa. 

Puhu miehellesi avoimesti tunteistasi. Kerro että rakastat miestäsi ja tulet mustasukkaiseksi ja luottamustasi koetellaan tilanteessa siksi koska taustalla on pettäminen. Se on iso asia. Minä sinuna sanoisin kuitenkin miehelleni myös sen että arvostan hänen rehellisyyttään ja haluan jatkossakin että mies kertoo avoimesti vastaavista tilanteista. (Mies saattoi säikähtää reaktiotasi, eikä jatkossa kerro mitään, jos on ollut eksäänsä yhteydessä, sitä tuskin haluat??)

Rehellisyys ja avoimuus ovat suhteessa erittäin tärkeää. Ja se että asioita pystytään keskustelemaan. Voisit pyytää mieheltäsi, ettei hän olisi eksäänsä missään yhteydessä, koska se loukkaa sua. Tilanne voi jatkossa muuttua, kun ajan kanssa saat taas luottamuksen rakennettua. Jos miehesi ymmärtää tämän ja asia sopii hänelle, niin tosi hyvä!

Yritä muistaa se, että miehesi on sinun kanssasi. Hän on valinnut sinut, ei eksäänsä! :)

Vierailija
20/23 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:54"]

[/quote]

Heh, muistan kun kirjoitin muistaakseni toista kertaa koskaan tälle foorumille, niin joku hyökkäsi "Sinä! Tunnistan sut [jostain mistä lie]...". Foorumilla kirjoittelee kymmeniä tuhansia, ja joku luulee tunnistavansa kappalejaoista kirjoittajan. Harhaista, sano.