Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käytti sykemittaria seksin aikana

Vierailija
02.07.2020 |

Laittoi siis ihan urheilusuorituksen siihen päälle. Seksin jälkeen katseli, kuinka syke muuttui aktin aikana ja paljonko kaloreita lähti. Mittari on aika uusi ja mies innoissaan siitä, mutta joku raja sentään. Ei ole kovin haluttu olo, kun toinen pitää seksiä vain urheiluna.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D aika paha!

Vierailija
2/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä! Miksi en ole itse keksinyt, pitääkin koittaa!

Vierailija
4/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllistä. Harvinaisen fiksu mies.

Vierailija
5/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vihreän näköinen? Ajattele jos syke olisi noussut yli 120 niin miehesi olisi muutunut Hulkiksi ...

Vierailija
6/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Onhan se nyt tavallaan urheilua jos kauan jatkaa. Kalorit palaa hyvin.

Vierailija
7/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa usein lenkille.

Vierailija
8/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Axl

Vierailija
9/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko askelmittarissa tuloksia?

Vierailija
10/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"askelmittarin" vois kalibroida omalla vehkeellä esim näin: oma kalu 18cm, eli keskimitta normi tikkauksessa menee sisään noin 15cm vaimon kiljahtelematta.

Elikkä, jos vaikka 400 työntöä kestäis, niin 400 x 15 = 6000 elikkä vaimo sais 60 metriä munaa ja itse vastaavasti saman mittaisen siivun pimperoa😅 veikkaisin itellä keskisykkeeks jotain 90-100bpm.

Vierailija
11/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon kaloreita kului? Itse en ota älykelloa seksin ajaksi pois, mutta en ole laittanut kyllä ikinä harjoitusta päälle ja seurannut suorituksen tuloksia.

Vierailija
12/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"askelmittarin" vois kalibroida omalla vehkeellä esim näin: oma kalu 18cm, eli keskimitta normi tikkauksessa menee sisään noin 15cm vaimon kiljahtelematta.

Elikkä, jos vaikka 400 työntöä kestäis, niin 400 x 15 = 6000 elikkä vaimo sais 60 metriä munaa ja itse vastaavasti saman mittaisen siivun pimperoa😅 veikkaisin itellä keskisykkeeks jotain 90-100bpm.

Lisätäkseni itse vielä tähän, että eipä ole kyllä varmaan koskaan mietittyä, että kuinkahan monta työntöä sitä kestää, ennen kun tulee🤨

Lyhin on kaksi työntöä kerran krapulassa ja järkyttävässä kiimassa kalu pystyssä jankutin ja jankutin. Lopulta, kun helty, niin ei ainakaan ajasta ollut pois🤣

13/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes viitsii ajatella työntävänsä 400 kertaa ?

Vierailija
14/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes viitsii ajatella työntävänsä 400 kertaa ?

No eihän toi tarkemmin ajateltuna ole mitään. Reipasta tempoa alle sek/työntö. Varmaan aika keskiverto vois olla tuo 400 tönäsyä. Alle 7min. Aika lyhyitä sulla vissiin panot sitten.

Vierailija
15/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätäkseni itse vielä tähän, että eipä ole kyllä varmaan koskaan mietittyä, että kuinkahan monta työntöä sitä kestää, ennen kun tulee🤨

Lyhin on kaksi työntöä kerran krapulassa ja järkyttävässä kiimassa kalu pystyssä jankutin ja jankutin. Lopulta, kun helty, niin ei ainakaan ajasta ollut pois🤣

Ai ai, joka naisen unelma siis :D darranen ja haiseva vonkaaja, joka kestää kaksi työntöä.

No ei vaan, on mulla pahempiakin ollu.

Vierailija
16/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ai, joka naisen unelma siis :D darranen ja haiseva vonkaaja, joka kestää kaksi työntöä.

No ei vaan, on mulla pahempiakin ollu.

No aina tämmösten aamujen jälkeen palkitsen vaimon hyvällä ruualla, hieronnalla yms hemmottelulla. Tietysti oma lehmäkin on ojassa sen verran, että silloin sitäkin saa sitten kunnolla, molemmat😅

Vierailija
17/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ihan samaa 😀 Onneksi ranneke on aina kädessä niin ei huomaa erikoiseksi. Mua kiinnosti oma syke että miten se noin puolen tunnin aikana muuttuu ja miten vertautuu vaikka pyörälenkkiin.

Vierailija
18/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on korkea verenpaine ja sydänvika, kyllä minäkin kerran vuosia sitten mittasin aktin sykkeet ja tulokset menivät muistiin. Sen jälkeen tiesin, mitä pitää varoa. Ja kumppanikin tykkäsi kun hommasta tuli sen jälkeen ennemminkin pitkän matkan urheilua kuin lyhytkestoinen pikamatka.

Vierailija
19/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt saman, ei silloinen nainen pahastunut ollenkaan. Oli ihan hauska asia. Laitettiin hänellekin, mutta silloin pistin hänet liikkumaan oikein kunnolla, vain asentoja jotka rasittivat häntä. Hikoili enemmän kuin koskaan aikaisemmin, oli hieno kokemus.

Vierailija
20/24 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo oli hyvä :D :D

Sykemittaria ei ole tullut kokeiltua, kun hien erityksestä tajuan pulssin kohonneen riittävän korkealle. Joskus kelloon kyllä vilkaissut että kauanko meni. Se on yleensä aikalailla passeli, jos rupeaa leffaa katsomaan, aloitaa touhuilemaan pikkuhiljaa ja lopettaessa lopputekstit huomaa töllössä, ja on hengästyneenä mentävä suihkuun. Ruoka maistuu hyvin, tietää että kaloreita tuli kulutettua suorituksen aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän