Mikä on sinulle luksusmatkailua
Tai matkan luksusta? Itselleni oikeastaan ruokailu, saa nauttia hyvästä ruuasta, se tuodaan eteeni ja eikä tarvitse muuta kuin nauttia. No tietty maksaa.
sekä rentoutuminen :)
Kommentit (16)
Mulle luksusta on tasokas majoitus hyvalla sijainnilla oli se sitten hotelli tai villa. Luksusta on myos bisneksessa tai ykkosluokassa matkustaminen ja loungessa hengailu kentalla.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 01:34"]
Älkää nyt mammat kinastelko! se joka toiselle on sitä kysyttyä luksusta, niin on. Ei vaikka muut olisi erimieltä! Miksi ihmeessä täällä aika tulee se arvostelu kuvioihin!?
[/quote]
Ei kai kukaan tuolla kinastellut, totesivat vain että onpa erilaiset kiinnostuksen kohteet:D Saahan sitä olla lemppareita ja inhokkeja
Hunksit vie mua kantotuolissa kohti Mount Everestin huippua, vähempi ei riitä
Jokin paikka missä pääsee eroon ihmisistä. Esim. jokin piilopirttiloma, tunturivaellus, kalastusmatka Norjan vuonoille.
Kaikki mikä tapahtuu ilman lapsia.
On se sitten reissu Pariisiin kaksin miehen kanssa tai bussimatka espooseen yksin.
nim.Neljän uhmiksen äitee
ps. tältä tuntuu just nyt, huomenna ajatus Hop lopissa riehumisesta lasten kanssa voi olla luxusmatka hetkeksi
Mulle luksusta matkalla on AI, etukäteen varatut golfkierrokset, kunnon hotelli jossa on tekemistä koko perheelle.
Moni asia on,. Päästä pois täältä koti ja työnurkista. Ottaa vaan rennosti. Maksan siitä, että mua palellaan. Saa olla vaan ja nauttia. Saa olla miehen kanssa kaksin. Kyll'ä mä sen lomailun koen kaikkineen luksuksena.
Se ettei viikon aikana tarvitse tehdä ruokaa, pyykätä eikä maksaa laskuja.
Joku tulisi hakemaan autolla kotoota ja kuljettaisi lentokentälle. Siellä mun tavaroista huolehdittaisiin ja bisnesluokassa jonnekin lämpimään maahan. Asuttaisiin jossain upeassa huvilassa vuoren rinteellä. Palvelijoita 24h palvelemassa, oma kuski, upea uima-allas. Joka ilta syömään hyvään ravintolaan. Ei olis väliä onko lapset mukana vai vain mies.
Luksusta on oikeestaan jo se kun pääsee kotoa pois lepäämään ilman lapsia. :) Mutta jos nyt tarkemmin miettii niin luksuselementtejä noiden perusehtojen lisäksi vois olla hyvä ruoka ja juoma kivoissa ravintoloissa, hyvä (odotukset ylittävä?) palvelu, erityisen viihtyisä hotellihuone (tai vastaava majapaikka), se ettei minnekään tarvitse jonottaa, se ettei loma ole aikataulutettu vaan voi tehdä mitä just silloin sattuu huvittamaan.
Me vietämme kaikki lomat (5+ vkoa) ulkomailla. Eli mulle on luksusta se etten siivoa lomalla, en näe arkea ympärilläni enkä muutenkaan kotoisia ympyröitä. Mitä kauempana sen parempi vaikka kotona onkin mukavaa (hyvät tilat, oma piha yms)
Miehen kanssa kaksin luksusta on se että voi rakastella mihin aikaan päivästä tahansa, makoilla aamulla kaikessa rauhassa sängyssä pitkään (no, meidän kohdalla siis klo 8 saakka:D). Kierrellään taidemuseoita ja istahdetaan ottamaan lasi viiniä tai kuppi kahvia välillä. Käydään toreilla ja kauppahalleissa maistelemassa juustoja ja makkaroita....
Perheen kanssa nautintoa on kaikki mahdollinen uuden kokeminen. Etsimme aina Bib gourmand tai Michelin rankattuja vielä tähdettömiä ravintoloita joissa on loistava hinta-laatusuhde. Voimme ajaa hyvinkin 100 km vain ravintolan takia. 11v on nauttinut näistä kokemuksista ihan yhtä paljon kuin mekin:). Ihanaa on myös talo meren rannalla tai vaikka italian vuorilla....
AI ei ole luksusta meille
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:14"]
Me vietämme kaikki lomat (5+ vkoa) ulkomailla. Eli mulle on luksusta se etten siivoa lomalla, en näe arkea ympärilläni enkä muutenkaan kotoisia ympyröitä. Mitä kauempana sen parempi vaikka kotona onkin mukavaa (hyvät tilat, oma piha yms)
Miehen kanssa kaksin luksusta on se että voi rakastella mihin aikaan päivästä tahansa, makoilla aamulla kaikessa rauhassa sängyssä pitkään (no, meidän kohdalla siis klo 8 saakka:D). Kierrellään taidemuseoita ja istahdetaan ottamaan lasi viiniä tai kuppi kahvia välillä. Käydään toreilla ja kauppahalleissa maistelemassa juustoja ja makkaroita....
Perheen kanssa nautintoa on kaikki mahdollinen uuden kokeminen. Etsimme aina Bib gourmand tai Michelin rankattuja vielä tähdettömiä ravintoloita joissa on loistava hinta-laatusuhde. Voimme ajaa hyvinkin 100 km vain ravintolan takia. 11v on nauttinut näistä kokemuksista ihan yhtä paljon kuin mekin:). Ihanaa on myös talo meren rannalla tai vaikka italian vuorilla....
[/quote]
Näin me ollaan erilaisia: mä kun en jaksa lomalla etsiä ruokapaikkaa, saati ajella autolla sellaista etsimässä satoja kilometrejä vaan sekin aika menee golfkentällä ja sitten lounas klubilla tai hotellilla. Kukin tyylillään :)
Kaikki itselle sopivat ja onnistuneet matkat on luksusta. Meille se on 2 viikon AI-matka Karibialle tai yhtä hyvin muutama päivä Venetsian turistirysässä tai moottoripyörän kanssa Gardajärvellä, muutamia esimerkkejä mainitakseni :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:17"]
[/quote]
Näin me ollaan erilaisia: mä kun en jaksa lomalla etsiä ruokapaikkaa, saati ajella autolla sellaista etsimässä satoja kilometrejä vaan sekin aika menee golfkentällä ja sitten lounas klubilla tai hotellilla. Kukin tyylillään :)
[/quote]
Jep - ei voisi olla kahta erilaisempaa kiinnostuksen aluetta:) Välttelen golfiakin viimeiseen saakka. Vaeltaa voin, lasketella, ratsastaa, purjehtia tai mitä tahansa muuta muttei golfia:D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:17"]
[/quote]
[/quote]
Jep - ei voisi olla kahta erilaisempaa kiinnostuksen aluetta:) Välttelen golfiakin viimeiseen saakka. Vaeltaa voin, lasketella, ratsastaa, purjehtia tai mitä tahansa muuta muttei golfia:D
[/quote]
Joo ja näillä keleillä voisi melkein todeta että pelkkä aurinko ja lämpö on luksusta ;)
Älkää nyt mammat kinastelko! se joka toiselle on sitä kysyttyä luksusta, niin on. Ei vaikka muut olisi erimieltä! Miksi ihmeessä täällä aika tulee se arvostelu kuvioihin!?