Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuvitteletko sä että kaikki syö jotain lääkkeitä?

Vierailija
07.04.2013 |

No ei syö.Useimmat ihmiset pystyy elämään ilman mitään lääkkeitä.Jos on joku perussairaus kuten astma,ymmärrän että on pakko ottaa jotain hengenahdistukseen tai kilpirauhanen vaivaa tai sydän jne.mutta perus terve ihminen kuten minä olen,vajaa 40v en syö mitään.Mua ei ole koskaan edes leikkattu mistään.Terve vaan teille sairaat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta selitäpä tämä äitiäsi/isääsi hoitaville ihmisille. Että jos ihminen on elänyt jo yli 80 vuotta, niin ei enää tarvitse laittaa sokeritonta ja kolesterolitonta ruokavaliota, eikä lääkkeitä "varmuuden vuoksi" vai siksi, että kun niitä on "kaikilla muillakin".

Oletko paljonkin tekemisissä hoitoalan ihmisten kanssa, jos luulet kaikkien kuvittelevan, että jokainen syö jotain lääkettä?

Vierailija
2/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on niin nuoret vanhemmat ettei ne ole lähelläkään 80vuotiaita.Ethän säkään tiedä kuinka nuori minä olen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä tosi moni tuntuu ajattelevan, että on normaalia syödä mielenterveyslääkkeitä, kun niitä on muka niin monilla. Normaalia se ei ole, mutta joissakin tapauksissa kai välttämätöntä.

Vierailija
4/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa törkeä aloitus. Onneks olkoon vaan, jos olet terveenä ja lääkkeittä. Mutta miksi edes teit tuollaisen aloituksen? Onko tämä sulle jonkinlainen ylpeydenaihe, ettet lääkkeitä käytä. On varmaan kova pala, jos sairastutkin äkkiä johonkin, ja tulee niille tarvetta? ;(

Vierailija
5/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu perussairauksista.Mistään henkisistä asioista en tiedä mitään.Mä mikään psykologi ole!

Vierailija
6/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 12:11"]

Ap puhuu perussairauksista.Mistään henkisistä asioista en tiedä mitään.Mä mikään psykologi ole!

[/quote]

No sitten tämä aloitus on minustakin törkeä. Itse tarkoitin lähinnä jotain ahdistus- ja masennuslääkkeitä, joita nykyään määrätään heppoisinkin perustein.

Vierailija
7/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.Nainen jätti mut kuin tiskirätin ja ensiavussa kun menin käymään lääkäri antoi kasan rauhoittavia ensi hätään.Jäin sitten koukkuun niihin lääkkeisiin.Ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme