Kauhea painonnousu vuorokaudessa
Olen 2 viikkoa dietannut niin, että makaroonit, leivät, perunat pois + kaikki makea. Alkupaino oli 68kg ja torstaina puntari näytti 65,4. Tänä aamuna 67.7! Eli 2,3kg lisää eiliseen, ja alkupainossa siis taas. Ei jumalauta. Mitä ihmettä. Söin eilen 1200 kcl edestä tomaatteja, kaurapuuroa, keittokinkkusiivuja, raejuustoa ja samaan kuului kolme isohkoa mukia kahvia + litran verran vettä. Todella inspiroi tällainen. Mitäkähän huomenna samalla setillä...69kg varmaan. Ja ruokavalio on 2 viikkoa ollut hyvin samanlainen. Aluksi pari pv.söin 1500kcl ja tiputin sit 1200. Olen 173 pitkä.
Kommentit (6)
Pelkkää nestevaihtelua, siitä ei tarvitse välittää mitään. Nestevaihtelu voi johtua noin miljoonasta eri asiasta, esim. tavallisesta runsaammasta hiilarien tai suolan syönnistä, äkillisestä normaalia kovemmasta urheilusuorituksesta, ovulaatiota tai pms-oireista, virustaudeista tms. Nesteen kertyminen ei kuitenkaan ole lihomista ja se lähtee kyllä pois ilman että kuuria täytyy tiukentaa.
Ala detox kuurille=pelkkää raakaravintoa + syö kevyttä proteiinia, kanaa, kalaa, munia, juustoa, palkokasveja ja pähkinöitä.
Älä laske kaloreita vaan syö niin ettei ole nälkä.
Sulla on keittokinkut keränneet nestettä....
Olen myös ollut tämän viikon tosi tiukalla dieetillä ja puntari näyttää yhä samaa. Mutta periksi en anna...perkele...väkisinkin se paino lähtee laskuun...kai ;)
Mutta vaikka puntari näyttää samaa niin housut ei kiristä eli mahan turvotus on ainakin laskenut vaikka läski ei vielä sula.
Ap. Mul kyl tänään alkoi vähän menkat tiputteleen aamulla vähä etuajassa. Kiitti :) Eli ei ku rauhas vaan jatkan sit. .... En ole tänään kakkinu myöskään.
Ap. Keittokinkut oli kyl kieltämättä varsin suolaisia.
Ei kannata tuijotella sitä vaakaa niin paljon. Todennäköisesti nestettä. Ootko paskonut normaalisti?