Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuhastelen kuulemma päivät kotona, lto.n mukaan.

Vierailija
19.04.2013 |

Olemme toimineet yrittäjinä vasta 1,5v ja mies tekee käytännön työt,itse teen toimistohommia. Esim. tänään suunnittelen tarroja työautomme kylkeen,teen laskuja,milloin mitäkin. Palkaa minulle ei vielä mies pysty maksamaan mutta ehkä sitten joskus. Vein lapsen hoitoon, on vain 10pv/kk hoidossa niin lastentarhanopettaja sanoi että menen puuhastelemaan kotona, ihan kuin olisin työtön vaikka en ole. Mitä mieltä olet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että on tosi hieno toimintamalli, ettei korjaa väärinkäsityksiä heti kun pystyy, vaan pahoittaa mielensä ja hellii sitä pahaa mieltään oikein urakalla, kirjoittaa nettiin siitä aloituksen, kenties myös naamakirjaan, taivastelee sitä kavereilleen ja ottaa tilanteesta irti kaiken loukkaantumisen ja itsesäälin.

Luojan kiitos et kertonut päiväkodissa, mikä tilanteesi oikeasti on. Nytkin olisit vaan hyvillä mielin tekemässä niitä firman hommia etkä täällä av:llä meidän kanssamme.

Vierailija
2/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan sama mitä joku lto sanoo. Eikä välttämättä tuossa ole taustalla edes mitään halveksuvaa sävyä, kyllä jotkut käyttää tuota sanaa puuhastella ihan työnteostakin. Minäkin voin kutsua etätyöpäiviä kotona puuhasteluksi, vaikka ihan siis koodaan kuten konttorillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut minekin käyttävän puuhastella-verbiä synonyyminä työnteolle.( Itse käytän kyllä kevyemmistä ja ehkäpä vapaaehtoisista puuhista.) ehkö lto tarkoitti vain, että teet kotona töitä?

Vierailija
4/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse varmaan ihan väärinkäsityksestä. Puuhastelu on tekemistä, itse ainakin saatan sanoa että "äiti lähtee nyt töihin puuhastelemaan", mikä tarkoittaa ihan oikeaa työntekoa. Murre-eroja kenties?

Vierailija
5/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se lto varmasti tahallaan halusi loukata. Keksi joku millä voit sivaltaa takaisin. Onko se vaikka lihava tai naimaton?

Vierailija
6/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, jos sulla menee tarran suunnitteluun yksi työpäivä, tai peräti useampi, niin mitä muuta se on kuin puuhastelua??? Ja totuushan on että olet kotona. Puuhastelemassa firman asioita kun muutakaan puuhaa ei ole.

Vierailija
7/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla puuhastelemassa AV:lla.

Vierailija
8/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lapselle saatan sanoa, että "puuhastelen" töissä. Lapsille nyt tulee käytettyä erilaista kieltä. 

Eri asia, jos hoitaja olisi sanonut että äiti menee laiskottelemaan kotiin. 

Vierailija
9/9 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että olen herkkähipiäinen ja sinua kiinnostaa suuresti toisten mielipiteet?

Ihan julkisena salaisuutena voin kertoa, että aika moni "puuhastelee" työpaikallaan, ja monesti on tärkeintä vain olla paikalla, vaikka sitten tekemättä mitään. Kun minäkin juuri nyt...

Omalla lapsellani oli aikanaan se käsitys, että minä en palkkatyössäni tee oikeastaan mitään, kun oli tottunut kotona pitämään oikeana työnä vain ruumiillista työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi