Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 179cm 130kg,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.04.2013 |

kysymyksiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että olet tehnyt tämän saman aloituksen ennenkin. Miksi taas?

Minä muuten olen melkein samanpituinen, mutta yritän paraikaa pudottaa painoa normaalipainon sisällä. Haluatko itse kysyä jotain?

Vierailija
2/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160/90 ja kysysin, että kuinka nopeaa "alamäki" on viime vuosina ollut? Tuntuu, että itsellä kiihtyy vaan :(

Lisäksi, jaksatko enää pitää itsestäsi huolta (käydä kampajalla, shoppailla vaatteita)? Minä en enää oikein jaksa välittää, kun kuvottava olen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 179cm ja 69kg, ja ihmettelen kuinka olet onnistunut tuossa?

Vierailija
4/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka onnistunut missä?

Vierailija
5/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 11:12"]

Olen 160/90 ja kysysin, että kuinka nopeaa "alamäki" on viime vuosina ollut? Tuntuu, että itsellä kiihtyy vaan :(

Lisäksi, jaksatko enää pitää itsestäsi huolta (käydä kampajalla, shoppailla vaatteita)? Minä en enää oikein jaksa välittää, kun kuvottava olen kuitenkin.

[/quote]

En ole ap, mutta ota NYT itseäsi niskasta kiinni ja ET annan itsesi lihoa enempää. Teininä painoin noin 55kg ja nyt 15 vuotta myöhemmin 96kg.

Kunpa joku olis sanonut siinä 70 kilon, 80 kilon tai edes 90 kilon kohdalla että LAIHDUTA! Itse en ole tätä painoani tajunnut kuin vasta silloin kun 100 kiloa meni rikki vaikken ollut edes raskaana. Jos saisin valita niin riemusta kiljuen painaisin huomenna aamulla herätessäni 90 kiloa kuin 96kg.

Vierailija
6/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 11:12"]

[/quote]

Mä olen ollut tämän kokoinen nyt 12v ja käyn säännöllisesti kampaajalla,useamman kerran vuodessa ja ostelen vaatteita.

Vierailija
7/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät kivoja vaatteita? Isojen vaatteethan on usein tehty lyhyille lihaville.

Vierailija
8/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 180 cm ja paino 105kg. käyn jumpissa 2-3 kertaa viikossa, salilla 2 kertaa ja sauvakävelyillä 2-4 kertaa viikossa. syön minulle lasketun kalorrimäärän mukaan ja vaan terveellisiä ruokia. en laihdu. vaivoina kilpirauhasen vajaatoiminta ja suolitulehdus. harmittaa kun kevät tulee ja olen pönäkkä. minulla kilot ovat tasaisesti kertyneet ja lihaskunto on hyvä. odottelen josko joskus lihakset alkaisivat polttaa tarpeeksi rasvaa että näkyisi tuloksia mittanauhalla tai vaalla. nuorena olin hyvin laiha jopa 55 kg eli ihan alipainoinen, koska liikuin ja kasvoin myöhään. vaikeaa tykätä itsestään tälläisenä muttta pakko yrittää koska muuten ei jaksa tsempata eikä yrittää terveempään kroppaan. mulla tavoitteena ei ole laihuus vaan toimiva energinen keho.

Vierailija
9/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 11:29"]

Mistä löydät kivoja vaatteita? Isojen vaatteethan on usein tehty lyhyille lihaville.

[/quote]

Ihan olen paikallisesta liikkeestä löytänyt missä myös lasten ja miesten vaatteita. Sitten ellos,cellbes,anttila yms.

Vierailija
10/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis kuinka olet onnistunut saamaan itsesi noin painavaksi?

t. se 179cm + 69kg

Vierailija
11/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 177cm/110kg, moi! Vaatteista olisin minäkin kysynyt, kun ei aina meinaa löytyä sopivia. Hihat ja lahkeet jää lyhyiksi tai malli on kapeaharteiselle omppumalliselle: hartiat ja tissit ei meinaa sopia ja vatsassa on liikaakin tilaa (vaikka on mulla sitäkin). Itselleni Gerry Weber -merkkisistä vaatteista löytyy helpoiten esim. jakkuja, neuleita ja pitkiä housuja. Ovat mun budjettiin sen verran arvokkaita, että arkivaatteet ostelen sitten vähän mistä sattuu. Mä oon 46v., minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mutta annan ohjeen! Laihduta!! Olet taakka yhteiskunnallemme!

Vierailija
13/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö että myös anorektikot kuormittavat yhteiskuntaamme, heille tulee myös rasvamaksa ja korkeat terveydenhoito kustannukset?

Vierailija
14/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko fyysisesti terve?

oletko masentunut?

mikä on lempiherkkusi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä