Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku närkästyi parkkipaikalla kun ajoin

Vierailija
02.07.2020 |

autoni parkkiruutuun missä oli molemmilla puolilla jo auto parkissa. Muualla oli paljon tyhjää. Ajoin siihen koska se oli ainut tyhjä varjopaikka. Eikö muka muut jätä autoa varjoon jos voi?

Viereisen auton kuski tuli juuri silloin paikalle, sain vihaiset mulkoilut ja mies suurieleisesti siirsi autonsa pois parkista, että rouva pääsi kyytiin paremmin. Minä kyllä mahduin siitä välistä ihan hyvin...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä viereen parkkeeraajat ovat yleensä naisia, kun eivät saa muuten autoa suoraan parkkiruutuun kuin ajamalla toisen auton viereen.

😂😂😂😂 joopa joo.

Vierailija
22/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas suomalaiset! Yleisellä parkkipaikalla ei saa ajaa viereen, koska "se ärsyttää"!

Tiedoksi niille, joilla on vaivaisia tai muuten normaalia enemmän tilaa tarvitsevia kyyditettävänä; jättäkää heidät ovelle odottamaan ja käykää hakemassa sitten kun itse pääsette autoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jostain biltemasta saa niitä oransseja tötteröitä? Laittakaa semmoiset viereisiin parkkiruutuihin niin itkettää vähemmän

Miksi nähdä noin paljon vaivaa, kun sen auton vaan voi ajaa kahden ruudun keskelle.

Vierailija
24/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varjohomman ymmärrän, mutta en sitä että tukitaan kaikki autot samaan nippuun, jos tilaa on väljempäänkin pysäköintiin.

Itse käytän usein huonojalkaista äitiäni kaupoilla ja kyllä se vähän ottaa päähän, jos joku tukkii autonsa niin lähelle että mamma ei pääse ovesta sisään, koska vaatii vähän enemmän tilaa kuin joku ketterä nuorukainen.

Mutta silloin voi itse jättää sen autonsa sinne kauemmaksi. Kaupan lähellä olevat paikat täytetään aina ekana, perällä olevia ei ehkä koskaan.

Jotta se huonojalkainen mamma joutuu kävelemään koko parkkipaikan läpi, koska joku BMW jonne haluaa autonsa lähelle ovea.

Vierailija
25/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän varjopaikat suosiolla muille. Onneksi autossa on ilmastointi ja kauppareissulla mukana kulkee kylmälaukku, niin pienen hetken jaksaa kuumassa autossa istua liikkeelle lähdettäessä.

Vierailija
26/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äryttää toi vaikka miten yrittää jättää väliä niin joku laumasielu on sitä heti täyttämässä.

Ja vaikka kuinka ajaisit takinmaiseen nurkkaan jo on autot molemmilla puolilla.

No en usko. Kun lapset oli pieniä ajoin usein perimmäisille paikoille että sain rauhassa aukoa ovia ym. En muista että koskaan olisi kukaan sinne tunkenut, jos muualla oli tilaa. Ap

Uuden auton omistajana jätän aina mahdollisimman kauas niistä ovista ja tunnistan tuon ilmiön.

Uusien autojen omistajat aina kuvittelee että kaikki muutkin huomaa heidän UUDET autonsa. No olen yh, minulla on vanha auto, osaan ajaa mihin parkkiin tahansa, koskaan en ole muita kolhinut, enkä todellakaan ikinä, koskaan, katso - tai edes erota kenen auto on uusinta mallia ja kenen vanha. Esim. audit on mielestäni näyttäneet samanlaisilta viimeiset 15 vuotta.

Jos ajat parhaalle paikalle varjoon/ lähelle ovia/ lähelle kärryparkkia/ uloskäyntiä jne, saatan ajaa viereen. En siksi että sulla on uusi auto tai koska autoni nauttisi sinun auton läheisyydestä. Vaan ihan vaan siksi kun se paras paikka on myös minulle paras paikka.

Vierailija
27/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas suomalaiset! Yleisellä parkkipaikalla ei saa ajaa viereen, koska "se ärsyttää"!

Tiedoksi niille, joilla on vaivaisia tai muuten normaalia enemmän tilaa tarvitsevia kyyditettävänä; jättäkää heidät ovelle odottamaan ja käykää hakemassa sitten kun itse pääsette autoon!

Huonojalkainen ihminen voi myös olla auton kuljettaja, mutta ei niin huonossa kunnossa että voisi käyttää invapaikkoja.

Itsellä ei ole vaikeuksia liikkumisen kanssa, joten jätänkin auton aina parkkipaikan takaosaan, sillä olen huomannut että laiskat köyhät haluaa lähemmäksi ovea ja kateuksissaan tahallaan kolhivat viereisiä kalliimpia autoja.

Vierailija
28/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätän varjopaikat suosiolla muille. Onneksi autossa on ilmastointi ja kauppareissulla mukana kulkee kylmälaukku, niin pienen hetken jaksaa kuumassa autossa istua liikkeelle lähdettäessä.

Webaston voi laittaa myös viilentämään sitä autoa.

Vierailija
29/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äryttää toi vaikka miten yrittää jättää väliä niin joku laumasielu on sitä heti täyttämässä.

No en usko. Kun lapset oli pieniä ajoin usein perimmäisille paikoille että sain rauhassa aukoa ovia ym. En muista että koskaan olisi kukaan sinne tunkenut, jos muualla oli tilaa. Ap

Uuden auton omistajana jätän aina mahdollisimman kauas niistä ovista ja tunnistan tuon ilmiön.

Uusien autojen omistajat aina kuvittelee että kaikki muutkin huomaa heidän UUDET autonsa. No olen yh, minulla on vanha auto, osaan ajaa mihin parkkiin tahansa, koskaan en ole muita kolhinut, enkä todellakaan ikinä, koskaan, katso - tai edes erota kenen auto on uusinta mallia ja kenen vanha. Esim. audit on mielestäni näyttäneet samanlaisilta viimeiset 15 vuotta.

Jos ajat parhaalle paikalle varjoon/ lähelle ovia/ lähelle kärryparkkia/ uloskäyntiä jne, saatan ajaa viereen. En siksi että sulla on uusi auto tai koska autoni nauttisi sinun auton läheisyydestä. Vaan ihan vaan siksi kun se paras paikka on myös minulle paras paikka.

Jostain kummansyystä niitä kolhuja tulee juuri uusiin autohin. Olen melko varma että kateudella on osuutta asiaan.

Vierailija
30/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varjohomman ymmärrän, mutta en sitä että tukitaan kaikki autot samaan nippuun, jos tilaa on väljempäänkin pysäköintiin.

Itse käytän usein huonojalkaista äitiäni kaupoilla ja kyllä se vähän ottaa päähän, jos joku tukkii autonsa niin lähelle että mamma ei pääse ovesta sisään, koska vaatii vähän enemmän tilaa kuin joku ketterä nuorukainen.

Mutta silloin voi itse jättää sen autonsa sinne kauemmaksi. Kaupan lähellä olevat paikat täytetään aina ekana, perällä olevia ei ehkä koskaan.

Jotta se huonojalkainen mamma joutuu kävelemään koko parkkipaikan läpi, koska joku BMW jonne haluaa autonsa lähelle ovea.

Jos on tulossa kävelemään kauppaakin ristiin rastiin, niin eiköhän se parkkipaikan toiselta puoleltakin kävely onnistu. 

Vierailija
31/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kuumaa teillä nyt siellä on kun tarvii varjopaikan?

Vierailija
32/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sain vihaiset mulkoilut"

Taas tällä tasolla tämäkin eli mulkoilut kun toinen on katsonut kohti.

Vierailija
33/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonojalkainen ihminen voi myös olla auton kuljettaja, mutta ei niin huonossa kunnossa että voisi käyttää invapaikkoja.

Itsellä ei ole vaikeuksia liikkumisen kanssa, joten jätänkin auton aina parkkipaikan takaosaan, sillä olen huomannut että laiskat köyhät haluaa lähemmäksi ovea ja kateuksissaan tahallaan kolhivat viereisiä kalliimpia autoja.

Vau. Että jollain on noin paljon ylimääräistä aikaa, että viitsii ruveta tekemään tutkimusta parkkipaikkojen eri osia käyttävien sosioekonomisesta asemasta ja toiminnan motiiveista :0

Vierailija
34/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, uudessa autossani on webasto, joka viilentää kyllä auton että en tarvitse sitä varjopaikkaa ja jaksan kyllä kävellä vähän kauempaankin ettei tarvitse ihan ovien eteen jättää. Ja tätä aloin tekemään sen jälkeen kun joku joka ei välitä hittojakaan muiden tai omasta autostaan täräyttin oven suoraan kylkeen. Hänellä kävi vaan huono tuuri, kun olin autossa ja tämän jälkeen makseli laskua osissa. Ei varmaan tarvi sanoa, että hän oli yh?

Vierailija
35/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tulossa kävelemään kauppaakin ristiin rastiin, niin eiköhän se parkkipaikan toiselta puoleltakin kävely onnistu. 

Huonojalkaiset harvemmin kuule kävelee huvikseen ristiin rastiin. Voisit ihan vaan jättää kommentoimatta, jos et tiedä aiheesta yhtään mitään.

Vierailija
36/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, uudessa autossani on webasto, joka viilentää kyllä auton että en tarvitse sitä varjopaikkaa ja jaksan kyllä kävellä vähän kauempaankin ettei tarvitse ihan ovien eteen jättää. Ja tätä aloin tekemään sen jälkeen kun joku joka ei välitä hittojakaan muiden tai omasta autostaan täräyttin oven suoraan kylkeen. Hänellä kävi vaan huono tuuri, kun olin autossa ja tämän jälkeen makseli laskua osissa. Ei varmaan tarvi sanoa, että hän oli yh?

Ohis, mutta miten ja ennen kaikkea miksi ihmeessä selvität jonkun random ihmisen parisuhde- ja perhestatuksen?

Vierailija
37/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on kasvatettu siihen, että omistamista asioista huolehditaan oli ne sitten uusia tai vanhoja.

Vierailija
38/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan noita viereen ajajia, jos olisi muualla paljon väjempää. Mulla ei ole ollut kortti kuin vuoden eikä se ajo ihan niin sujuvaa vielä ole ja auton ulottuvuuksia pienessä ahtaassa tilassa voi olla joskus vähän vaikea arvioida.

Mutta jos joku ihan siihen viereen tarkoituksella änkeää, niin saakoot naarmut autoonsa, ei haittaa mua.

No ei kai se haittaa, vaikka olet maksajana.

Itsekriminalisointisuojan nojalla voi poistua paikalta aiheutettuaan pelkästään aineellista vahinkoa ja sinä maksat autosi vauriot itse.

Vierailija
39/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku parkkeeraa viereen, vaikka jättäisi miten kauas. Paras oli kun jätin autoni täysin tyhjälle luonnonpuiston parkkipaikalle (ei edes varjoon) ja takaisin tullessa kummallakin puolella oli autot, koko muu suuri parkkis oli tyhjä.. :D

Vierailija
40/53 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Että jollain on noin paljon ylimääräistä aikaa, että viitsii ruveta tekemään tutkimusta parkkipaikkojen eri osia käyttävien sosioekonomisesta asemasta ja toiminnan motiiveista :0

Kaikilla asioiden oivaltaminen ei ole yhtä hankalaa kuin sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi