Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SS blogisti raskaana?

Vierailija
19.04.2013 |

Etenkin yhdessä uusimmista postauksista jossa oli gaalassa sininen mekko päällä... näytti ihan raskaana olevalta. Toki mekko ei ollut imarteleva mutta mielestäni näyttää ihan raskaana olevalta, samallalailla hehkuu ja muutenkin. Pitkään aikaan ei ole myöskään tullut päivänasu kuvia jossa vartalo olisi ollut näkyvillä kunnolla. On antanut ymmärtää että odottelivat esikoistaan kauan häiden jälkeen joten toinen on varmaankin tervetullut vaikka heti. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on.

Vierailija
2/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strictly Style?

Hän ainakin kommentoi vaunuvalintaansa esitellessään, että sisarus saa tulla nopeasti. Johan esikoinen on kohta vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka lyödä pääni pantiksi että on mutta toisaalta nyt rupesin ihan etsimällä etsimään raskauden merkkejä kuvista ja olin niitä ainakin löytävinäni. Oon tykännyt blogista vielä aiempaa enemmän kun kirjoittelee myös vauvajuttuja. Mutta jos toista odottaa niin isot onnittelut koko perheelle! 

Vierailija
4/11 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen kaveri face bookissa tämän blogistin kanssa ja kaverini polttareista oli siellä kuva missä tämä blogisti on. Ihan selvästi raskaana: löysä paita ja silti maha pullotti ja muutenkin painoa tullut lisää.

Vierailija
5/11 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet naama kirjasta nähnyt sen kuvan? Jossa bloggaajalla oli raskaus maha? O k.

Vierailija
6/11 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisitte tuon spekuloinnin. Johan se siellä awards-postauksessa sanoi, että ei ole. Ja sanoi myös ettei tuommoinen kysely ja utelu ole aina toivottua. Jos on raskaana niin kertoo kun kertoo. Ei se meille muille kuulu.

Vierailija
7/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut tällaista huomaavinani. Tosin olen itse raskaana joten näen raskausmerkkejä joka puolella :D

Vierailija
8/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hänellä on aivan selkeä masukumpu :) eli jos ei oo raskaana, niin sit on vetänyt hiilarimättöä :D

Vierailija
9/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blog Awards-postauksen kommenteissa joku kyseli raskaudesta, mutta bloggari vastasi ettei ole raskaana..

Vierailija
10/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt vaan sellaiset kuvat ettei ole kauheasti ehtinyt omistuisissa asennoissa poseeraamaan niin totuus näkyy paremmin;)

Vierailija
11/11 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi on raskaana kun katsoin taaksepäin postauksia. Pelkkiä vauva/sisustus postauksia ja päivänasuja ei aikoihin muuten kuin muiden päällä. Ja tuossa sinisessä mekossa raskaus näkyy selvästi, tuskin muuten olisi laittanut tuollaista telttaa päälleen. Vatsakumpu ja muutenkin pyöristynyt ja rinnat valtavat. Odotellaan uutisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi