Mies häpesi minua asuntonäytössä
Oltiin asuntonäytössä ja olohuoneen parketilla möllötti iso kärpänen. Kysyin "Tuleeks toi kärpänen kaupan päälle?". Välittäjä nauroi ja vastasi, että "siitä voidaan neuvotella". Matkalla kotiin mies mökötti, kun olin ollut niin nolo.
Kommentit (28)
Vielä ehdit jättää tuollaisen tosikon. Ei varmaan kannata ostaa yhteistä asuntoa tuollaisen hapannaaman kanssa.
Kyllähän tuollaista sietääkin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit tästä seikkailusta?
Että:
a) minulla on tyhmiä vitsejä
b) mies harmistuu turhista asioista.
En oo vielä päättänyt kumpi. ap
Vitsisi ei ollut mikään neronleimaus, mutta puheet harvoin ovat. Hauska analysoida sitä kuitenkin hieman. Halusitko kertoa vitsillä jostain muusta asiasta asunnossa ja se ärsytti miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet huumorintajuttoman kanssa.
Miksi kuvittelet että ap:n mies on huumorintajuton?
Minustakaan ap:n vitsi ei ole hyvä, enkä olisi sille nauranut. Mutta huumorintajuton ihminen ei TUNNISTA LEIKINLASKUA leikinlaskuksi tai sen yritykseksi, vaan hermostuu.
Eli ei, huumorin laadusta ja nokkeluudesta ei ole pakko olla samaa mieltä. Mutta niin kauan kuin vitsi ei ole loukkaava ja täysin väärässä paikassa (mitä ap:n puujalkavitsi suinkaan ei ollut, hän ei laskenut esimerkiksi rivoa leikkiä vainajasta hautajaisissa), leikinlaskusta suuttuva todellakin ON huumorintajuton.
13
Ihminen joka kertoo huonoja vitsejä hyvinä on joko tyhmä, tai itse huumorintajuton. Se, että ap:n mies tunnisti yhtäkkiä nämä piirteet vaimossaan tuli hänelle ymmärrettävästi pettymyksenä. Ei se, että ap:n miehellä ei olisi huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että:
c) sekä a että b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että:
Miksi aina pitää löytää se syyllinen? Kerrankos meidän jokaisen mökötykset ole ollut vähän ylimitoitettuja ja lapsellisia. Ja vitsitkin huonoja.
Joko häpesi tai sitten olikin mustasukkainen eikä viitsinyt myöntää sitä.
vitsi=flirtti
Olihan tuo aika huono, mutta ei mitään syytä mököttää tai nolostella.