Voiko rumalta, lihavalta ja löysäpilluiselta saada hyvää seksiä?
Kommentit (17)
Ei kait se kauneus ja hoikkuus taitoja korvaa. Eräs lihavampi, ei niin minun makuun muutenkaan nainen on antanut mulle elämäni parhaan suuhoidon. Silloin koin ekan kerran miltä tuntuu kieli perseessä ja vehkeelläni on mittaa 18cm niin se meni tooodella syvälle suuhun. Nieli viimeisetkin tipat ja sen jälkeen juurikin nuoli sieltä alempaa, niin stondis oli hetkessä valmis uudelleen, kuten myös laukeaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se kauneus ja hoikkuus taitoja korvaa. Eräs lihavampi, ei niin minun makuun muutenkaan nainen on antanut mulle elämäni parhaan suuhoidon. Silloin koin ekan kerran miltä tuntuu kieli perseessä ja vehkeelläni on mittaa 18cm niin se meni tooodella syvälle suuhun. Nieli viimeisetkin tipat ja sen jälkeen juurikin nuoli sieltä alempaa, niin stondis oli hetkessä valmis uudelleen, kuten myös laukeaminen.
Samantyylinen kokemus myös täällä. Ei mikää missi, tuhti nainen otti joka sentin ja jokaisen spermapisaran kassejani puristellen laukeamiseni tahtiin. Todella A1.
Todellakin voi ja kiinnostaa kovasti;)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi ja kiinnostaa kovasti;)
Todella palkitsevaa
Kyllä voi! Parhaita kokemuksia juuri heidänlaisiensa kanssa. Kyseessä enemmän yhteiset mieltymykset ja kyky heittäytyä.
Voi jos anaali on tiukka ja osaa ottaa sinne kunnolla.
Minun rajoitetun kokemukseni mukaan ulkonäöllä ei ole juuri merkitystä. Se sijaan avoin ja innostunut suhtautuminen vaikuttaa paljon.
On myös niin, että jotkut sopivat toisilleen, sattumalta, heti oitis. Toisten kanssa pitää harjoitella. Se taas ei onnistu, jos ei ole kommunikaatiota. Ei siis välttämättä puhetta, sanatonkin viestintä voi onnistua.
Kerran uimarannan pukukoppiin tuli varmaan 200 kiloinen keijukainen, kysyi minulta saako ottaa suihin. Vastasin hetken mielijohteesta että ota vaan. Syväkurkutti ja ihanasti hieroi kasseja ja välilihaa samalla. Laukesin tuhannen tähden voimalla, nainen nieli kaiken ja nosti housuni ylös. Lähti pois eikä puhunut sanaakaan. Vähän hölmistyneenä mutta tyydytettynä jäin sinne koppiin piereskelemään.
Tuo löysyyshän on lähinnä miehen kalun koosta kiinni ;) Mutta kyllä voi!
Ja nimenomaan yleensä saa! Elämäni huonoimmat panot ovat olleet hyvännäköisiä. Kuvittelevat että sillä klaaraa kaiken.
Tavistyttö panostaa enemmän. Tavistytön kanssa voit olla ihan oma itsesi. Ja löysään pilluun pystyy lykkimään pidempäänkin, nautiskellen. Tavallinen tyttö on ihan paras, en muuta halua.
Todellakin voi! Mulla on seksisuhde reippaasti ylipainoisen ja aika ruman naisen kanssa mutta hänen seurassaan olen jollain tapaa vapautunut kun hänkään ei ole mikään kaunotar. Ei mitään suorituspaineita kun hän on vielä kertonut, ettei ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä. Hänellä on vielä todella ihana pillu ja veikkaan, että on tiukka kun sielläki on rasvakudosta. Häneen pääsen helposti sisään takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi! Mulla on seksisuhde reippaasti ylipainoisen ja aika ruman naisen kanssa mutta hänen seurassaan olen jollain tapaa vapautunut kun hänkään ei ole mikään kaunotar. Ei mitään suorituspaineita kun hän on vielä kertonut, ettei ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä. Hänellä on vielä todella ihana pillu ja veikkaan, että on tiukka kun sielläki on rasvakudosta. Häneen pääsen helposti sisään takaapäin!
Seksisuhde? Hoidatko siis hänelle sitten orgasmit, vai pidätkö vaan masturbaatioalustana?
Vierailija kirjoitti:
Tuo löysyyshän on lähinnä miehen kalun koosta kiinni ;) Mutta kyllä voi!
Vastauksia pyydettiin miehiltä, ei huonoitsetuntoisilta naisilta.
Ei todellakaan. Mulla ei edes seisoisi. Mieluummin olisin vaikka jonkun kundin kanssa.
Voi todellakin