Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde - mikä neuvoksi?

Vierailija
02.07.2020 |

Miehellä on ollut todella turvaton ja rikkonainen lapsuus, jossa ei ollut yhtään turvallista aikuista. Putosi kaikkien yhteiskunnan turvaverkkoja läpi, kun vanhemmat olivat taitavia piilottelemaan eikä itse uskaltanut puhua aikuisille esim. koulussa. Tavattiin aika nuorina ja minä olen ollut hänelle siitä saakka se turvallinen ja pysyvä ihminen elämässä. Minulle on saanut kiukutella ja kokeilla rajoja ja kasvaa eheämmäksi. Ajan saatossa hänestä on kasvanut todella itsekäs. Kaikki asiat pyörivät hänen ympärillään. Olen yrittänyt puhua lukuisia kertoja, että tarvitsisin kumppania rinnalleni, joka ajattelee ja huomioi myös minun tarpeeni. Mies sanoo ymmärtävänsä ja yrittää kyllä, mutta aika pian palataan taas samaan. Minä tähän auttaisi? Ja ei, en ole jättämässä häntä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko aht€riin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, jollei mies itse hae tai ota vastaan apua. Sinä olet tehnyt sen minkä olet voinut, eli puhunut hänelle asiasta ja ollut hänen rinnallaan. 

Vierailija
4/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran ole jättämässä hän sinun pitää vaan elää asian kanssa.

Vierailija
5/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta lähtökohdalta suhteeseen. Eli mies on kasvanut siihen että sinuun voi ripustautua, turvautua ja päästää höyryjä? Kuulostaa perinteiseltä "olen miehelleni äiti" suhteelta, ette ole saman tasoisia ja olette ihan eri rooleissa kuin suhteessa pitäisi olla. En todellakaan jäisi tuollaiseen suhteeseen jossa miehellä ei ole mitään vastuuta missä mennään. 

Vierailija
6/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hänet hänet rikkinäisen lapsen siipiesi suojaan, kasvattanut ja hoivannut kuin lasta ja nyt ei lopputulos miellytä? Lopputulos on aina tuo kun kaikki pöyrii sen lapsen navan ympärillä. 

Vierailija
7/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta lähtökohdalta suhteeseen. Eli mies on kasvanut siihen että sinuun voi ripustautua, turvautua ja päästää höyryjä? Kuulostaa perinteiseltä "olen miehelleni äiti" suhteelta, ette ole saman tasoisia ja olette ihan eri rooleissa kuin suhteessa pitäisi olla. En todellakaan jäisi tuollaiseen suhteeseen jossa miehellä ei ole mitään vastuuta missä mennään. 

Miten sitä vastuuta oppii, kun toinen tekee kaiken? Tee miehelle palvelus ja anna hänen mennä. Kerro kuinka on tullut hänen aikansa lentää pesästä ja katsoa kuinka ne omat siivet kantaa.

Vierailija
8/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vai äiti- ja poikasuhde?

Vierailija
9/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Itseapuoppaat. Vertaistuki.

Pariskunnan toinen osapuoli lakkaa olemasta se äiti tai sijaisvsnhempi. Muutat tapasi jämäkästi.

Katotaan miten äijän käy.

Vierailija
10/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan toinen osapuoli lakkaa olemasta se äiti tai sijaisvsnhempi. Muutat tapasi jämäkästi.

Tätä olen itsekin ajatellut, että olen vain jatkossa itsekin itsekkäämpi ja keskityn omiin juttuihini ja katsotaan miten hän reagoi.

Ap

Vierailija
11/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ajatellut, että olen vain jatkossa itsekin itsekkäämpi ja keskityn omiin juttuihini ja katsotaan miten hän reagoi.

Ap

Kuulostat järkevältä kun tiedostat, että rikkinäinen mies on saanut eheytyä kanssasi. Sano ihan näillä sanoilla, mutta eteen päin elämässä mennään, ei jumiteta ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi