Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erakkomainen päälle kolmekymppinen nainen ja silti miehiä pörrää ympärillä

Vierailija
02.07.2020 |

Vaikka olemukseni huutaa että jättäkää mut rauhaan.. vastaavia kokemuksia muilla?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ä n nä nainen

Vierailija
42/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauaa jatku. Naisten parasta ennen päiväys on siinä 35v. Sen jälkeen saat olla rauhassa miesten huomiolta.

Minä olen 41 v enkä valitettavasti ole vieläkään muuttunut näkymättömäksi.

En nyt välttämättä erakoksi itseäni sanoisi, mutta olen syrjäänvetäytyvä ja sisäänpäinkääntynyt eikä ihmiset kiinnosta minua lainkaan.

Minä sen sijaan kiinnostan ihmisiä. Miehet, kakarat, uutta oksennusämpäriystävää etsivät naiset -kaikki tahtovat seuraani. Koirat, kissat ja lehmät myös, mutta niistä tykkään kyllä.

Jopa mieheni kaverit, joiden kanssa olen kolme sanaa vaihtanut, kyselevät mieheltäni: "Mitähän se Pirjo tästä ajattelee? Pirjo varmaan tietäisi tämän asian." Ihan kuin olisin joku oraakkeli.

Joku feromonijuttu tuon täytyy olla, koska minä ainakaan en ole mikään kaunotar ja pukeudunkin miten sattuu. Tänään kukkamekko ja huomenna sarkapuku ja siihen malliin.

Herätät varmaan luottamusta kanssaihmisissä.

Ehkä. Eläinten ja lasten kanssa kieltämättä homma toimii selvästi niin, että kun olen välinpitämätön ja hiljaa paikallani, ne tulevat aina luo. Kokevat, että olen vakaa ja rauhallinen ja turvallinen. Ehkä aikuiset ihmiset on sitten yhtä "eläimiä". Varsinkin ne, jotka on jotenkin ongelmissa, kokevat että oo, tuo vakaa ja rauhallinen ihminen voi Ratkoa Kaikki Ongelmani.

Olen ihan kypsä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samoja kokemuksia vaan ihan päin vastoin. Hyvin harvoin, kerran vuodessa tai kahdessa joku lähestyy. Tämä tapahtuu julkisilla kulkiessa tai kaupassa

Vierailija
44/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauaa jatku. Naisten parasta ennen päiväys on siinä 35v. Sen jälkeen saat olla rauhassa miesten huomiolta.

Minä olen 41 v enkä valitettavasti ole vieläkään muuttunut näkymättömäksi.

En nyt välttämättä erakoksi itseäni sanoisi, mutta olen syrjäänvetäytyvä ja sisäänpäinkääntynyt eikä ihmiset kiinnosta minua lainkaan.

Minä sen sijaan kiinnostan ihmisiä. Miehet, kakarat, uutta oksennusämpäriystävää etsivät naiset -kaikki tahtovat seuraani. Koirat, kissat ja lehmät myös, mutta niistä tykkään kyllä.

Jopa mieheni kaverit, joiden kanssa olen kolme sanaa vaihtanut, kyselevät mieheltäni: "Mitähän se Pirjo tästä ajattelee? Pirjo varmaan tietäisi tämän asian." Ihan kuin olisin joku oraakkeli.

Joku feromonijuttu tuon täytyy olla, koska minä ainakaan en ole mikään kaunotar ja pukeudunkin miten sattuu. Tänään kukkamekko ja huomenna sarkapuku ja siihen malliin.

Herrrajumala, kohtalotoveri. Täällä toinen, sielunmaisemaltaan samanlainen, samanikäinen, umpihippi. Olen ilmeisesti helposti lähestyttävän näköinen, kuuntelen harva se päivä tuntemattomien avautumisia. Se nyt vielä jotenkin menisi - en halua olla epäkohtelias - mutta taputella ei tosiaan tarvitsisi. Jostakin syystä kaikki puolitututkin tuppaavat läpyttelemään me-hengessä käsivarsiin, olkapäille, selkään... hyi.

Vierailija
45/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennenkään kauniiden naisten ole tarvinnut itse tehdä mitään kontaktien saamiseksi...

Vierailija
46/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää vaatimattoman näköisistä naisista, koska olettavat niiden olevan helppoja.

Vierailija
47/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat antaa silti pimppiähelposti :) Ja koska olet erakko, ei tarvitse pelätä, että jäät roikkumaan.

Vierailija
48/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vain ovat niin kiinnostavia

olenko kiinnostava?? 32-vuotias pitkäaikastyötön, tietokonepelaaja, sokerihiiri :D

Varmasti pelinörtille oikea unelmanainen 🤔 Mitäs pelejä pelaat?

Vierailija
49/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastaavia kokemuksia.

Olen lähes epätoivoisen yksinäinen, ei perskärpäsiä.

Vierailija
50/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunkantoteline.

Vierailija
51/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi erakko, jos törmäät niihin miehiin. Itse valitsen koiralenkitkin niin etten joudu kohtaamaan muita. Ja kauppaan huppu päähän niin ettei naama nää, niin ei varmasti tuu miehet.

Vierailija
52/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite taas päälle parikymppinen erakko eikä kyllä ketään pörräile :D

Vierailija
53/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet tykkää oudoista

Joo, kuljin aina nuorena naisena musta pitkä poplari päällä kesäisin ja miehet tykkäsi.

Ja edelleenkin on musta pitkä rotsi käytössä nyt kesäkuumilla ollut ja edelleenkin saan mukavia silmäyksiä miehiltä. Oudoista ne oikeesti pitävät ja naamakin on nätti.

Vierailija
54/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne miehet sinut oikein löytävät?

kerran yksi mies tuli iskemään kun olin ostamassa tietokoneeseen uusia osia :D

Mistä tiedät, että tuli iskemään?

No, sillä oli pesäpallomaila kädessään.

Vierailija
55/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet tykkää oudoista

Joo, kuljin aina nuorena naisena musta pitkä poplari päällä kesäisin ja miehet tykkäsi.

Ja edelleenkin on musta pitkä rotsi käytössä nyt kesäkuumilla ollut ja edelleenkin saan mukavia silmäyksiä miehiltä. Oudoista ne oikeesti pitävät ja naamakin on nätti.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä logiikalla jokin vaatekappale tekee ihmisestä "oudon"?

Vierailija
56/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NeitiKevät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet tykkää oudoista

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä logiikalla jokin vaatekappale tekee ihmisestä "oudon"?

Olen aina ollut kesävastainen, voin henkisesti hyvin kun on pimeää ja kylmää, nyt en.

Ihmisiä kaihdan, ovat niin typeriä yleensä ja puhuvat joutavia. Eläimistä pidän, ainakin useimmista niistä en kaikista tietenkään.

Vierailija
57/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pörrää koska olen sulkeutunut. Kukaan ei uskalla lähestyä

Vierailija
58/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika rahikaisella. Toki ovat naisia monenikäisiä

mies52v

Vierailija
59/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnyinnostusta, ovat näitä rajattomia Nyyssösiä, jotka uskovat tilaisuutensa koittaneen? Pyörisivät kaikkien ympärillä jos eivät pelkäisi seurauksia. Homma kumminkin toimisi korkeintaan samanlaisen kanssa, joten turhaan pörräävät.

Vierailija
60/61 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap itse pörrää? Tuskin tulevat Yksinäisille Vuorille oven taakse hakemaan.

Tuo aloitusviestin lause on ollut ennenkin tällä palstalla, osana vähän pitempää avausta. Sattumaa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan