Olen erakkomainen päälle kolmekymppinen nainen ja silti miehiä pörrää ympärillä
Vaikka olemukseni huutaa että jättäkää mut rauhaan.. vastaavia kokemuksia muilla?
Kommentit (61)
Siis miten erokkomaisuutesi liittyy pi11uusi?
Aa, se ei takerru...
Vierailija kirjoitti:
Ap: lla on varmaan pitkät hiukset, todnäk vaaleat. Herättää huomiota.
no ei ole, oranssit värjäämättömät :D
Ei vastaavia kokemuksia. Päinvastoin. Olen erakko päälle kolmekymppinen nainen ja miehiä ei ole pörrännyt ikinä ympärillä. Ikisinkkuna hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne miehet sinut oikein löytävät?
kerran yksi mies tuli iskemään kun olin ostamassa tietokoneeseen uusia osia :D
Mistä tiedät, että tuli iskemään?
pyysi treffeille:)
Eh, me sanomme sitä asiakaspalveluksi. "Tervetuloa uudelleen!"
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistuu itsestään vuosien kuluessa.
Tämä. Mullakin ennen pörräsi ja loppui kuin seinään kun täytin 44.
Voisiko niihin pörrääviin miehiin kokeilla samanlaista ansaa kuin banaanikärpäsiin? Siis hunajaa, etikkaa, vettä ja tippa fairya? Ainakin banaanikärpäsiin tehoaa tosi hyvin.
Reikä se on erakollakin.
T. suriseva mies
Sama kokemus. Olen aina omissa oloissa, en käy syömässä muiden kanssa, pukeudun 5 kokoa liian suuriin 80 luvun mummovaatteisiin ja silti ukot pyörii ympärillä flirttaamassa.
Olet se satujen salaperäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Olen aina omissa oloissa, en käy syömässä muiden kanssa, pukeudun 5 kokoa liian suuriin 80 luvun mummovaatteisiin ja silti ukot pyörii ympärillä flirttaamassa.
Mä taas oon se vastakohta... Pukeudun supernaisellisesti kukkamekkoihin jne, aina huoliteltu, hiukset kiharalla jne. Ikisinkku, kohta 40 alkaa häämöttää. Jep, reilu peli. Odottelen edelleen ensimmäistä treffikutsuani (kyllä, olen itse ollut aktiivinen vailla menestystä).
Vierailija kirjoitti:
Voisiko niihin pörrääviin miehiin kokeilla samanlaista ansaa kuin banaanikärpäsiin? Siis hunajaa, etikkaa, vettä ja tippa fairya? Ainakin banaanikärpäsiin tehoaa tosi hyvin.
Mulla on toiminut ilman hunajaakin, eli puolet etikkaa ja puolet vettä, pikkuliru tiskiainetta. Mutta kiitos vinkistä, seuraavaksi kokeilen laittaa hunajaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon se vastakohta... Pukeudun supernaisellisesti kukkamekkoihin jne, aina huoliteltu, hiukset kiharalla jne. Ikisinkku, kohta 40 alkaa häämöttää. Jep, reilu peli. Odottelen edelleen ensimmäistä treffikutsuani (kyllä, olen itse ollut aktiivinen vailla menestystä).
Yritätkö vain todella suosittuja miehiä?
Itse en ainakaan kieltäytyisi, jos kukkamekkoinen kolmevitonen nainen pyytäisi treffeille ( en edes vaikka sattuisi olemaan esim kasvoista vähän karumman näköinen nainen)
t. m38
Mielummin erakko/kotihiiri kuin maailmanmatkaaja joita tinderissä nykyään jokatoinen 🤔
Ei se kauaa jatku. Naisten parasta ennen päiväys on siinä 35v. Sen jälkeen saat olla rauhassa miesten huomiolta.
Erakkonaisen ympärillä ei pörrää kuin korkeintaan paskakärpäset. Aidot erakot, kun ovat vähintään 5 km päässä lähimmästä ihmisasumuksesta. Sä olet sellainen wannabe ja siksi miehet on sinusta kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauaa jatku. Naisten parasta ennen päiväys on siinä 35v. Sen jälkeen saat olla rauhassa miesten huomiolta.
Minä olen 41 v enkä valitettavasti ole vieläkään muuttunut näkymättömäksi.
En nyt välttämättä erakoksi itseäni sanoisi, mutta olen syrjäänvetäytyvä ja sisäänpäinkääntynyt eikä ihmiset kiinnosta minua lainkaan.
Minä sen sijaan kiinnostan ihmisiä. Miehet, kakarat, uutta oksennusämpäriystävää etsivät naiset -kaikki tahtovat seuraani. Koirat, kissat ja lehmät myös, mutta niistä tykkään kyllä.
Jopa mieheni kaverit, joiden kanssa olen kolme sanaa vaihtanut, kyselevät mieheltäni: "Mitähän se Pirjo tästä ajattelee? Pirjo varmaan tietäisi tämän asian." Ihan kuin olisin joku oraakkeli.
Joku feromonijuttu tuon täytyy olla, koska minä ainakaan en ole mikään kaunotar ja pukeudunkin miten sattuu. Tänään kukkamekko ja huomenna sarkapuku ja siihen malliin.
Joskus se välinpitämättömyys on magneetti. Anna olla jos meikä koittaa ottaa vähän silmäpeliä, niin eipä onnistu... Mut kun on evvk-fiiliksellä niin jotkut oikein innostuu, olisko joku saalistus-vietti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt välttämättä erakoksi itseäni sanoisi, mutta olen syrjäänvetäytyvä ja sisäänpäinkääntynyt eikä ihmiset kiinnosta minua lainkaan.
Minä sen sijaan kiinnostan ihmisiä. Miehet, kakarat, uutta oksennusämpäriystävää etsivät naiset -kaikki tahtovat seuraani. Koirat, kissat ja lehmät myös, mutta niistä tykkään kyllä.
Jopa mieheni kaverit, joiden kanssa olen kolme sanaa vaihtanut, kyselevät mieheltäni: "Mitähän se Pirjo tästä ajattelee? Pirjo varmaan tietäisi tämän asian." Ihan kuin olisin joku oraakkeli.
Joku feromonijuttu tuon täytyy olla, koska minä ainakaan en ole mikään kaunotar ja pukeudunkin miten sattuu. Tänään kukkamekko ja huomenna sarkapuku ja siihen malliin.
Herätät varmaan luottamusta kanssaihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt vielä tuossa iässä, nyky-41v on vielä nuori ja usein nuorekaskin. Minäkään en vielä ole näkymätön vaikka olen ihan just 50v :) Mutta usein se alkaa kuulemma 50+, sitä odotellessa.
Äiti-ihminen
olen lapseton ja tosiaan hoikka (en millään lailla näytä urheilulliselta, laiha luonnostaan)