Mitä sinulla on tarjota parisuhteessa?
Moni tekee nettiin listoja, millainen kumppanin pitäisi olla. Sitten kun esittää vastakysymyksen, että mitä kyseisellä henkilöllä on tarjota ihannekumppanilleen, vastaus on pitkä hiljaisuus. Tulee vaikutelma, että halutaan kumppani toteuttamaan omia unelmia, mutta mitään ei olla valmiita tekemään kumppanin eteen.
Kommentit (62)
Lämpöä, hellyyttä, ymmärrystä, huolenpitoa ja huomiota.
Seksiä, halua miellyttää. Hipsuttelua ja rapsuttelua, silittelyä ja läheisyyttä.
Pieniä tekoja ja yllätyksiä, tasa-arvoa, yhdessä tekemistä, asioihin paneutumista.
Tiedän, että saan kumppanini tuntemaan itsensä kuninkaalliseksi ja asetan jalustalle, olen oikein ihanteellinen pikku-vaimo. Kokkailen korsetissa ja herätän suikkarilla.
Oon maailman kultaisin ja herttaisin, ja kumppanin hyvinvointi on tärkeää kunhan mua kohdellaan myös hyvin, mulle on tärkeää seisoa sanojensa takana ja olla luottamuksen ja rakkauden arvoinen puolin ja toisin.
Mielestäni ihmiset voisi yleensäkin ajatella enemmän sitä mitä annettavaa itsellä on eikä etsiä vaatimuslistan kanssa ihmistä joka sopii täydellisesti kuvaukseen.
Tuntuu, että joillekin rakkaus on sitä, että itse saa kaiken minkä haluaa kun oikeasti se on sitä, että kaksi epätäydellistä haluaa ymmärtää toisiaan täydellisesti ja olla yhdessä täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Seksillä mennään.
Sitä saa joka puolelta, eikö sussa muuta ole?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hänestä ensiksi parhaimman kaverin ja poikaystävän. Seksiä en halua enkä edes pussailua.
t. aseksuaali n20
Kerrot vain mitä sinä haluat, et sitä mitä juuri sulla on tarjottavaa.
Ehdotonta lojaalisuutta, lämpöä, rakkautta ja huolenpitoa, seksiä. Tukea ja keskusteluseuraa kaikissa tilanteissa. Taloudellista turvaa, hyvää ruokaa ja kauniin kodin. Silmänruokaa myös :)
N37
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihmiset voisi yleensäkin ajatella enemmän sitä mitä annettavaa itsellä on eikä etsiä vaatimuslistan kanssa ihmistä joka sopii täydellisesti kuvaukseen.
Tuntuu, että joillekin rakkaus on sitä, että itse saa kaiken minkä haluaa kun oikeasti se on sitä, että kaksi epätäydellistä haluaa ymmärtää toisiaan täydellisesti ja olla yhdessä täydellisiä.
Ongelma on siinä, että minä en halua hoivata epätäydellistä ihmistä joka itsekin pitää minua epätäydellisenä. Siinä sitten raahaudutaan arjessa eteenpäin. Haluan täydellisen kumppanin joka tekee arjesta juhlaa. Miksi muuten vaivautua? Kauppakassit jaksan kantaa yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aika onneton tapaus. Mietin usein, että miksi ihmeessä mies on kanssani. Olen vähän syrjäytynyt ja minulla on mielenterveydenongelmia. Oikeastaan minulla on tarjota vain hyvä vartalo, seksiä, ihan kiinnostavaa keskusteluseuraa, näkökulmia ja hauskaa olemista. En millään mittareilla yllä sellaisen naisen tasolle, joka kykenisi tasa-arvoiseen parisuhteeseen, olisi voimakas ja itsenäinen, pärjäävä ja kunnianhimoinen arjen kumppani.
Vaikutat henkevältä ja kirjallisesti lahjakkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että joillekin rakkaus on sitä, että itse saa kaiken minkä haluaa kun oikeasti se on sitä, että kaksi epätäydellistä haluaa ymmärtää toisiaan täydellisesti ja olla yhdessä täydellisiä.Ongelma on siinä, että minä en halua hoivata epätäydellistä ihmistä joka itsekin pitää minua epätäydellisenä. Siinä sitten raahaudutaan arjessa eteenpäin. Haluan täydellisen kumppanin joka tekee arjesta juhlaa. Miksi muuten vaivautua? Kauppakassit jaksan kantaa yksinkin.
"MINÄ en halua, MINÄ haluan, miksi MINÄ vaivautuisin".
Itse ainakin haluaisin olla suhteessa tarpeellinen. Sellainen jolta saa tukea, apua, huolenpitoa ja turvaa. Vastapainona saan myös itse olla epätäydellinen ja tarvitsevakin, ja pyytää tukea toiselta.
Miksi kukaan olisi suhteessa täydellisen itseriittoisen ihmisen kanssa?
En etsi jumalaa, etsin ihmistä heikkouksineen.
Naisilla ei ole tarjota mitään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että joillekin rakkaus on sitä, että itse saa kaiken minkä haluaa kun oikeasti se on sitä, että kaksi epätäydellistä haluaa ymmärtää toisiaan täydellisesti ja olla yhdessä täydellisiä.Ongelma on siinä, että minä en halua hoivata epätäydellistä ihmistä joka itsekin pitää minua epätäydellisenä. Siinä sitten raahaudutaan arjessa eteenpäin. Haluan täydellisen kumppanin joka tekee arjesta juhlaa. Miksi muuten vaivautua? Kauppakassit jaksan kantaa yksinkin.
Pidät siis itseäsi täydellisenä?
Jos et niin miksi etsit täydellistä kumppania?
Ymmärrystä ja empatiaa, seksiä ja juttuseuraa, baanalle lähden mielelläni myös mut mökkiseuraksi mut myös saa. Ruokaa en osaa laittaa ja moni mies on sitä aikojen saatossa kysellyt että osaanko laittaa ruokaa, luonteeltani rauhallinen mut osaan olla myös vittumainen tuittupää joka kiihtyy 0-100, pitkä vihanen en ole, joskus se on hyvä juttu ja joskus ei...
N. 24
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hänestä ensiksi parhaimman kaverin ja poikaystävän. Seksiä en halua enkä edes pussailua.
t. aseksuaali n20
Loukkaantuisitko, jos pari kertaa viikossa katselisin kännystä suosikkileffojani talouspaperin kanssa?
Mä olen hauskaa seuraa, tykkään laittaa ruokaa, olen kiinnostunut monista asioista ja kokeilunhaluinen, mun kanssa voi viettää koti-iltaa tai lähteä vaikka vaeltamaan alpeille, klubbailemaan Berliiniin tai vaikka hyppäämään laskuvarjolla, olen hyvä keskustelija. Lisäksi olen ilo silmälle.
Talous on kunnossa enkä etsi elättäjää vaan kumppania.
Ja sit sitä seksiä tietty kans. :D
Miten tänne vauvafiihin onkin kerääntynyt Suomen fiksuimmat naiset?
Ihan hauska kysymys! Mä olen naiseksi huono kodinhenki. En paapo toisia joten en voi markkinoida itseäni tuolla perin äidilliseksi ristityllä leimalla. Mutta siinä mielestäni on mun vahvuus. Olen toisenlainen nainen, pirskahteleva, itsenäinen ja toiselle omaa tilaa suova. Rakastan rajua ja villiä seksiä sitomisin jne... Eli tarjoan itsenäiselle miehelle itsenäisen ja oma-aloitteisen seksinnälkäisen naisen.
Niin paljon viinaa kuin jaksat juoda.
Lupaan viedä sinut pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aseksuaali n20
Loukkaantuisitko, jos pari kertaa viikossa katselisin kännystä suosikkileffojani talouspaperin kanssa?
Ei ole koskaan tullut mietittyä, miten alas tässä pariutumishierarkiassa siellä perällä ollaan vajottu?
Ystävällinen, kiltti mutta rohkea, aivan riittävän älykäs, monitaitoinen,
hyvä kokki, hyvä lasten kasvattaja tai sitten ovat sattumalta ihan itsenään hienoja lapsia
, en ole kaavoihin kangistunut enkä ennakkoluuloinen ihmisiä kohtaan, anteeksiantavainen, lyhytvihainen (äkkipikainen myös valitettavasti), hyvät sosiaaliset taidot, kaunis ja naisellinen, sensuelli, upeat pitkät ja paksut hiukset, hyvät isot luomurinnat, käytän kauniita laadukkaita alusvaatteita.
Ei ärsytä, mutta tuohon ei voi vastata. Se on sitä, kun toisen seurassa on mukavampi olla kuin yksin tai kenenkään muun kanssa. Yhdessä asuessa se on sitä, että kotiin on kiva mennä ja toinen ilahtuu, kun tulee kotiin.