Mitä sinulla on tarjota parisuhteessa?
Moni tekee nettiin listoja, millainen kumppanin pitäisi olla. Sitten kun esittää vastakysymyksen, että mitä kyseisellä henkilöllä on tarjota ihannekumppanilleen, vastaus on pitkä hiljaisuus. Tulee vaikutelma, että halutaan kumppani toteuttamaan omia unelmia, mutta mitään ei olla valmiita tekemään kumppanin eteen.
Kommentit (62)
Keskustelu seuraa, ulkoiltaisiin yhdessä, tekisin kotitöistä osani, hemmottelisin ja järjestäisin yllätyksiä. Seksiä usein.
16 cm aina kun toinen haluaa ja minne haluaa. Ja sitten paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Seksillä mennään.
Juuri näin ja jos se ei kumppanille riitä hän voi tehdä ihan omat ratkaisunsa asian suhteen.
Yleisellä tasolla ei niin yhtään mitään. Ei ole olemassa sellaista jolla yleisesti olisi kaikille jotain tarjottavaa. En minä kyllä nettiin mitään listoja kirjoitakaan tai sellaisia kohdannut.
Ripaus tiukkaa tavaraa sekä hyppysellinen narsismia :)
Tasapainoinen ihminen seuraksi ja elämänkumppaniksi, varakas ja hyväpalkkainen, hyvä kokki ja ongelmanratkaisija.
Ei minulla ole mitään tarjottavaa parisuhteeseen, enkä tunne koko ajatusta edes omakseni. Parisuhteeni ei muodostu siten, että kumpikin osapuoli tuo pinon ominaisuuksia ja suorituksia, joita sitten lähdetään tarjoamaan, ikään kuin kyseessä olisi kaupan muodostaminen. Parisuhteeni muodostuu siten, että kaksi sellaista ihmistä löytävät toisensa, jotka viihtyvät yhdessä enemmän kuin yksin tai jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla ei niin yhtään mitään. Ei ole olemassa sellaista jolla yleisesti olisi kaikille jotain tarjottavaa. En minä kyllä nettiin mitään listoja kirjoitakaan tai sellaisia kohdannut.
Mitähän ne listoja kirjoittavat sitten ajattelevat?
Haluaisin hänestä ensiksi parhaimman kaverin ja poikaystävän. Seksiä en halua enkä edes pussailua.
t. aseksuaali n20
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu seuraa, ulkoiltaisiin yhdessä, tekisin kotitöistä osani, hemmottelisin ja järjestäisin yllätyksiä. Seksiä usein.
Aluksi voikin olla noin, mutta seksi vähenee ensimmäisenä, sitten kotitöistä hiljalleen ne ikävimmät ja aikaavievimmät jäävät toiselle, yhteinen ulkoilu tapahtuisi toisen ehdolla ja toinen määräisi lajin, keskusteluseuraa jää, kun toinen vain somettaa, hemmotteluhoidoista mielestäsi mikä ja yllätykset ovat luokkaa, et olekaan ajoissa valmis, kun olette lähdössä jonnekin etkä ole lupauksistani huolimatta käynyt kaupassa tai laittanutruokaa. Tämä on sekä nähty että koettu.
Hyvää seksiä jos kemiat toimivat. Seuraa kaikenlaisiin menoihin. Olen myös ehdottomasti lähimpieni tukena vastoinkäymisissä mutta en halua että piirrettä hyväksikäytetään, joten on oltava itsestään vastuun ottava ihminen joka ei itse lähde huonontamaan omaa tilannetta esim. päihteillä.
Mukavia yhteisiä hetkiä, tulevaisuuden suunnitelmia, seksiä ja läheisyyttä. Rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarjottavaa parisuhteeseen, enkä tunne koko ajatusta edes omakseni. Parisuhteeni ei muodostu siten, että kumpikin osapuoli tuo pinon ominaisuuksia ja suorituksia, joita sitten lähdetään tarjoamaan, ikään kuin kyseessä olisi kaupan muodostaminen. Parisuhteeni muodostuu siten, että kaksi sellaista ihmistä löytävät toisensa, jotka viihtyvät yhdessä enemmän kuin yksin tai jonkun toisen kanssa.
Juuri näin minäkin ajattelen! Kyseessä on rakkaus ja se että kahden ihmisen on hyvä olla toistensa kanssa.
Mies 40v
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan viihtyisi ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään tarjottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan kuuloinen asenne, että pitää tarjota jotain.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hänestä ensiksi parhaimman kaverin ja poikaystävän. Seksiä en halua enkä edes pussailua.
t. aseksuaali n20
Sinäkin osasit kertoa, mitä haluat, muttet sitä, mitä sinulla on tarjota poikaystävälle. Plussapiste siitä, että osasit sentään kertoa, mitä sinulla ei ole tarjota.
Minulla ei kyllä ole mielestäni mitään tarjottavaa. Ehkä sen takia en ole koskaan parisuhteessa ollutkaan, ei vain ole minun juttuni. Seksiä toki tekisi mieli, mutta en oikein siihenkään ole viitsinyt ryhtyä, koska toisaalta en halua maksaa siitä, ja toisaalta en halua hyväksikäyttää parisuhdehakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan kuuloinen asenne, että pitää tarjota jotain.
Mitä pahaa siinä on, että olisi tarjota esimerkiksi mielenkiintoisia keskusteluja, yhteisten haaveiden toteuttamista, lohdutusta, taloudellista turvaa, seksiä jne...
Seksillä mennään.