Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mystinen sikiön syke...

Vierailija
18.04.2013 |

Olen seuraillut sikiön sykettä mielenkiinnosta, koska olisi hauska tietää pitääkö uskomus sukupuolesta paikkansa. Huomasin vain aika erikoisen jutun tässä samalla. Vauvallani on ollut syke koko ajan aika korkea 150-170. Edellisissä raskauksissa sykkeet on olleet paljon matalampia ja minulla on siis ennestää pelkästään poikia. 

No joku sitten väitti, että sukupuolella ei ole mitään merkitystä vaan sillä onko vauva liikkeessä. Mutta miten sitten on mahdollista, että kun sikiön syke mitattiin ultran yhteydessä, näin omin silmin, että vauva oli hereillä ja liikkui kovasti, oli syke 150. Ja kun taas ultra tehtiin neuvolassa kun vauva ei ollut liikkeessä vaan lepäili, oli syke 170.

Miten on mahdollista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sikiön syke on luonnostaan tuota tasoa ja vaihtelevat tilanteen mukaan.

Vierailija
2/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole pitänyt paikkaansa. Edellinen oli tyttö ja syke oli 120-140 välillä aina.

Ja sitä tuli parin viikon välein käytyä loppuajasta polilla missä otettiin nuo käyrät :)

Toisella pojallani oli syke 140-160 välillä sitten taas aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tyttöä ja toisen syke oli mitattaessa keskimäärin 120 ja toisen 160. Ei siitä siis voi sukupuolta ennustaa. On muuten vain yksilöllistä.