Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko yhdessäolovuoden jälkeen seksielämänne lässähti?

Vierailija
18.04.2013 |

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta ja vieläkin pannaan kuin puput lähes päivittäin... Mieheni on petipuuhissa aivan loistava. Mitenhän yleistä tämä on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässähti heti sen jälkeen kun vaimoni söi myrkkyä jota hääkakuksi kutsutaan 11 vuotta sitten.

Vierailija
22/25 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lässähtämisestä tiedä, mutta se on vaan jumissa. Haluttomuudesta ei kyse ole. Alamäki alkoi kun ehkä kolme vuotta sitten lopetin aloitteiden teon eli kolmen vuoden jälkeen seurustelun jälkeen. En jaksanut olla aina se joka oli haluamassa, olisin halunnut tuntea itseni halutuksi. Joo seksiä on sen jälkeen ollut vain nimeksi. Tunnen itseni vähemmän haluttavaksi kuin koskaan joten se oli tosi hyvä ratkaisu, suosittelen ehdottomasti jokaiselle naiselle!

Huvittavinta on kuitenkin se, että olen halukkaampi kuin koskaan. Voisin joka päivä harrastaa seksiä, mutta kai kerran kaks kuussa on ok, ehkä vaan tosiaan olen niin vastenmielinen, että mies ei halua minua. Onneksi on muuten kiva suhde ja onneksi runkkaaminenkin on tyydyttävää. Kun ei minulla enää ole itsevarmuutta tehdä aloitteita, se meni siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kymmen vuotta, lapsia. Alkuun oli melko kiihkeää, seksi jokapäiväistä. Lasten tullessa kuvioihin meni muutama vuosi sumussa eikä sekstailu ollut todellakaan ensimmäisenä mielessä. En olisi edes katkera vaikka mieheni olisi käynyt näinä aikoina vieraissa. Jos vaimo ei anna eikä kiinnosta niin miehen pitäisi saada tyydyttää tarpeensa muuten. Ja sama on toisinpäin.

Nykyään kun lapset jo isompia on enemmän aikaa itsellekin. Ja nautimme jälleen seksistä. Kerran tai jopa parikin kertaa päivässä. Olen herännyt uudelleen :)

N35

Vierailija
24/25 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman naisen kanssa olen seurustellut pidempiä jaksoja (yli 5-vuoden mittaisia jaksoja) ja jokainen kerta naisen mielenkiinto petihommiin on lässähtänyt noin 1,5 vuoden päästä. Sitten on siirrytty linjalle pari kertaa kuukaudessa. Yhden kanssa jopa meni niin, että seksiä oli kerran kolmessa vuodessa.

M41

Vierailija
25/25 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtele paljon naisen mielihalujen mukaan jopa tuntien sisällä, välillä saa huutaa tuskaa kun toinen ei vastaa lähesty 4-5päivään toisinaan 3 päivänä peräkkäin suostuu,naimisssa 7v ja 3 muksua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi