Neuvolan terkkarikin "pettyi" kun näki minut =(
Oli viime viikon pe jo varma että en tulisi tänään neuvolaan (rv38+6) koska vauva oli jo viime viikon niin matalalla.. Nyt oli tosi yllättynyt että vauva ei ole vielä syntynyt ja totesi taas että se on kyllä niin alhaalla ettei ymmärrä miten se voi siellä vielä olla...
Olisihan se ihanaa jos se synnytys nyt käynnistyisi, on kyllä niin tukala olo liitoskipujen takia yms...
Kommentit (9)
Mulla oli la 5.7. ja luvattiin kesäkuun alussa, että alhaalla on ja auki ja että kohta tulee!
Arvaa mikä fiilis kun la tuli ja meni, itkin monet aamut että täällä vielä ollaan.
Vauva syntyi 20.7. kun käynnisteltiin jo edellispäivänä. Sen jälkeiset lapset olenkin aina laskenut sen 2 viikkoa yli lasketun mielessäni ettei tule pettymyksiä, syntyivät 41+1 ja 41+0
Joo, minulla vaan oli toiveet korkealla että tämäkin tulisi yhtä ajoissa kuin isoveljensä joka sytyi rv38+6... Ja kun on supistellut jo yli kuukauden välillä todella kivuliaastikin... Mutta joo, eihän tässä auta mutt kuin odottaminen, tympii vaan kun ei voi tehdä yhtään mitään =/
Jos ette kestä olla raskaana niin älkää sitten tehkö lapsia, ärsyttää toi loppuajasta mankuminen. Pitäiskö tässä olla jotenkin kurjana kun viikkoja on kohta 41? Kaikki lepyttelee että kyllä se sieltä tulee... Joo, ei mua haittaa, tulee kun tulee, pääasia että kaikki on lapsella hyvin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:29"]
Jos ette kestä olla raskaana niin älkää sitten tehkö lapsia, ärsyttää toi loppuajasta mankuminen. Pitäiskö tässä olla jotenkin kurjana kun viikkoja on kohta 41? Kaikki lepyttelee että kyllä se sieltä tulee... Joo, ei mua haittaa, tulee kun tulee, pääasia että kaikki on lapsella hyvin.
[/quote]
No sehän riippu ihan voinnista! En minä ollut esikoisen kanssa näin huonossa kunnossa, pystyin käymään vaikka missä ja tekemään vaikka mitä, mutta nyt kyllä todellakin veetuttaa kun ollut sairaslomalla jo tammikuun puolesta välistä liitoskipujen takia jotka eivät ainakaan helpota kun vauva nyt painaa tuolla todella alhaalla.
En voi ulkoilla esikoisen kanssa, viikottainen kauppareissu on täyttä tuskaa, selkää vihloo välillä niin että tunto lähtee jalasta eikä pysty liikkumaan jne jne... Joo, harmi että maaginen kristallipallo oli rikki silloin kun tätä raskautta toivottiin, olisi saanut jäädä tekemättä.
Idiootti!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:25"]
Joo, minulla vaan oli toiveet korkealla että tämäkin tulisi yhtä ajoissa kuin isoveljensä joka sytyi rv38+6... Ja kun on supistellut jo yli kuukauden välillä todella kivuliaastikin... Mutta joo, eihän tässä auta mutt kuin odottaminen, tympii vaan kun ei voi tehdä yhtään mitään =/
[/quote]
Mullakin esikoinen syntyi 39+3, mutta muut sitten ei. t: 3
Jep... Ryve nyt vähän itsesäälissä vielä, niin kyllä se sieltä varmasti kahden viikon sisään syntyy.
No on se nyt jukuliste kamalaa että joku kehtaa voinnistaan valittaa kun täällä on supernaisia jotka nielevät kaiken mikä eteen tulee ja ovat vain ylepitä siitä mitä kaikkea kestävät.
Onneksi olkoon, ootte kyllä parempia ihmisiä, toivottavasti lapsenne muistavat kirjoittaa hautakiveenne miten vahvoja naisia olittekaan.
Muistan kuinka itse itkin sitä, ettei lapsi ollut valmis syntymään, kun olin sairaalassa tarkkailussa loppuraskausvaiheessa. Olikohan n. vko 38. Jos on kipuja tai muuten kroppa kovilla tai lapsen voinnista huolta, niin kyllä siinä on tunteet pinnassa. Raskaushormoonitkin siinä vielä päälle lisäksi. Kyllä sitä alkaa siinä loppuviikoilla olla kypsä synnytykseen, vaikkei lapsi olisikaan valmis luopumaan kohdun lämmöstä. Tsemppiä!
Kuitenkin menee vielä viikko... Tsemppiä nyt joka tapauksessa.