Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joista alkaa tuntua ettei työelämä sovi teille?

Vierailija
01.07.2020 |

En vaan jaksa enkä kestä. Töissä on monia mukavia ihmisiä mutta välillä sattuu näitä mätiä omenia joilla on joku ongelma enkä halua olla näiden kanssa tekemisissä. Muutenkin turhauttavaa samaa pskaa päivästä toiseen. Mikä neuvoksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nyt olen kyllä työtön ja onnellisempi, jes.

Vierailija
2/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyö. On välillä jotain tekemistä eikä tarvitse selitellä ihmisille työttömyyttään. Saa myös enemmän rahaa kuin kokonaan työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin onnellisin työttömänä, hitaasti kursseja suorittavan opiskelijana. Pienillä rahoilla mennään, mutta ei ne suuret tulot vaan se harkittu rahankäyttö.

Vierailija
4/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyinen työni ei tee psyykkeelleni hyvää mutta pakko on jaksaa.

Vierailija
5/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen töissä ihan peruskoulupohjalla ja ikää sen verran, että jos nykyinen sen 3-4 vuotta vielä töissä pitää olen siinä väliinputoja iässä, jossa kukaan ei enää työllistä.

Vierailija
6/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut toimistotyössä ja nyt lomautettuna.

Järkyttää vain kuinka paljon ihmiset ehtivät ja jaksavat juoruilla! Ja kiusata ja olla ilkeitä toisille. Töihin mennään tekemään töitä ja saamaan palkkaa.

Vierailija
7/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää vain kuinka paljon ihmiset ehtivät ja jaksavat juoruilla! Ja kiusata ja olla ilkeitä toisille. Töihin mennään tekemään töitä ja saamaan palkkaa.

Miksi kun sama palkka tulee ihan juoruumallakin? Minä olen ihan jonkun muun ongelma, jos ei työt tule tehtyä.

Vierailija
8/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kun sama palkka tulee ihan juoruumallakin? Minä olen ihan jonkun muun ongelma, jos ei työt tule tehtyä.

Kuvitteleeko nämä töistä pingottavat, että kyllä heidät sitten siellä haudan reunalla sitten viimeistään palkitaan kun ovat niin paljon parempia ihmisiä? :D

Vierailija
9/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä otan jo löysäillen, pari kuukautta vielä ja sitten ELÄKE!

Terv. 53v eläkesäästäjä nuoresta saakka.

Vierailija
10/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Haaveilen työttömyydestä :)

Vierailija
11/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin monesti ollut jo burn outin partaalla, että päätin olla kirjoittamatta enää vakkarisopimuksia. Muistakaa muutkin että voi itse vaikuttaa ja tehdä vaikka puolen vuoden soppareita, niin pääsee sentään hommasta siististi irti, jos paikka osoittautuukin persläveksi.

Vierailija
12/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkaa tuntua" ei oikein päde.... musta on tuntunut tuolta about viimeiset 20 vuotta.

Vierailija
13/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikatyö. On välillä jotain tekemistä eikä tarvitse selitellä ihmisille työttömyyttään. Saa myös enemmän rahaa kuin kokonaan työttömänä.

Tämä!

Vierailija
14/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin monesti ollut jo burn outin partaalla, että päätin olla kirjoittamatta enää vakkarisopimuksia. Muistakaa muutkin että voi itse vaikuttaa ja tehdä vaikka puolen vuoden soppareita, niin pääsee sentään hommasta siististi irti, jos paikka osoittautuukin persläveksi.

No pääseehän siitä vakkarisopimuksestakin irti, kun ajoissa itsensä irtisanoo. Ja vaikka sairasloman kautta, jos ei kestä olla enää duunissa.

Vierailija
15/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan määräaikaisia soppareita kannattaa tehdä. Itse juuri irtisanouduin vakituisesta, karenssihan siitä tulee mikä on ikävää, mutta sitä varten säästin että pärjään kyllä sen 3kk jos en saa ennen sitä uusia töitä. En ymmärrä oikein miksi karenssia pelätään niin että sinnitellään työpaikoissa missä kiusataan yms. Se on vaan 3kk, kunhan saa vuokran, laskut maksettua ja ruokaa niin sen pärjää. Itsellä moinen luku on tonni per kuukausi, asun pks.

Vierailija
16/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei työelämä oikein olisi minun juttuni.

Vierailija
17/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihannut työtä aina. Jos pystyisin rahoittamaan elämäni jotenkin muuten loppuisi pankin orjana pakertaminen siihen paikkaan. 

Vierailija
18/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kannatan myös itse niiden kohdalla, joille se on taloudellisesti mahdollista. Minä tykkään ja olen kyllä aina tykännyt työstä. Sen sijaan inhoan ilkeitä ja selkäänpuukottavia ihmisiä, joita omalla alalla on liikaa.

Vierailija
19/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyö ok, muuten ei niinkään. Hitonmoinen stressi koko ajan, yh:na töistä kiireesti lapset kotiin, sitten sapuskaa pöytään, lasten kinastelua ja huomionkipeyttä, sotkujen siivousta. Ja kun lapset vihdoin nukahtavat niin itsekin on niin poikki, että pakko mennä nukkumaan. Missään vaiheessa ei kerkeä palautua...

Vierailija
20/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pääseehän siitä vakkarisopimuksestakin irti, kun ajoissa itsensä irtisanoo. Ja vaikka sairasloman kautta, jos ei kestä olla enää duunissa.

Riski karenssiin ja turhaa säätämistä kun voi tehdä luonnollisenkin poistuman sopparin loppumisen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi