Olen huolissani poikani lukiokaverista
Olin ennen tämän tytön perheen äidin ystävä, mutta se kariutui erinäisiin seikkoihin, nyt ei olla oltu yhteyksissä kymmeneen vuoteen.
Ennen tämä tyttö oli hauska, iloinen ja eloisa, tosin hän oli silloin noin 5v.
Nyt hän on yliapainoinen, huonoryhtinen, apaattisen näköinen 18v nuori, jolla on aaina samat vaatteet päällä ja joka haisee pahalle, Äiti on aina ollut huolitellun näköinen, lapset silloin aikoinaankin kulkivat vaikka missäkin rääsyissä, tällä perheellä on kolme muuta lasta ja kaikki ovat samasta muotista, siis epäsiistejä ja ilmeettömiä.
Mitä tälle perheelle on tapahtunut, millainen äidin pitää olla, että lapsista tulee tuollaisia?
Kommentit (8)
Kyllä mä olen ihan tosissaan huolissani tästä tytöstä, ihan turha väittää muuta.
ap
Mutta et niistä kolmesta sisaruksesta? Miksi?
Sellaista se teini-ikä on, kukin kapinoi tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 11:35"]Kyllä mä olen ihan tosissaan huolissani tästä tytöstä, ihan turha väittää muuta. ap[/quote]
"Turha väittää muuta" -älä viitsi naurattaa.
Kirjoitat: " millainen äidin pitää olla, että lapsista tulee tuollaisia?" Se sinua tuntuu eniten kiinnostavan.
Äitikö tuosta on yksin vastuussa? Isä ei yhtään? Itselle tulee mieleen jonkinnäköinen pahoinpitely: henkinen, fyysinen, seksuaalinen. Omalla itsellä ei ole mitään arvoa ja siksi ihan sama miltä näyttää tai haisee. Jos kerran tyttö on sinulle noin monen vuoden takaa tuttu ja nyt täysi-ikäinen, kutsu kylään. Syötte hyvin ja juttelette asiat halki kolmistaan.
Tytöllä voi olla mielenterveyden kanssa ongelmia, jotka eivät mitenkään liity äitiin tai perheeseen. Mistä tiedät ettei äiti yrittäisi auttaa häntä?
Väität olevasi huolissasi tytöstä, tosiasiassa sua vain kiinnostaa, millainen monsteri heidän äitinsä tietty vaan on...