kaikki muut ovat onnistuneita ja onnellisia
hävettää kun itse olen kaikkia jäljessä elämässä
Kommentit (6)
Ei ole! Ne on vaan eri elämänpolulla ja niillä on omat esteet ja ongelmat. Siinä vaiheessa kun sulla on taas suoraa ja hyvä meno, jollain toisella alkaa ne kompurat.
Hae kirjastosta muutama elämäkerta ja huomaat että kaikkein menestyneimmilläkin on kaikenlaista tragediaa.
Niin on. Itsellä mennyt kaikki pieleen. Mieskin jätti kun täytän tänä vuonna 50v ja lapselle saa heittää hyvästit. Olin kuulemma muutenkin jo liian vanha mihinkään. Mies on 51v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Ne on vaan eri elämänpolulla ja niillä on omat esteet ja ongelmat. Siinä vaiheessa kun sulla on taas suoraa ja hyvä meno, jollain toisella alkaa ne kompurat.
Hae kirjastosta muutama elämäkerta ja huomaat että kaikkein menestyneimmilläkin on kaikenlaista tragediaa.
Ei kaikilla ole ongelmia elämässään samassa mittakaavassa.
Samaistun. Kaikenlaista vaivaa ja vastusta on elämässä ollut ihan järjettömän kovasta ponnistelusta huolimatta.
Toi on vaan sun oma ajatus eikä totta. Jännä miten sitä itsekin pyörittelee hölmöjä ajatuksia joissa vertailee muihin ja kuvittelee et ite on jotenki ainoo erilainen epäonnistuja.
Muista että kaikkien elämä ei ole sitä mitä ulospäin näyttää. Ulkoapäin tulevat odotukset, oletukset ja vaatimukset "normaalista" tavasta elää ja olla on helvetin raastavia ja usein tekisi vain mieli käpertyä peiton alle piiloon pahaa maailmaa ja arvostelevia ihmisiä.
Sellaista asiaa ei olekaan kuin jäljessä tai edellä oleminen.