Toinen Kierros Tapiolassa
Kenelläkään kokemusta myynnistä tuolla uudella kirpparilla Espoon Tapiolassa? Miten kauppa kävi? Ovatko ostajat löytäneet paikan?
Kommentit (49)
Voidaan toki tässä samassa ketjussa ruotia noi Tapiolan parisuhdemarkkinat! :-D Valitettavasti ei ole henk.kohtaista kokemusta asiasta.
Itselläni pöytä siellä parhaillaan. Jos varaa pöydön huhtikuun aikana, saa kaksi viikkoa yhden hinnalla. ja pöytävarauksen voi siis thedä vaikka kesäkuulle, kunhan sen varaa jo huhtikuussa.
Tuon takia otin itsekin sieltä pöydän, koska en halunnut maksaa normaalihintaa muualla. Itselläni myynnissä lähinnä omia ja miehen vaatteita, sekä jotain astioita ja kirjoja ja muuta pikkutavaraa. Kauppa on käynyt mielestäni ihan suht hyvin. Minulla toki hinnat alhaiset, koska tarkoitus on päästä tavarasta eroon, mutta olen silti jo tuplasti voiton puolella.
Astiat tuntuu liikkuvan kaikkein parhaiten, toki niistäkin tietyt.
Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Asun itse asiassa ihan kirppiksen lähellä, niin täytyy käydä heti maanantaina katsastamassa paikka kun ehdin! :) Erityisesti kiinnostaa, että ovatko vaatteet menneet kaupaksi. Itsellänikin olisi hurjasti erittäin hyväkuntoisia vanhoja vaatteita vailla uusia omistajia, mutta en tiedä viitsisinkö viedä tuonne, kun pöytävuokra viikolta on aika huikea... Mieluummin sitten vaikka joku viikonloppu kaverin kanssa Jäähallille myymään.
Entä miten Mankkaan Akseli, ovatko siellä vaatteet vaihtaneet omistajaa? Vaatteeni ovat tosiaan sellaisia perus nuorten naisten vaatteita Vero Modasta, Zarasta, H&M:ltä jne.
mä kanssa mietin, mutta hinta oli aika tyyris myyjälle ja jotenkin koen paikan kuitenkin aika hankalana, löytääkö ihmiset sen - meinaan perus espoomamma ei välttämättä halua kurvata autolla sinne kun kaikki on rempassa ja parkkien saamiset vähän niin ja näin... jotain siinä kotisivuissa tekstissä oli sellasta joka sai mut päättämään, että ei kiitos. Mikähän se oli?
Ai niin, se, että hyväksytään vain liikkeessä tulostetut hintalaput, eli tarkoittaisi ylimääräistä käyntiä siellä hakemassa ne laput kun olen ne ensin koneelle hinnoitellut ja tallentanut taikka sitten niiden merkitseminen tavaroihin paikanpäällä. Vaatii liikaa suunnitelmallisuutta tällaiselle kirppismyyjälle, joka löytää aina uuden "ai niin tänkin vois myydä" -tavaran.
Onko lisää kokemuksia kertynyt tuosta toinen kierros kirppiksestä? Kiinnostaisi kuulla. Olen juuri tehnyt huikean siivousurakan ja nyt olisi nyssäkkää ja pussukkaa valmiina kirppikselle:)
Olen käynyt siellä kerran ostoksilla, myyjänä en ole ollut. Paikka vaikutti siistiltä ja kivan valoisalta, mutta mitään en sieltä löytänyt koska kaikki tavara tuntui olevan jotain minulle tarpeetonta tai huonokuntoista. Ja yleensä löydän kirppareilta vaikka mitä. Menen toki uudestaankin vielä, jos vaikka jatkossa olisi parempia myyjiä koska muuten oli ihan kivan oloinen kirppis.
Paikka on todella siisti ja yhteen myyntipaikkaan kuuluu pitkä tanko + kokonainen hylly. Se on enemmän kuin missään kirppiksellä missä olen käynyt tähän asti. Minulla on siellä pöytä parhaillaan ja ihan parasta kun myyntiä voi seurata netistä.
Olen nyt joitakin kertoja käynyt tuolla Toisella Kierroksella, mutta tavara ei kyllä mielestäni ole ollut yhtä hyvää kuin esim. Mankkaan Akselilla. Ostan mielelläni hyväkuntoisia nuorten naisten vaatteita sekä sisustusjuttuja, mutta näitä oli tosiaan tuolla Akselilla paljon enemmän. Hieman tuntuisi olevan huonokuntoisia tavaroita tuolla Toisella Kierroksella :/ Vaikka tokikin riippuu täysin myyjistä.
Oman pöydän ajattelin tuolta varata, kun on itseäni lähinnä ja Akseli menee pian kesätauolle. Toivottavasti saisin vaatteita hyvin kaupaksi, ainakin ovat paljon paremmassa kunnossa kuin suurin osa noista myytävistä kamppeista.
Olisko uusia kokemuksia? Ajattelin käydä ihan ostoksilla, mutta en tiedä kannattaako lähteä, jos on hiljaista. Voin suunnata myös suoraan Akseliin, siellä yleensä on aina vipinää.
En suosittele kenellekään myymiseen!!! Multa pöllitty pöydästä hälyttimellistä kamaa 3viikon aikana noin 200€ arvosta!!! Hälyt ei siis toimi ja rahastetaan myyjää ihan tyhjästä. Varkauksiin ei reagoida mitenkään, käsiä vaan levitellään ja uusille asiakkaille mainostetaan ettei heidän tietoonsa ainakaan ole tullut varkauksia. Epäammattimainen varkaiden paikka.
luulis löytyvän fiiniä tavaraa sillä perusteella, mitä luin tuota "mistä tunnistaa espoolaisen"-ketjua...
Paljon huonoa kamaa myynnissä, kolme kertaa oon vuoden sisällä käynyt kiertelemässä, enkä ole löytänyt oikeastaan mitään. Yleensä teen kirpparilla hyvin löytöjä. Huono tavara on mun mielestä tuolla isoin ongelma, koska se karkottaa asiakkaat ja sitten ei ole ostajia hyvillekään jutuille jos sellaisia joskus tuonne sattuisi tulemaan...
HUOMIO PIENI MAINOS!
PÖYDÄSSÄ NUMERO 43 ON RUNSAASTI HYVÄKUNTOISIA LASTENVAATTEITA MYYNISSÄ! JOS OISITTE KIINNOSTUNU KÄYKÄÄ IHMEESSÄ KATTOMASSA
Onko 92cm tytön vaatetta? Tai pienelle pojalle 50cm-> :)
Onko jollain kokemuksia Toisesta Kierroksesta nyt viimeajoilta? Olis näköjään hyvä kesätarjous, 25 euroa pöytä. Akseliin oon tykännyt viedä, mutta sehän on nyt tauolla. Tai onko kukaan käynyt Matinkylässä Ankkurinapissa, millainen paikka se mahtaa olla?
Itselläni oli pöytä maaliskuussa. Tavaraa ja naisten ns. nuorekasta vaatetta meni aika hyvin kaupaksi. Hinnat oli alhaisia, mutta se kai on kirppiksellä tarkoituskin. Kahden viikon aikana kaupaksi meni tavaraa noin 300 euron edestä.
Lähinnä naisten vaatetta, käsilaukkuja, vähänkäytettyjä kenkiä, astioita yms.
Nyt kesällä joko menee kaupaksi tai ei, en tiedä miten paljon ihmiset ehtivät käydä kirppiksillä. Toisalta se on ehkä sitä lomanviettoa, varsinkin sadepäivinä.
Olen vienyt ks.kirpparille 4 kertaa vaatteita myyntiin ja aina olen saanut hyvin kaupaksi. Viikon pöydästä tullut 400e ja 2 viikon taas muutama satanen enemmän. hyvät ja siistit tilat viedä myyntiin. Täytyykin käydä katsomassa oisko siellä jotain kivaa ostettavaa...ja ehkä varata taas pöytä.
Kävin viime viikolla ostamassa talvikenkkä. Löysin ihan ok kengät, ja paljon muuta. Itse pidin enemmän kuin Akseliata, sillä Akselissa on liian täyttä.
Kirppis on siellä Etolan vieressä siis Stockmanin alakerrassa. Siinä oli ennen joku retkeilyliike, olisko ollut Partioaitta..