Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas mukavaa näin naistreidaajana treidata +1280e rahaa. Mutta kyllä siinä lähes koko päivä meni.

Vierailija
01.07.2020 |

Mutta mikäpä sen mukavampaa kuin juoda lattea ja näpytellä kånnykällä toimeksiantoja puistokahvilassa ja katsella, kun sataset vilkkuu silmissä!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin pienilmä summilla mee ihan hitosti lisäkuluja?

Mulla ei menny yhtään. Yli satasen toimeksiannot ilmaisia välittäjälläni.

Ap

Vierailija
22/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit sinäkin ihan oikeisiin töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit sinäkin ihan oikeisiin töihin

Olen mä niissäkin kiitos vaan. Yötyöläisenä tää sopii tosi hyvin ja välillä vapaapviäkin keskellä viikkoa.

Tosin kohta voi alkaa miettiä, josko irtautuisi oravanpyörästä, kiitos perinnön ja näiden kivojen pikku tienestien....

Ap

Vierailija
24/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
25/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva.

Ai mistä. Sitä lerssiä, jonka joku kehotti minua teettämään saunailtoja varten, minulla ei vielä ole.

Ap

Vierailija
26/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan toi ei ole kummoinen saavutus... pörssit heiluu niin valtavasti koko ajan että jopa minä, riskejä vihaava holdaaja sain pikkusummilla treidaamalla tienattua muutaman helpon tonnin :D

Vierailija
27/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välittäjää käytät?

Vierailija
28/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/Sjjc0b

Siinä. Kaikki naiset nyt vaan treidaamaan.

Se iänikuinen kiinteistösijoittaminen ja vuokraemäntänä oleminen on ihan tylsääää!

Ap

Vierailija
29/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on katkeraa sakkia täälläkin. Hieno homma. Tsemppiä sulle!

Vierailija
30/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
31/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään onnittelut. Uskaltaisinpa minäkin

Vierailija
32/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva.

Kts ylempää.

Ap

Vierailija
33/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa olisi se juttu, mikä saisi kiinnostumaan?

Mieti.. Jos haluat parempaa kuin

Vierailija
34/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun treidaustulot on viimeisen 12kk aikana ollut keskimäärin per kk? Vai oliko tää kertaluontoinen onnenpotku

Vierailija
35/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämäkin työtä. Ei se helpolla tule

Vierailija
36/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt olisi mennyt kuitenkin ihan vaan uhkapelaamisen puolelle

Vierailija
37/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa olisi se juttu, mikä saisi kiinnostumaan?

Mieti.. Jos haluat parempaa kuin

Täh.

Ei minusta kenenkään tarvitse kiinnostua.

Tein aloituksen, koska tämä on minusta järkevämpi tapa tyydyttää luontaista pelin ja riskien himoa, kuin Veikkauksen pelit (on niilläkin sijansa). Jos jollakin sellainen jännityksen tarve on.

Tässä voi ihan oikeasti menestyä omalla ennakoinnilla ja silmällä. Ja tulee todellakin seurattua taloutta ja uutisia, kun omat rahat pelissä.

Indekseihin uutiset heijastuu paljon nopeammin kuin johonkin iånkaikkisuusosakkeisiin, mitä suomalaisille suositellaan.

Ap

Vierailija
38/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun treidaustulot on viimeisen 12kk aikana ollut keskimäärin per kk? Vai oliko tää kertaluontoinen onnenpotku

Aloitin 4 kk sitten. Parhaimmillaan "helppoa" koronavoittoa oli tilillä 6000e (pääoma 10 000e. -> 16 000e)

Sitten käy niin, että luulee osaavansa ja jättää liian isoja panoksi yön yli, eli hyvästi kaikki voitot ja pääomakin satasia miinukselle.

Tällä hetkellå salkku n 3000e voitolla. (13 000e) ja voin sanoa, ettå maltillisesti ja riskejä kaihtaen ja ilman kevään "varmaa koronasyöksyä. Tänään oli vain joku satumainen flow, joten oli pakko kajauttaa ilmoille.

Pidän tästä !

Ap

Vierailija
39/39 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on rahaa heittää noihin suuririskisiin instrumentteihin. Niissä kun helposti menettää kaiken, varsinkin alussa pienillä pääomilla.

Itse mieluummin valikoin osakkeita ja holdaan pitempään. Nostan osinkoja, myyn ja ostan vain harvakseltaan. Koronan aikaan ostin alelaarista jonkin verran uusia osakkeita ja myin jotkut riskisemmät kun nousivat melkein tupliin, koska en jaksanut seurata niiden tilannetta enää aktiivisesti ja halusin vaan eroon niistä voitolla. Loput jäivät pitempään pitoon, kun luotan niiden tilanteeseen vuosia eteenpäin. Ehkä koronatilanteen tasaannuttua joskus parin vuoden päästä voi ajatella rahastojakin taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän