Olipas mukavaa näin naistreidaajana treidata +1280e rahaa. Mutta kyllä siinä lähes koko päivä meni.
Mutta mikäpä sen mukavampaa kuin juoda lattea ja näpytellä kånnykällä toimeksiantoja puistokahvilassa ja katsella, kun sataset vilkkuu silmissä!
Kommentit (39)
Menisit sinäkin ihan oikeisiin töihin
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin ihan oikeisiin töihin
Olen mä niissäkin kiitos vaan. Yötyöläisenä tää sopii tosi hyvin ja välillä vapaapviäkin keskellä viikkoa.
Tosin kohta voi alkaa miettiä, josko irtautuisi oravanpyörästä, kiitos perinnön ja näiden kivojen pikku tienestien....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva.
Ai mistä. Sitä lerssiä, jonka joku kehotti minua teettämään saunailtoja varten, minulla ei vielä ole.
Ap
Korona-aikaan toi ei ole kummoinen saavutus... pörssit heiluu niin valtavasti koko ajan että jopa minä, riskejä vihaava holdaaja sain pikkusummilla treidaamalla tienattua muutaman helpon tonnin :D
Siinä. Kaikki naiset nyt vaan treidaamaan.
Se iänikuinen kiinteistösijoittaminen ja vuokraemäntänä oleminen on ihan tylsääää!
Ap
Kylläpä on katkeraa sakkia täälläkin. Hieno homma. Tsemppiä sulle!
No ei mitään onnittelut. Uskaltaisinpa minäkin
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva.
Kts ylempää.
Ap
Mikä sinussa olisi se juttu, mikä saisi kiinnostumaan?
Mieti.. Jos haluat parempaa kuin
Paljonko sun treidaustulot on viimeisen 12kk aikana ollut keskimäärin per kk? Vai oliko tää kertaluontoinen onnenpotku
Onhan tämäkin työtä. Ei se helpolla tule
Ettei nyt olisi mennyt kuitenkin ihan vaan uhkapelaamisen puolelle
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa olisi se juttu, mikä saisi kiinnostumaan?
Mieti.. Jos haluat parempaa kuin
Täh.
Ei minusta kenenkään tarvitse kiinnostua.
Tein aloituksen, koska tämä on minusta järkevämpi tapa tyydyttää luontaista pelin ja riskien himoa, kuin Veikkauksen pelit (on niilläkin sijansa). Jos jollakin sellainen jännityksen tarve on.
Tässä voi ihan oikeasti menestyä omalla ennakoinnilla ja silmällä. Ja tulee todellakin seurattua taloutta ja uutisia, kun omat rahat pelissä.
Indekseihin uutiset heijastuu paljon nopeammin kuin johonkin iånkaikkisuusosakkeisiin, mitä suomalaisille suositellaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun treidaustulot on viimeisen 12kk aikana ollut keskimäärin per kk? Vai oliko tää kertaluontoinen onnenpotku
Aloitin 4 kk sitten. Parhaimmillaan "helppoa" koronavoittoa oli tilillä 6000e (pääoma 10 000e. -> 16 000e)
Sitten käy niin, että luulee osaavansa ja jättää liian isoja panoksi yön yli, eli hyvästi kaikki voitot ja pääomakin satasia miinukselle.
Tällä hetkellå salkku n 3000e voitolla. (13 000e) ja voin sanoa, ettå maltillisesti ja riskejä kaihtaen ja ilman kevään "varmaa koronasyöksyä. Tänään oli vain joku satumainen flow, joten oli pakko kajauttaa ilmoille.
Pidän tästä !
Ap
Mikäs siinä jos on rahaa heittää noihin suuririskisiin instrumentteihin. Niissä kun helposti menettää kaiken, varsinkin alussa pienillä pääomilla.
Itse mieluummin valikoin osakkeita ja holdaan pitempään. Nostan osinkoja, myyn ja ostan vain harvakseltaan. Koronan aikaan ostin alelaarista jonkin verran uusia osakkeita ja myin jotkut riskisemmät kun nousivat melkein tupliin, koska en jaksanut seurata niiden tilannetta enää aktiivisesti ja halusin vaan eroon niistä voitolla. Loput jäivät pitempään pitoon, kun luotan niiden tilanteeseen vuosia eteenpäin. Ehkä koronatilanteen tasaannuttua joskus parin vuoden päästä voi ajatella rahastojakin taas.
Mulla ei menny yhtään. Yli satasen toimeksiannot ilmaisia välittäjälläni.
Ap