Noan arkki oli avaruusalus, selvisi kaukokatselussa
FarSight institute suorittaa kaukokatseluita, jotka suoritetaan blindina/sokeasti. Tämä tarkoittaa sitä, että kaukokatselijoilla ei ole mitään ennakkotietoa siitä mitä he tulevat kaukokatselemaan.
Ainoastaan ryhmän johtaja tietää mikä on kaukokatseltava kohde ja hän ei osallistu kaukokatseluun. Hän vastaanottaa tulokset kun kaukokatselu on suoritettu ja vertaa niitä kohteeseen.
Nooan arkin kaukoatselussa tiimi katseli kohdetta joka taas suoritettiin blindina, eli heille ei annettu mitään ennakkotietoja kohteesta. Tiimin henkilöt näkivät tulvan, arkin sekä sinne säilötyt eläimet. Tämän lisäksi selvisi, että arkki oli itseasiassa teknologinen alus. Tämä tieto mätsää myös mm. JP:n antamiin tietoihin Maan alla olevista arkeista jotka ovat aluksia, tietynlaisia teknologisia tietopankkeja joissa on niin DNA:ta, solunäytteitä, siemenpankkeja, kasveja, kuin kokonaisia eläimiäkin.
Kommentit (14)
Onko joissakin "aluksissa" negatiivinen AI eli keinoäly tai sähkö, vai positiivisempi energia. Jos joku olento on kytketty keinoälyyn, joka on kylmä.
Saman instituutin mukaan budha ja jeesus on ufomiehiä. Todella villejä juttuja, varmaan polteltu muutakin kuin tupakkaa. https://en.wikipedia.org/wiki/Courtney_Brown_(social_scientist)
Kun kerran miljardit vielä 2024 uskoo jumalien olemassa oloon, niin mikseipä jotkut näihinkin harhoihin.
"blindina"... Huoh... Mitä jos vaikka lähikatselisit suomi-englanti-suomi sanakirjaa?
Mähän expleinasin sen jo eilen teille.
Eikä tarvinnu olla blindina. Mä siirryin heti nextille levelille brainstormaamaan tätä keissiä.
Nyt saayte hypettää kybällä meitsimagneettii.
Täällä on viime päivinä ollut melko kummallisia juttuja.
Aavaruusnatsit asuvat kuun pimeällä puolella.
Katselin kaupungilla kaukolasien läpi ja huomasin että Ooan Narkki oli selvin päin!
Avaruualuksista ei koskaa ole saatu kunnon videota tai kuvaa, ilmankos arkistakaan ei ole mitään todisteita.
Eli venuksesta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvinnu olla blindina. Mä siirryin heti nextille levelille brainstormaamaan tätä keissiä.
Miksi kirjoitat kuin vammainen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat kuin vammainen idiootti.
Kokas olen sellainen - babynakki
Ja Kuu on oikeasti juustoa ja guttaperkaa.