Olipas mukavaa näin naistreidaajana treidata +1280e rahaa. Mutta kyllä siinä lähes koko päivä meni.
Mutta mikäpä sen mukavampaa kuin juoda lattea ja näpytellä kånnykällä toimeksiantoja puistokahvilassa ja katsella, kun sataset vilkkuu silmissä!
Kommentit (39)
DAXia Turboilla...Strategia....tiukkaa engl talousuutisvirran seuraamista ja herkkää sormea. Tasaista ostoa trendin mukaan ja kaupankäyntorobot tekee aika toistuvaa liikettä....
Tee sukupuolenvaihdos jos naistreidaajana olo kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo valmistautunukin. Esiinnyn aihepiiriin keskustelupalstoilla miehenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valtio ottaa 30% sun voitoista.
Ei vois vähempää haitata.
Ottaa se palkkatyöstäkin veroa....
Tässä ei verot vtuta kun hauskaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teetä semmonen 30 cm slerssoni kirurgilla, niin saunailloissa näet monen hymyn hyytyvän kateudesta ja alemmuudentunteesta.
Miksi sukupuoli merkitsee tässä? Oletko lesbo vai miksi raha, menestys ja valta auttavat sinua kumppanin saamisessa? Miestä et tule saamaan, paitsi toki lokin ja elätin, jos sellaista kaipaat.
Mä tein finnairilla to-pe 1350 e tilin. Tänään vain joku 250 kun oli muita töitä.
No niin, nyt kun vielä toistat saman seuraavalla kerralla, ja sitä seuraavalla, ja sitä seuraavalla... jotta et ole vähän ajan päästä pahasti pakkasella ja pikavippaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä korjaan ihan konkreettisesti. Olen myös miehenä liikkeellä. Tietysti.
Miksi tavallinen sijoittaja on yhtäkkiä 'treidaaja'? Mitä merkitystä sukupuolella on asiaan. Tuliko juotua turhan monta viinilasillista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavallinen sijoittaja on yhtäkkiä 'treidaaja'? Mitä merkitystä sukupuolella on asiaan. Tuliko juotua turhan monta viinilasillista?
treidaaminen tarkoittaa päiväkauppaa/muuta hyvin lyhyen aikavälin osakevaihdantaa. Normisijoittajat ei tätä pahemmin tee, vaan sijoittavat ja odottavat osakkeen pitkäaikaisempaa arvonnousua.
ai että oikein naistreidari.. lol
No mulle tuli hodlarina 1482e feikkirahaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Millasilla summilla treidaatte?
Minä uitin tänään 1500-3500e panoksia, 5 swingiä tänään. Hulluna heiluva käppyrä ja riittävän lähellä mutta turvallisen kaukana oleva knokki hoiti eurot taskuun.
Ap
Eikö noin pienilmä summilla mee ihan hitosti lisäkuluja?
Mitä instrumenttejä treidaat ja millaiset strategiat?