Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaatinkastike vai salaattikastike?

Vierailija
01.07.2020 |

Kumpaa nimeä käytät salaattiin tarkoitetusta kastikkeesta?

Salaatinkastike vai salaattikastike?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin kastike TAI salaattikastike

Vierailija
2/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan käydä salaattikastikepullosta tarkistamassa, kummin siinä lukee. Siinä lukee salaattikastike, mutta aion jatkossakin sanoa salaatin kastike.

Minulle tulee sanasta "salaattikastike" mieleen kastike, jossa ui salaatin palasia. Ihan samaan tapaan kuin makkarakastikkeessa ui makkaran palasia. Makkaran kastike taas on erillinen kastike, jota voi laittaa makkaran päälle, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattikastike olen aina sanonut ja sanon jatkossakin.

Vierailija
4/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattikastike.

Salaatinkastike kuulostaa yhtä mummomaiselta ja tehdyltä kuin keitinperunat.

Vierailija
5/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattikastike.

Jälkiruokakastikekin on tarkoitettu jälkiruokien kastikkeeksi - ei se kastike ole yksistään mikään jälkiruoka, vaikka se kirjoitetaan muodossa "jälkiruokakastike" eikä "jälkiruoankastike".

Vierailija
6/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan käydä salaattikastikepullosta tarkistamassa, kummin siinä lukee. Siinä lukee salaattikastike, mutta aion jatkossakin sanoa salaatin kastike.

Minulle tulee sanasta "salaattikastike" mieleen kastike, jossa ui salaatin palasia. Ihan samaan tapaan kuin makkarakastikkeessa ui makkaran palasia. Makkaran kastike taas on erillinen kastike, jota voi laittaa makkaran päälle, jos haluaa.

Ei spagettikastikkeessakaan ole spagettia, vaikka se kirjoitetaan "spagettikastike" eikä "spagetinkastike".

Vierailija
7/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
8/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksista päätellen palstalla pyörii hyvin tietämätöntä ja hölmöä porukkaa😄

Vierailija
9/9 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi halunnut elää tietämättä että se on salaattikastike. Nyt en enää tiedä mitä sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän