Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetuissa blogeissa ei ole enää oikein mitään luettavaa

Vierailija
17.04.2013 |

Tunnetuilla blogeilla tarkoitan siis esim. Mungolifea, Xeniaa, OCJuliaa ja varsinkin P.S.I love fashionia. Muutama kuva vain ja pari sanaa jostain turhaakin turhemmasta aiheesta. Voisiko joku suositella parempia samantyylisiä blogeja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten kaipaat?

Vierailija
2/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:18"]

Mitä sinä sitten kaipaat?

[/quote]

Enemmän tarinointia päivittäisistä tekemisistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman huomion. Varsinkin mungomangopingopongon osalta. Rahan keräämistä piilolinkeillä ainoastaan ja muuta typerää mainostusta euron kuvat silmissä... plaa. Ei tuommoinen ole enää edes perinteinen blogi! 

Mutta tää ongelma oli helppo ratkaista ihan vaan lopettamalla seuraaminen. Tosin kaipailisinpa minäkin tilalle jtn uutta ja kivaa luettavaa :)

Vierailija
4/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistako haluat: "heräsin kello kuusi...kävin paskalla, vatsa TAAS kovalla. Pari kupillista sumppia naamariin ja partsille röökille. Naapurin ukko kusetti koiraa meidän partsin alla. Huusin sille. *kuva LV-laukusta*"

Vierailija
5/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Suosituista blogeista paistaa läpi nykyään pelkkä rahanahneus ja pakkomielteinen kulutus. Mungolife blogista olen yleensä pitänyt, mutta nyt siinäkin tuntuu olevan sellaista pikapikaa väännettyä huttua kaikki. Ja kaupan päälle osa blogin annista on nykyään Annan tissivako ja duckface, jotka eivät ole tähän blogiin aiemmin kuuluneet. Eipä siinä mitään, ihan fine minulle, mutta kun bloggaaja itse mainostaa blogin olevan hänen TYÖNSÄ! Ammattiylpeys ei siis ainakaan ole neidolla kovin korkealla.

Xenia taas on ikävä kyllä ollut tyhjää huttua jo pitkään, tarkalleen siitä asti kun alkoi se hysteerinen kulutuskin, eli kun rahaa alkoi tulla enemmän kuin riittävästi. Harmi sinänäsä, tästäkin blogista pidin kovasti sen alkuaikoina.

Vierailija
6/7 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi bloggaaja täällä hei. Mun blogini on kovin alkutaipaleella ja hakee kovasti vielä suuntaansa. Nimikin on Suuntaviiva. Ottaisin mielelläni ideoita vastaan ja julkaisinkin juuri postauksen niitä pyydellen, joten sinne saa toivoa! Toki kyseessä on opiskelijan elämä ja ulkomailla asumisen arki, ei sisällä oikein perhe-elämää, mutta jos kiinnostuit, käy kurkkaamassa: http://suuntaviiva.blogspot.fi

Vierailija
7/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse lukenut noita iiiihan eturivin muotiblogeja, mutta tosi suosittuja kuitenkin ja miettinyt samaa, että on niin aika ajanut ohi. Okei, netti on täynnä blogeja, tuhansittain, miljoonittain... mutta kun suurin osa niistä on auttamattoman paskoja, ei mitään sisältöä, paskoja kuvia ynnä muuta. Miten voisi löytää oikeasti kiinnostavia blogeja, joilla on persoonallinen kirjoittaja, jolla on oma tyyli ja suora tapa sanoa asioita, kirjoittaa asiaakin eikä vain arjesta? Tietty kivat asut on plussaa... Voisko joku tietäväinen vinkata? Kaipaan uutta lukemistoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä