Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman työpaikan ottaisit

Vierailija
01.07.2020 |

Työpaikka A - työ on todella helppoa ja hoituu lähes kokonaan etänä. Työhön menee viikossa maksimissaan 10 tuntia. Ura ja palkaskehitystä ei ole tiedossa. Palkka 4000e/kk

Työpaikka B - Työ on helppoa ja voit tehdä 50% kotona. Työhön menee viikossa 37.5h. Ura ja palkkakehitys lupaava. Palkka 5000e/kk

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin molemmat. Noilla tunneilla ne hoitaa helposti kummatkin ;)

Zinc

Vierailija
2/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Siinä sivussa voisi harrastaa tai tehdä jotain lisätyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen voi kerran tehdä etänä, ja toisessa pitää käydä paikalla vain 50% työajasta, niin ei ne tiedä koska olet työsi tehnyt ;)

Zinc

Mutta jos yhteen työhön haluat, niin No Brainer. Toiseen omaa aikaa kuluu 40 /h / kk, toiseen 160 / h

Tuon palkan välisen gapin tienaa helposti missä tahansa muuallakin ja vielä jää tunteja ylikin ..

Zinc

Vierailija
4/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavoitteistasi. Itse ottaisin B.

Vierailija
5/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka. Tuolla palkalla elää jo mojovasti. Jos haluaa lisätienestiä niin hankkii osa-aikatyön rinnalle.

Vierailija
6/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olisin sanonut, että B, nyt taipuisin A:n kannalle. Olen alkanut panostamaan enemmän vapaa-aikaan ja urakehitys ei tunnu enää niin tärkeältä.

Vierailija
7/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten olisin sanonut, että B, nyt taipuisin A:n kannalle. Olen alkanut panostamaan enemmän vapaa-aikaan ja urakehitys ei tunnu enää niin tärkeältä.

Miksi urakehitys ei enää tunnu yhtä tärkeältä?

Ottaisin B:n, mutta A olisi yhtä hyvä.

Vierailija
8/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Enintään 0.5h viikossa 6000e palkalla. Miksi tämä palsta on nykyään täynnä provoja?!

Vierailija
9/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvailemassasi työpaikassa A. Töitä on 10 h, mutta työaika se 37+ tuntia viikossa. Ei urakehitystä. Olen aivan loppu päivystämiseen ja palstailuun työaikana. Ottaisin heti työpaikan B, jos löytyisi.

Vierailija
10/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä että millä alalla noin huikeet tulot?

Ehdottomasti ottaisin A:n koska verottaja vie kuitenkin puolet tuosta palkkojen erotuksesta

Vierailija
11/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, koska molemmat ovat huijausta. Tai jos todellisia, niin eivät kestä kovin kauan. Kengänjälki voi löytyä takalistosta piakkoin kummiski.

Vierailija
12/12 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvailemassasi työpaikassa A. Töitä on 10 h, mutta työaika se 37+ tuntia viikossa. Ei urakehitystä. Olen aivan loppu päivystämiseen ja palstailuun työaikana. Ottaisin heti työpaikan B, jos löytyisi.

Hirveä tilanne tuo. Jos olisi edelleen noin niin vaihtaisin heti B:hen mutta kun sain sovittua 100% etätyön (mitä nyt hassuja kokouksia välillä) niin olen ollut melko tyytyväinen. Toisaalta tiedän että rahkeet riittäisivät paljon vaativampiin hommiin ja siksi mietin että otanko vastaan B:n..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi