Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun aina masentaa?

Vierailija
16.04.2013 |

Mä en  ymmärrä, kun nykysten aina masentaa :( Ennen olin liikkuva, elävä, sosiaalinen .. kaikkea tätä. Nykysten aamulla jo itkettää herätessä, ei jaksa päivällä tehdä muuta ku maata koneella vaikka tekemistä olisi. Koulu stressaa iha älytön mutta työtä rakastan. Opiskelen siis sairaanhoitajaksi ja teen epäpätevänä niitätöitä. Työt minua ei väsytä kun vasta ne olen aloittanut. Raha-asiat kiristää myös. Tuntuu vaan.. ennen liikuin paljon, nykyisten en jaksa sitäkää mutta en kyllä syökkää enää mitää, millä jaksaisin eteenpäin. Alan olla jo huolissani itsestäni, kun mieliala ei nouse millään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta on monenlaista, mutta suosittelisin silti tarkistamaan, ettei olisi kilpirauhasen vajaatoiminnan syytä tuo. Se tauti hiipii usein niin hitaasti, ettei sitä huomata kuin vuosien päästä. Aikaansaa jo tosi lievänäkin masennusta ja ahdistuneisuutta, joillakin menee myös ruokahalu. Jos asia kiiinnostaa ja saat aikaiseksi pyytää lääkäriltäsi verikokeita, suosittelen myös sivustoa www.kilpirauhanen.com - siellä on paljon tietoa ja avuliasta, neuvovaa väkeä asiaan liittyen. Vertaistukea suosittelen siksi, koska etenkin peruslääkärit tulkitsvat verikokeita josku puutteellisesti (selkeitäkään tapauksia ei aina huomata), eikä kaikkia vajaatoiminnan muotoja vieläkään osata yleisesti huomata tai hoitaa, tuolta löytyy tukea siihen kaikkeen.

Vierailija
2/7 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaan tapaamaan terapeuttia, sanon näin koska koin itse sen niin kovin hyödylliseksi. en ole mikään tomera ilopilleri edelleenkään, mutta hyvinvointi on selvästi lisääntynyt. olen myös hyväksynyt että elämässä on paljon epäonnistumisia, en viitsi välittää niistä liikaa, tiedän olevani niin puutteellinen etten vaadi itseltäni sellaista mihin en pysty. mistä tämä nykyinen superihmisen vaatimustaso on peräisin, ei ole mua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä kunnolla. Oikeasti, vihanneksia, hedelmiä, ei valmisruokia. Masennusta hoidetaan terapian lisäksi lääkkeillä, ja lääkkeet vaikuttavat aivojen kemialliseen tasapainoon. Myös se ruoka, mitä syöt, vaikuttaa aivojesi kemialliseen tasapainoon. Syö kunnolla, se saattaa auttaa.

Me otamme sinun masennuksesi vakavasti, ota sinäkin, hae apua, juttele omalääkärille.
 Olet hakeutumassa erittäin tärkeään ammattiin, sinä vaikutat monen ihmisen hyvinvointiin, voit olla oikea pelastava enkeli. Toivoisin tuon ajatuksen antavan voimia uupuneisiin hetkiin.

(Ja tietenkin noi kilppariasiat kannattaa varmistaa!!!)

Vierailija
4/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä suunnata ajatukset ihan määrätietoisesti ja tarkoituksella kevyempiin,positiivisempiin ja mukavampiin ajatuksiin. Kun saat itsesi kiinni synkistelemästä niin tee ryhtiliike, ota parempi ryhdikkäämpi asento ja ihan pakota itsesi hymyilemään vaikka väkisin ja ajattele että nyt nainen loppuu tämä ja kuuntele kivaa musiikkia ja laula.

Synkät Ajatukset ovat usein niinkuin käärmeitä jotka luikertelevat aivoihisi nakertamaan sinua, älä anna käärmeiden tehdä pesää sinne. Hyväksy ne ajatukset,anna niiden tulla mutta PÄÄSTÄ ne myös pois. Sanot itsellesi että ok nyt on synkistelty hus hus menkääpä jo pois. Ja suuntaa sitten ajatukset TIETOISESTI johonkin muuhun.

Tiedän että tämä voi kuulostaa ilmanaikuiselta lässytykseltä, eikä auta kaikkia mutta minua se auttoi ja sain synkistelyvaiheen selätettyä näin. Kokeile- mitään se ota jos ei annakaan, ei siitä haittaakaan voi olla!

Positiivisia asioita voi olla vaikka että kevät on  tullut ja kesä on tulossa. 

Olen elossa, kädet ja jalat toimii voui lähteä lenkille, minulla on kauniit hiukset ja mikä tahansa. Nauti hyvästä ruuasta, varaa aika hierojalle tai kosmetologille, ja nauti kosketuksesta. tee tarkoituksella itsellesi hyvää. Masturboi jos ei ole kumppania, tai vaikka olisikin.

Vierailija
5/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hikiliikunta, syö ja nuku hyvin. Jätä alko ja rööki pois.

Vierailija
6/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistut sairaanhoitajaksi niin sinulla on loistava mahdollisuus muuttaa masennus-Suomesta pois.

Tee se niin jo alkaa masennus helpottamaan.

Vierailija
7/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa laittaa elämäntavat kuntoon, että jaksaa ja mieli pysyy virkeänä.  Aloita liikunta mieleisellä lajilla ja syö kunnolla.  Tee asioita, joista tulee hyvä mieli!  Näillä pääsee jo pitkälle.  Ja sitten jos aina vaan tuntuu, että mieli on maassa, niin mene lääkärin juttusille.  Masennukseen saa apua, kunhan sitä itse hakee.  Mutta ainahan kyse ei tosiaan ole masennuksesta, vaan aivan jostain muusta, johon voi elämäntavoille ja omalla asenteella vaikuttaa ihmeen paljon.  Iloista kevättä ja tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän