Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suhtautuu vihamielisesti vaimoonsa mutta tuntemattomille on ystävällinen ja lojaali?

Vierailija
01.07.2020 |

Olen vaimo jota kohtaan mies pettää lupaukset, aikataulut rikkoo lähes joka kerta. Mutta tuntemattomille miehille ja naisille on aina ystävällinen, ei koskaan petä lupauksiaan ja on aina aikataulussa jos jotain on sovittu. Sitten jos sanon asiasta niin mies huutaa: turpakii nainen!!!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ole mitään miehiä, keskenkasvuisia pentuja nuo on.

Vierailija
22/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää. Siis olla tuollaisen kanssa. Mutta kukin tavallaan, sitten on ihan turha kyllä nurista täällä jos valitsee tuon tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Olin tuollaisen kanssa 10 vuotta ja ero oli paras päätös! :)

Vierailija
24/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi ttu mikä narsisti.

Vierailija
25/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mies on manipuloinut sut näkemään sen jonain "unelmien miehenä", voin sanoo, se ei sitä oo, ei oo koskaan ollu, ei tuu olemaan, ei sulle, ei muille. Ei kannata tuhlaa aikaa tuommosen mieslapsen kanssa. Trust me, kokemusta on

Vierailija
26/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

montako kertaa ap on tehnyt tämän saman langan palstalle, vähän muunnellen?

teetkö  myös eri elintasot- ja kuinka jaatte asumiskulut-lankoja? 

en ole ap mutta olen tehnyt myös samasta aiheesta keskustelun

Vierailija
27/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on hankala toteuttaa, kun on omakotitalo ja yhteistä omaisuutta, ja liitossa oltu kuiteki päälle 20 vuotta??? Mihin minä sitte meen?? Ja mistä tälläinen keski-ikäinen nainen voi uuden miehen löytää??

Ap

Vierailija
28/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden miehen?! Mitä jos opettelisit olemaan yksin hetken, että kehität edes persoonan kynnysmattoilun tilalle!

Vierailija
29/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä näet hänet sellaisena kuin hän on julkisivunsa takana.

Mies sanoi että en ansaitse häneltä

hyvää käytöstä.

Sinä ansaitset parempaa , olet arvokas!

Vierailija
30/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on hankala toteuttaa, kun on omakotitalo ja yhteistä omaisuutta, ja liitossa oltu kuiteki päälle 20 vuotta??? Mihin minä sitte meen?? Ja mistä tälläinen keski-ikäinen nainen voi uuden miehen löytää??

Ap

Tottakai erossa on hankaluutensa mutta asiat järjestyvät kyllä. Hyvinkin voi löytyä hyvä mies mutta eikö olisi ihana olla yksinkin ilman että kukaan kohtelee kaltoin? Löydä itsesi ja nauti elämästä ilman että heti ryntäät uuteen suhteeseen. Muutos pelottaa mutta on se ihan varmasti sen arvoista.

Vierailija
31/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin keski-ikäisenä naisena sanoisin, että on parempi olla ilman kuin huonon miehen kanssa...

32/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on tärkeää pitää yllä kulisseja. Se millainen oikeasti on kodin seinien sisäpuolella, "omalle väelle", on toissijaista. Lähimmille ihmisille voi olla vaikka kuinka kauhea.

Kai se voi johtua vaikka pahasta olosta, joka purkautuu raivoamisena, mutta jota ei kehtaa vieraampien läsnäollessa näyttää. Toisaalta piirre on tyypillinen myös narsistisessa persoonallisuushäiriössä.

Vierailija
33/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnioita, eikä rakasta sua. Vaihtaa sut heti parempaan, kun semmoinen löytyy.

miksi vaihtaisi?

Ei välttämättä vaihtaisikaan kun luottaa että ap kestää mitä vain ja pysyy siinä loputtomiin. Uskollinen ei välttämättä olisi kuitenkaan, mies siis, mutta tyytyväinen kun kotona on (kenties palvelijakin) likasanko johon tyhjentää oman pahan olon.

Vierailija
34/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä viittaa vahvasti läheisriippuvuuteen.

Vierailija
35/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että en ansaitse häneltä hyvää käytöstä.

Tuo on henkistä väkivaltaa. T: turvakodin työntekijä

Vierailija
36/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että en ansaitse häneltä hyvää käytöstä.

Tuo on henkistä väkivaltaa. T: turvakodin työntekijä

On hän sanonut pahempaakin:/ ja minä aina annan anteeksi

Vierailija
37/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kynnysmatto.

Vierailija
38/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt vaimoonsa...

Vierailija
39/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano takaisin. Miksi kuuntelet tuollaista? Eroa. Mies voi alkaa näytellä mukavaa kun on eron uhka, mutta palautuu taas ennalleen jos jäät. Älä usko muutokseen ja lässytyksiin. Lähde nyt.

Vierailija
40/40 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano takaisin. Miksi kuuntelet tuollaista? Eroa. Mies voi alkaa näytellä mukavaa kun on eron uhka, mutta palautuu taas ennalleen jos jäät. Älä usko muutokseen ja lässytyksiin. Lähde nyt.

Miksi kukaan haluaisi kohdella vaimoaan niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi