Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela-nainen, tekisitkö lapsen, jos saisit 5 miljoonaa euroa?

Vierailija
01.07.2020 |

Eli kysymys on tarkoitettu vapaaehtoisesti lapsettomille naisille, jotka eivät halua omia lapsia mutta ovat vielä lisääntymisiässä. Lasta ei saisi antaa adoptioon vaan se pitäisi kasvattaa itse. Raskaaksi tuleminen olisi myös omalla vastuullasi, eli voisit joko etsiä miehen jonka kanssa tehdä lapsi tai hankkia lapsen täysin yksin keinohedelmöityksellä (rahan saisit sitten, kun lapsi syntyy).

Vela-nainen, tekisitkö lapsen, jos saisit 5 miljoonaa euroa?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kysymys. Miksi edes miettiä tällaista?

Vierailija
2/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5M voi palkata lastenhoitajan, joten onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes miljarista tekisi. Tai vaikka saisin miljardi euroa joka päivä loppuelämäni ajan.

Vierailija
4/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on rahaa ihan omiin tarpeisiin, enkä todellakaan voi ajatellakaan olevani raskaana ja eläväni lapsen kanssa. Ei.

Vierailija
5/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ainakin harkita vakavasti, koska olen aina pitänyt lapsista, mutta erinäisten syiden takia vain päätynyt siihen etten omia lapsia halua. Yksi syy on ollut mt-ongelmat, jotka olen kuitenkin tähän ikään mennessä saanut jo hoidettua. Toinen syy joka pätee edelleen on taloudellinen puoli, olen matalasti kouluttautunut ja lapsi heikentäisi tässä tilanteessa niin paljon taloudellista tilannetta, etten sen takia halua lasta. Vaikka olisikin hyvin tienaava mies niin jäisin silti pulaan eron tullessa, joten riski olisi aivan liian suuri.

Näin ollen jos saisin 5 miljoonaa euroa niin se suurin syy, miksi en tällä hetkellä voi harkitakaan lasta katoaisi. Jos löytäisin vielä hyvän miehen jonka kanssa voisi olla yhdessä vanhempia niin voisin haluta siinä tilanteessa lapsen ja jäisin mielelläni myös kotiäidiksi.

Vierailija
6/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi