Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaat ja rahattomat

Vierailija
01.07.2020 |

Pari asiaa tuli mieleen siitä jaksosta. Miten niillä vaihtoperheellä oli varaa käydä avantouinnissa ja saunassa, jotka ei oo todellakaan ilmaisia, niin kuin siinä väitettiin. Itse olen harrastanut avantouintia kaupungin uimarannalla myöhään syksyllä ennen jäiden tuloa ja keväällä heti jäiden lähdettyä ja kävellyt sieltä kotiin saunomaan. Lisäksi nauttivat siinä heti sen jälkeen kahvit ja pullat kahvilassa, joihin esim. mulla ei oo koskaan ollut varaa. Kahvia saa tarjouksesta parilla eurolla paketti ja sen voi keittää kotona ja kaurapuuroa saa edullisesti fiksuruoka.fi-kaupasta. Lisäksi ihmettelen sitä, miten sillä köyhällä perheellä oli varaa autoon, jos kerran olivat työttömiä ja opiskelijoita. Julkisella liikenteellä liikkuisi huomattavasti edullisemmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ohjelmassa ei ikinä tiedä kummat on rikkaita ja kummat köyhiä jos alkaa katsoa kesken ohjelman.

Vierailija
2/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska suomessa ei oikeasti ole rutiköyhiä. Usein se että on joutunut tukien varaan johtuu sairaudesta, elämänhallinta ongelmista. Rikkaita tietysti on mutta tässä ohjelmassa esitetyt oli oikeastaan ylempää keskiluokkaa. Olis ollut kiva saada ohjelmaan joku todella rikas tyyliin Nalle Wahlroos mutta eihän ne suostu tämmösiin ohjelmiin. Todella rikkaat haluaa mieluiten olla anonyymejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse autoja ja adrenaliinia-jaksosta.

Vierailija
4/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se kaupungin avantouintipaikassa saunominen sitten maksaa? Ei kai se nyt niin hirveän kallista voi olla? 

Vierailija
5/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten niillä oli se lemmikkihiiri, johon menee rahaa ja joka ei ole välttämätön.

Vierailija
6/6 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up