Tiedoitus asiaa suomalaisille kauppiaille ja yrittäjille: valitettavasti olen päättänyt jatkossa siirtää ostokseni Viroon
Syynä ei ole hintanne, palvelutasonne tai valikoimanne; ne ovat hyvät ja riittävät. Syynä on se, etten jaksa enää asioida liikkeissänne koska muut asiakkaat käyttäytyvät niin huonosti. Virossa ei tarvitse sietää ulisevia vauvoja, möykkääviä teinilaumoja tai läps-läps porukkaa notkumassa ja tukkimassa liiketiloja. Siellä ihmiset käyttäytyy hyvin ja ostokokemus on positiivinen kokonaisuudessaan.
Kommentit (9)
Onnea ja menestystä. Rovaniemeltä on turhan pitkä matka viroon.
Eikö saman tie kannata muuttaa kokonaan sinne Viroon? Ihan suotta piinaat tässä paskamaassa itseäsi ja muita. Muutosta hyödyt sinä ja me täällä viihtyvät. Virolaisista en ole niinkään varma.
Huutonaurua vedet silmissä prismapellen ulinalle.
Ajattelin vaan kertoa, etteivät kauppiaat turhaan ihmettele mihin ja miksi rahani katosivat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan kertoa, etteivät kauppiaat turhaan ihmettele mihin ja miksi rahani katosivat.
ap
Niiden pikkukolikoidesi laskemisesta olikin lähinnä vain vaivaa.
Olen myös miettinyt muuttoa Viroon, taitaa olla kivempi maa asua kuin Suomi, elegantimpi, ei ole mekkokansaa pyörimässä ja luuhaamassa. Virolaiset ovat isänmaallisia toisin kuin nämä tyhjäpäät s..... t, joita Suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt muuttoa Viroon, taitaa olla kivempi maa asua kuin Suomi, elegantimpi, ei ole mekkokansaa pyörimässä ja luuhaamassa. Virolaiset ovat isänmaallisia toisin kuin nämä tyhjäpäät s..... t, joita Suomi täynnä.
Luuletko että he haluavat tyhjäpäisiä poroja pyörimään ja luuhaamaan eleganttiin maahansa?
Tervemenoa vain. Harmi että ne Viroon menevät laivat ovat tännä juuri ulisevia vauvoja, möykkääviä teinilaumoja tai läps-läps porukkaa notkumassa.