Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mikään työ ei tunnu kiinnostavan

Vierailija
16.04.2013 |

Olen 22v lähihoitaja. Tehnyt lh-töitä yhteensä pari vuotta. Nyt saikulla masennuksen ja ahdistuksen takia. Ollut noin 1,5kk.

Ahdistaa kun ajattelen paluuta töihin. Olen ajatellut jo alankin vaihtoa, mutta ei löydy mitään mihin tuntisin kykeneväni. On alkanut tuntua, että en pysty sitoutumaan mihinkään työhön kunnolla. Vähän yli vuosi sitten olin myös saikuilla mas. takia ja palasinkin työhön, mutta sitten vointi lähti taas kuin lehmän häntä ja alkoi ahdistamaan.

Tämä on ihan kamalaa, koska oikeasti haluaisin pärjätä ja löytää sen oman jutun.... 

Onko muita saman asian kanssa painivia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa edes loppuun lukea, jos et jaksa jää vaan työttömäksi ihan vitun sama, tuollaisia luusereitä riittää, on se saatanan kummaa, kun itse joutuu vuoroa tekemään ja toiset itkee kun ei jaksa, voi ohhoh!!!

Vierailija
2/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tuota tekstiä tulee juuri lähihoitajilta! Sori, mutta usein nuo mielenterveyden ongelmat on osittain keksittyjä tekosyitä omalle laiskuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa

Olen ollut psyk. polin asiakas jo 6vuotta. Ei ole keksittyä.

Vierailija
4/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuuluu usein. Kunnes itse sairastutaan...

Vierailija
5/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule lähihoitajan työ ei varmaan sovi sulle. Vaihda ainakin työpaikkaa. Lähihoitajan oletetaan kestävän kaikki ja siivoavan paskaa (henkistä ja fyysistä) ilman arvostusta. Palkassa se ei näy, koska sehän on kutsumusammatti. Toisissa paikoissa on sentään hyvä porukka ja töihin on vähän kivempi tulla.

Vierailija
6/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hoito sinulla on, vai oleko vain kotona lepäämässä' ilman terapiaa ja lääkitystä? Miten käytät päiväsi nyt saikulla?

Jos sinulla on joku oikea hoito, mutta se ei tunnu auttavan (6 v. psyk. polin asiakkaana), on hoitomuotoa vaihdettava. 

Mitä tarkoittaa kun kirjoitat että et pysty sitoutumaan mihinkään työhön? Mistä tiedät sen, vai onko mutua? Mitä töitä ja koulutuksia olet tutkaillut?

Vierailija
7/9 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitkin jo, että olet saanut masennukseen apua. Ilmeisesti eivät ole kuitenkaan auttaneet. Oletko kokeillut uusia luontaishoitoja? Esimerkiksi akupunktio- ja homeopatia hoito ovat (myös uusimpien lääketieteellisten tutkimusten mukaan) tehokkaita masennuksen hoidossa. Kannattaa kokeilla, tunnen useamman ihmisen, jotka ovat akupunktiohoidon avulla löytäneet elämänsä langan uudelleen. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät juttusi! :)

Terv., Irma

Vierailija
8/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:55"]

Kerroitkin jo, että olet saanut masennukseen apua. Ilmeisesti eivät ole kuitenkaan auttaneet. Oletko kokeillut uusia luontaishoitoja? Esimerkiksi akupunktio- ja homeopatia hoito ovat (myös uusimpien lääketieteellisten tutkimusten mukaan) tehokkaita masennuksen hoidossa. Kannattaa kokeilla, tunnen useamman ihmisen, jotka ovat akupunktiohoidon avulla löytäneet elämänsä langan uudelleen. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät juttusi! :)

Ethän oikeasti neuvo masentuneelle luontaishoitoja, ethän...

Terv., Irma

[/quote]

Vierailija
9/9 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myöskin lähihoitaja ja masentunut työssä. hyvin menee kun teen muuta työtä, mutta kun palaan sairaalamaailmaan paremman palkan toivossa, riittämättömyyden tunne ja arvostuksen puute alkaa viedä voimia. Vaihda alaa, mulla toimii ainakin. en palaa enää ikinä hoitotyöhön.