Ratkaisu "haiseviin" rintojen alustoihin !!
Vihdoin löysin ratkaisun isotissien vaivaan.
Ja niinkin yksinkertainen ja halpa kuin mäntysuopaliuos.
Toista aina suihkun yhteydessä.
Käytä kuin saippuaa ja anna vaikuttaa hetki ongelmakohdissa.
Eipä enää haise tissien tai mahan aluset :))
Kommentit (63)
Mä ratkaisin ongelman poistamalla rintani, Nyt en myöskään ole rasistinen pienirintaisille.
Mulla auttoi kerran akuuttiin ongelmaan käsidesillä sipaisu. En tiedä, onko siinä jatkossa mitään järkeä. :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa!! Eka kerran asiasta edes kuulem ja ikää kohta 60!!
Kyllä luulisi jo tuossa iässä tissien kasvaneen. Luulen, että ei kannata enää odottaa ;D
En ole ennen hionnut tissien alta/tissien välistä mutta nyt hikoan. Se on varmaan joku +50v-vaiva.
Pesen aamuin illoin. Silloin tällöin pyyhkäisen käsidesillä ja laitan samaa dödöä kuin kainaloon. D-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Se on *mäntysuovalla
Heh, heh...
Sorry, että tuli murretta kehään.
Deodorantti kirvelee herkkäihoisilla. Ja vaikka olis liiveillä kuinka törölleen nostettu, niin rintojen väli hikoaa aina. Varmaan vähän sama ongelma kuin pallihiki miehillä.
Joo, ei oo kivaa. Joskus heti jo suihkun jälkeen tuntuu, että tissihiki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Onneksi olen laiha. Ihan uusi ongelma minulle.
Kyse ei ole laihuudesta tai lihavuudesta, vaan rintojen koosta.
Haisevat ihopoimut kuulostaa ihon sieni-infektiolta. Mulla oli kerran. Hoitui apteekista saatavalla voiteella. Tiedä sitten jos vaikka emäksinen mäntysaippua tappaa ihon sieni-infektion.
Talkki tai perunajauho auttaa. Se haju johtuu hikoilusta ja talkki tai perunajauho pitää sen poimun kuivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alustat 😂
Miksi sinä niitä kutsut ?
Aluset.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen hionnut tissien alta/tissien välistä mutta nyt hikoan. Se on varmaan joku +50v-vaiva.
Pesen aamuin illoin. Silloin tällöin pyyhkäisen käsidesillä ja laitan samaa dödöä kuin kainaloon. D-kuppi.
Kyllä, väitän minäkin että hormonitoiminnan muutos (vaihdevuodet) on minullekin tämän vaivan tuonut. Puhtaalle iholle sipaisen talkkia.
Vierailija kirjoitti:
Miten isot pitää olla, että tulee tuollaisia ongelmia? Mullakin on mielestäni isohkot rinnat, mutta rinnanaluset ei hikoile ja haise muuta kehoa enempää... normaali suihkussa käyminen riittää.
Odotapa kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alustat 😂
Aluset.
Molemmat on oikein ja ymmärrettäviä.
rintojen alustat
rinnanaluset
Vanulappuun tätä ja sillä kun pyyhkii niin kyllä raikastuu.
https://www.sillasiisti.fi/media/catalog/product/cache/image/265x265/be…
Miehille ja naisille sopiva Eau de Cologne Toilette -kölninvesi on todellinen klassikko, jota voidaan käyttää muun muassa kosteuspyhkeen sijaan tai raikastamaan kehoa kesäkuumalla.
Mitä mä just luin?! Millaiset läskilollottimet pitää olla, että ne hikoavat 😂
Kamala imelä tihi lähti mulla kun laihduin ja rinnat pieneni, oli muuten karsea haju ja aina mietin kun se alkoi hiipimään kaula-aukosta, että haistaako sen muut. En kehdannut kysyä, että mysteeri on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?! Millaiset läskilollottimet pitää olla, että ne hikoavat 😂
Taidat olla poikapuolinen ?