Ratkaisu "haiseviin" rintojen alustoihin !!
Vihdoin löysin ratkaisun isotissien vaivaan.
Ja niinkin yksinkertainen ja halpa kuin mäntysuopaliuos.
Toista aina suihkun yhteydessä.
Käytä kuin saippuaa ja anna vaikuttaa hetki ongelmakohdissa.
Eipä enää haise tissien tai mahan aluset :))
Kommentit (63)
Huh. Onneksi olen laiha. Ihan uusi ongelma minulle.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Onneksi olen laiha. Ihan uusi ongelma minulle.
Siis sulla on nyt se ongalmana?
Jos huolehtii normaaliin tapaan hygieniastaan niin ei pääse haisemaan mikään paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos huolehtii normaaliin tapaan hygieniastaan niin ei pääse haisemaan mikään paikka.
Pylly haisee aina pyllylle.
Itse käytän dödöä tissien alla siinä missä kainaloissakin, koska varsinkin kesällä tuppaa hikoilemaan.
En ymmärrä ongelmaa!! Eka kerran asiasta edes kuulem ja ikää kohta 60!!
Ei pidä paikkaansa. Mäntysuopalla voi pestä vaikka hampaat :))
Miten isot pitää olla, että tulee tuollaisia ongelmia? Mullakin on mielestäni isohkot rinnat, mutta rinnanaluset ei hikoile ja haise muuta kehoa enempää... normaali suihkussa käyminen riittää.
Jos alkaa olla niin isot läskipoimut, että välit rupeaa muhimaan ja haisemaan, kannattaisi ehkäpä harkita laihdutusta. Loppuu se haiseminen.
Suolakivi"deodorantti" toimii.
T. 75J
Ikävä kyllä ei pidä paikkaansa. Minulla on juuri tuo ongelma ja aion kyllä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten isot pitää olla, että tulee tuollaisia ongelmia? Mullakin on mielestäni isohkot rinnat, mutta rinnanaluset ei hikoile ja haise muuta kehoa enempää... normaali suihkussa käyminen riittää.
Jos alkaa olla niin isot läskipoimut, että välit rupeaa muhimaan ja haisemaan, kannattaisi ehkäpä harkita laihdutusta. Loppuu se haiseminen.
DD:t alkoi mulla haisemaan. Helle paha.
Tarpeeksi isot liivit että se kaarituki/kangas menee alta ihan sinne rinnan juureen asti. Ei haudu iho ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Mäntysuopa on turvallinen käyttää iholle ja muutenkin monikäyttöinen.
Eikö sebamed ja joku deorantti auta?
Pesen aamuin illoin, siihen mitään suopalitkuja tarvita.