Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä nimisiä leluja teillä oli lapsena?

Vierailija
01.07.2020 |

Muistellaan :)

Olivatko lelunne perus Musti- ja Mirri-nimisiä vai erikoisempia?

Minulla oli Rangatanga-apina ( https://aijaa.com/XSThLu ) jonka nimeksi annoin Palli. En tiedä mistä tuo päähänpisto tuli, olin joku 4-vuotias. Äiti yritti pitkään suostutella minua vaihtamaan nimen, mutta Palliksihan se kuitenkin jäi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Rapu-lelu, mutta sellainen herttaien näköinen, joten siitä tuli Hertta-rapu :,)

Vierailija
22/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Rapu-lelu, mutta sellainen herttaien näköinen, joten siitä tuli Hertta-rapu :,)

*herttaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat lelut olivat nimettömiä, nalle oli nalle jne. Mutta joitakin muistan. Perin tädiltäni aika ison pehmolelun, joka oli ollut teinien suosikki. Sille oli luultavasti jo valmistaja antanut nimen Bonzo, mutta minä olin niin pieni vielä, että en osannut sanoa nimeä, joten ristin sen Ponsuksi. En oikein tiedä, oliko se koira vai nalle vai niiden risteytys, kaksivärinen ruskea luppakorva kuitenkin. Nukkejakin oli, mutta harvalla oli nimi tai nimi vaihteli tilanteen mukaan. Yksi oli kuitenkin Erja ja toinen oli Ulla, jonka nimen pikkuveljeni nukelle antoi.

Vierailija
24/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kumiset apinat, joiden nimet olivat Iso-Bimbo ja Pikku-Bimbo. Sitten mulla oli mm. Idi Amin -paperinukke, jonka leikkasin Apu-lehden sivulta 😂

Vierailija
25/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko-nalle ja Töppö-peikko olivat rakkaimmat unikaverini.

Vierailija
26/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisten nimiä. Linda, Saara, Leena yms.

Vierailija
27/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Englannista tuotu Candy-barbie. Nukkejeni nimet olivat Liisa, Maija, Anne, Aurora, Pampula ja Leena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän