Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä nimisiä leluja teillä oli lapsena?

Vierailija
01.07.2020 |

Muistellaan :)

Olivatko lelunne perus Musti- ja Mirri-nimisiä vai erikoisempia?

Minulla oli Rangatanga-apina ( https://aijaa.com/XSThLu ) jonka nimeksi annoin Palli. En tiedä mistä tuo päähänpisto tuli, olin joku 4-vuotias. Äiti yritti pitkään suostutella minua vaihtamaan nimen, mutta Palliksihan se kuitenkin jäi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nukelle neulottu kaulaliina. Itse nukesta en välittänyt mutta leikin että kaulaliina on käärme ja annoin sille nimeksi Lärvi. Äiti pakotti vaihtamaan nimen mutta ei antanut tähän mitään selitystä. Harmitti vietävästi kun olin keksinyt mieleståni niin hienon nimen.

Vierailija
2/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli riikinkukkopehmolelu jonka nimi oli Emu, en tiedä miksi :D Kai melkein kaikilla pehmoleluilla oli silloin joskus nimi, mutta en niitä enää muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaana saamani nukke oli Marika. Se tuli Marikki-sadusta.

Minulla oli myös sukulaisen ompelema joululahjaksi saamani nalle, jonka nimi oli Maailman vahvin nalle.

Lapsellani puolestaan oli pienenä apina, jonka nimi oli Joel.

Sukulaislapsella oli lelukissa, jonka nimi oli koira.

Vierailija
4/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain lasten jumppapuku-mainoksessa mallina pienenä ja sain valita lelukaupasta mitä vain palkkioksi. Valitsin ison pehmogorillan ja annoin sille nimeksi Mongo.

Vierailija
5/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden barbin nimen muistan.. Tanja Vienonen 😁

Vierailija
6/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivalo, Pippuri ja Hanna-Leena nimiset nallet.

Vierailija
7/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pieni nukke, jonka mukana tuli paita jossa luki "Pidä minva hyvänä" Kai siinä oli tarkoitus lukea "Pidä minua hyvänä" mutta joku kiinatuote kun oli... Nuken nimeksi tuli siis loogisesti Minva.

Vierailija
8/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vihree pieni nalle jonka nimi oli Sam :D

Vierailija
9/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko oli pehmokoira. Kaunein barbie oli Sanna, naapurin tyttö nimesi koska Sanna oli kaunein nimi mitä hän tiesi.

Barbien kaksoset olivat naapurin kaksosten mukaan nimetyt, en laita tähän mutta tyyliin Liisa ja Antti. 

Vierailija
10/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pieni nukke, jonka nimi oli "pikku raukka". En tiedä miksi olin antanut tällaisen nimen.

Vierailija
11/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo Kotivalo. Muistatko mistä keksit noin hienon nimen? Jossain Eemeli-kirjassa, Eemli tutustuu Kotivalo nimiseen porvarispoikaan.

Vierailija
12/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juseppe -nukke

Vierailija
13/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo Kotivalo. Muistatko mistä keksit noin hienon nimen? Jossain Eemeli-kirjassa, Eemli tutustuu Kotivalo nimiseen porvarispoikaan.

Tuosta Eemelistä en tiedä, mutta Mikki Hiiren tarinoissa oli kummitus nimeltään Kotivalo - lieneekö siitä tullut se nimi...?

T: Kotivalon, Pippurin ja Hanna-Leenan yh

Vierailija
14/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin n.6-7-vuotias niin Prätkähiiret oli kova juttu. Sain naapurin pojalta kaksi Action-mania joilla hän ei enää leikkinyt. Toisen nimeksi tuli Silppuri (pahis Prätkähiiristä)  ja toiselle mietin kuumeisesti nimeä, kunnes keksin. Isän pomon sukunimi oli Mylläri ja hän oli mielestäni pelottava jähmeän olemuksensa ja partansa kanssa. Toinen actionman sai siis nimen Mylläri :D

Vierailija
15/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Eemelistä en tiedä, mutta Mikki Hiiren tarinoissa oli kummitus nimeltään Kotivalo - lieneekö siitä tullut se nimi...?

T: Kotivalon, Pippurin ja Hanna-Leenan yh

yh :DDD ihana <3

ap

Vierailija
16/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchbox-nimisiä pikkuautoja

Vierailija
17/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEGO-nimisiä rakennuspalikoita.

Vierailija
18/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hääpari Barbie ja Ken. Etsin nimipäiväkalenterista kauneimmat nimet mitä löysin, ja niiden nimiksi tuli Ruusu ja Onni.

Vierailija
19/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain syntymäpäivälahjaksi Qruella De Vil- nuken jota inhosin. Naapurissa asui kaikesta valittava aina hapan täti nimeltä Irja. Nukke sai hänen mukaansa nimen Irja.

Vierailija
20/27 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kävi Saksassa ja toi tuliaisiksi lehmä-pehmon, jolla oli Saksan kansallispuku päällä (miesten) Lehmästä tuli Gerhard.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä