Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuuko ihmiset muka vielä 20-30 vuotiaana?

Vierailija
01.07.2020 |

Olen tuota ikäluokkaa ja en ole vuosiin ihastunut, mutta jostain syystä minuun ihastutaan helposti juuri tuosta ikäluokasta. Mulla on siis parikin tällaista ihailijaa nyt kintereillä ja jotenkin koen sen hirmu kiusallisena.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa iässä pitää jo miettiä hautapaikkaa eikä mitään ihastuksia.

Vierailija
22/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin korviani myöten 48-vuotiaana. Ja voi elämän kevät, olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan naiset. Kylmästi vaan laskevat funktiona komeus + status + raha ja ottavat parhaimman minkä saavat.

Paha juttu miehelle sitten jos tuon kaavan mukaan arvo laskee. Silloin se on mies vaihtoon ja uusi tilalle. Niin kuin Nikolle kävi. Se siitä "rakkaudesta".

Ai. Mä olisin saanut komean, neljä vuotta nuoremman, hyvässä ammatissa olevan rikkaan miehen. Kuitenkin olen parisuhteessa 2 vuotta vanhemman, lihavan ja työttömän miehen kanssa.

N29

Älä rakas sisko puolustaudu trollille, se vain yllyttää niitä jatkamaan.

Vierailija
24/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole hirveästi ihastuillut teini-iän jälkeen, mutta se riippuu siitäkin mikä ihastukseksi lasketaan. 25-vuotiaana tapasin henkilön, joka silloin tuntui elämän suurimmalta rakkaudelta, mutta jälkeenpäin ajatellen en oikein tiedä mistä siinä oli kyse. Se saattoi olla vain jonkinlainen kummallinen mielenhäiriö, ei se ainakaan mikään normaali ihastuminen tai rakastuminen ollut.

Vierailija
25/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan naiset. Kylmästi vaan laskevat funktiona komeus + status + raha ja ottavat parhaimman minkä saavat.

Paha juttu miehelle sitten jos tuon kaavan mukaan arvo laskee. Silloin se on mies vaihtoon ja uusi tilalle. Niin kuin Nikolle kävi. Se siitä "rakkaudesta".

Miksi tuolla komeudella on väliä, jos ihastumisella ei ole?

Vierailija
26/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on Sofia Belorffeja? Vai kelpaako SULLE vain sellaiset?

Totta mooses kelpaa vain sellaiset. Sillä tavalla voin olla varma ettei se muija ollut mikään tyytyjä joka on mun kaa vain sen takia ettei parempaa saanut.

Vierailija
27/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä olisin saanut komean, neljä vuotta nuoremman, hyvässä ammatissa olevan rikkaan miehen. Kuitenkin olen parisuhteessa 2 vuotta vanhemman, lihavan ja työttömän miehen kanssa.

N29

Älä rakas sisko puolustaudu trollille, se vain yllyttää niitä jatkamaan.

Kyllä se N29 täällä on se trolli, en minä

Vierailija
28/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sinkkuillessani ihastunut aina välillä johonkin ihanaan uuteen tuttavuuteen. Tosin edellisen kerran olen ihastunut 5v sitten, nykyiseen mieheeni. Tuon jälkeen ei ole ihastuksia ollut. Tosin en ole ollut sinkkukaan enää. Enne tosin ihastuin vaikka olin parisuhteessa, mutta tuolloin suhteissa oli aina jo jotain muutakin vikaa ja ero tulikin nopeasti ihstumisen jälkeen. Ehkä nyt vain sitten on kaikki hyvin suhteessa, mene ja tiedä. Ikä nyt 38v

Vierailija
29/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sinkkuillessani ihastunut aina välillä johonkin ihanaan uuteen tuttavuuteen. Tosin edellisen kerran olen ihastunut 5v sitten, nykyiseen mieheeni. Tuon jälkeen ei ole ihastuksia ollut. Tosin en ole ollut sinkkukaan enää. Enne tosin ihastuin vaikka olin parisuhteessa, mutta tuolloin suhteissa oli aina jo jotain muutakin vikaa ja ero tulikin nopeasti ihstumisen jälkeen. Ehkä nyt vain sitten on kaikki hyvin suhteessa, mene ja tiedä. Ikä nyt 38v

Niin tai tosiaan, johtuisikohan sittenkin iästä :D

Vierailija
30/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä siis kannattaa tehdä, jos on itse tuon ikäinen tavismies?

Lähde sinäkin Latviaan. Tietenkin edellyttäen taviksen tarkoittavan muutoin omillaan toimeentulevaa. Suotta jäädä tänne märehtimään nyt vaan rohkeasti matkaan ja ota kaverit kanssa mukaan!

Vierailija
31/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sitten taas 30-40 vuotiaana kyllä ihastutaan, mutta ei enää 40-50 vuotiaana. Siitä eteenpäin ei ole tehty tutkimuksia.