Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pihakirppiksistä?

Vierailija
01.07.2020 |

Minulle "jäi käteen" pienen entisen maatilan kuolinpesä irtaimistoineen. Mietin tässä, mikä olisi kätevin tapa päästä käyttkuntoisesta tavarasta eroon (kun ei romunkerääjällekään viitsisi lähteä viemään) ja kävi mielessä sitten pihakirppis.

Tarvitseeko kirppiksen pitoon lupaa jostain, mikä ajankohta yleisestikin hyvä, millaisia hintoja pihakirppiksillä on, mikä menee yleensä parhaiten kaupaksi ja ylipäätään osaavatko ihmiset tulla pihakirppiksille? Saako/pitääkö olla tarjoiltavaa ja/tai oheistoimintaa? Mitä pitäisi huomioida? Itsellä ei ole mitään kokemusta pihakirppiksistä, mutta olen huomannut ilmoituksia piha- ja takakonttikirppiksistä nyt enemmän kuin koskaan. Tarkoitus olisi, että tavara vaihtaisi tyyliin uloskantohintaan, näin siitä hyötyisi sekä minä että ostaja.

Kuolinpesässä ei ole maatalouskoneita, mutta esimerkiksi työkaluja, pienempiä työkoneita, paketeissa olevia autojen osia, radioita, monenmoista erimallista ikkunaa, heinäseipäitä, maitotonkkia, puutarhatavaraa, Riihimäen lasia, muutamia käyttäkuntoisia huonekaluja, lasten leluja ja vaatteita, verhoja yms. Vähän ehkä jokaiselle jotakin. Miltä kuulostaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä