Mieheni flirtti ja käytös muita naisia kohtaan.. En kestä enää
Toistuvasti mieheni flirttailee muille naisille suoraan edessäni. Nauttii kun me naiset "kilpailemme" hänestä, kehuu naisia kauniiksi ja vertailee.. "kavereita ne vaa" Käskee mua osoittamaan rakkautensa.. "olisit tyytyväinen että kaikista mua haluavista naisista, valitsin sut. Ethän halua pettää mun valintaa" soittelee exälleen selkäni takana, kehuu exänsä kauneutta, exänsä oli niin upea ja rakastettava, suostui vaikka mihin sängyssä.. Nauttii kun tulen mustasukkaiseksi. Sitten piikittelee että olen keskenkasvuinen kun en osaa suhtautua aikuismaisesti. Miehen mielestä mun pitäs kasvattaa itsetunto, hän vaan nauttii naiskauneudesta, mua kauniimpia naisia kun on ja tulee lisää koko ajan, kannattais tottua siihen kun oma ulkonäkö menee iän myötä alas koko ajan.. Miehestä itsetunto on se mikä tekee naisen, mä en oo siis nainen?? Mä en kestä. Tuntuu niin pahalta. Tekeekö muiden miehet noin? Toiminko muka väärin jos sanoin asiasta??
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet miehesi valinnut. Halusit komean ja supliikin miehen joka osaa puhua naisille, hymyilee ja nauttii elämästä etkä mitään naistenvihaajaa, joka luimistelee mykkänä jossain nurkassa ja korkeintaan kulmain alta vilkuilee. Sait mitä halusit, joten eikö sun pitäisi seisoa ylväänä siinä hänen vierellään ja kehua näille flirtin kohteille kuinka ihana ja huomaavainen mies sinulla on. Tästähän sinä haaveili.
Minäkin halusin komean ja supliikin miehen, joka osaa puhua naisille, hymyilee ja nauttii elämästä. Pidin myös itsestäänselvänä, että hän on huomaavainen, luotettava ja hallitsee käytöstavat. Kyllä hän naisille juttelee, tai pikemminkin naiset heittäytyvät hänen juttusilleen, mutta ei koskaan sellaisella tavalla mikä loukkaisi minua.
Olisin mieluummin yksin kuin mykän naisvihaajan tai sosiaalisesti kyvyttömän palstamiehen kanssa.
Ei kannata olla tuollaisen miehen kanssa..
Varmasti sullekin löytyisi mies, joka arvostaa sua ja pitää ulkonäköäkin riittävänä. Ei kannata tyytyä suhteeseen, missä ei saa tarvittavaa arvostusta. Kauniita naisia tulee riittämään aina, mutta kysymys on paljon myös muusta. Mahdollisuudet sille, että mies muuttaisi käytöstään ei ole kovin todennäköinen. Muutoksen kun voi saada aikaan vaan mies itse. On tärkeää myös asettaa omat rajat ja pitää niistä kiinni. Mies kyllä ymmärtää tämän, jos on vähänkään aidosti suhteessa.
Kuulostaa ihan ex vaimolta. Ja ex vaimo kun sai vastakaikua flirteilleen ja iski toisen miehen lopulta.
Vaikka flirttailuissa ei pitäisi olla mitään väärää, niin en enää tuollaista naista ottaisi ku oletettavasti polttaisin taas näpit.
Ap, kuuntele itseäsi. Jos et ole onnellinen miehesi kanssa, mieti miksi ja kerro se myös miehellesi. Jos hän ei kuuntele sinua ja muuta käytöstään, sinun on paras lähteä.
Hän selvästikin haluaa paljon huomiota muilta naisilta eikä ole valmis sitoutumaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan ex vaimolta. Ja ex vaimo kun sai vastakaikua flirteilleen ja iski toisen miehen lopulta.
Vaikka flirttailuissa ei pitäisi olla mitään väärää, niin en enää tuollaista naista ottaisi ku oletettavasti polttaisin taas näpit.
onneksi pääsit kotkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mitätön olo on kun en koskaan ole tarpeeksi
Ap
Tuolle tyypille ei kukaan ole ikinä tarpeeksi, paitsi hän itse.
Miksi hän ei ole enää sen täydellisen eksänsä kanssa? Siksi, että se nainen tuli järkiinsä ja lähti kun vielä pystyi. Tee sinä sama. Oikeasti.
Kai joku kaunis nainen on tarpeeksi?
Aina jossain on joku kauniimpi, joten ei.
Ihana elää vapaana. Kun näitä kohtaloita lukee ja kuulee. Varatun pokaaminen ei tuo muuta kuin ongelmia. Pahinta näyttää olevan oman pään sisäiset netti"rakastumiset". Täyttä itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana elää vapaana. Kun näitä kohtaloita lukee ja kuulee. Varatun pokaaminen ei tuo muuta kuin ongelmia. Pahinta näyttää olevan oman pään sisäiset netti"rakastumiset". Täyttä itsepetosta.
samaa mieltä, vapautta parempaa ei ole
Näitä miehiä riittää vapautuneissa 25-40 vuotiaissa. Siksi ne on sinkkuja jatkuvasti
Mitä teet tuollaisella miehellä ? Hän ei sua rakasta. Kiusaaja on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tuollaisella miehellä ? Hän ei sua rakasta. Kiusaaja on.
Koska ap tietää, että jos hän nyt tästä päästä irti, niin yhtä komeaa ei hän ei tule enää saamaan ja on vähän valmis kärsimäänkin, kun hänellä nyt on "unelmiensa mies".
Voi tossu sentään. Miten voi jäädä surkuttelemaan tuommoisen tympeän käytöksen kanssa. Keksisin heti monta tapaa näpäyttää takaisin. Mutta melko nopeasti varmasti kyllästyisin näpäyttelyyn ja lopettaisin suhteen. Mahdollisesti väittäen että löysin paremman, semmoisen joka ei flirttaile muille.:)
Mutta kertokaa mistä näitä läheisriippuvaisia tulee? Eikö todella voi olla onnellinen yksin ilman iänikuisia suhde draamoja.
Jätä se.