Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni flirtti ja käytös muita naisia kohtaan.. En kestä enää

Vierailija
01.07.2020 |

Toistuvasti mieheni flirttailee muille naisille suoraan edessäni. Nauttii kun me naiset "kilpailemme" hänestä, kehuu naisia kauniiksi ja vertailee.. "kavereita ne vaa" Käskee mua osoittamaan rakkautensa.. "olisit tyytyväinen että kaikista mua haluavista naisista, valitsin sut. Ethän halua pettää mun valintaa" soittelee exälleen selkäni takana, kehuu exänsä kauneutta, exänsä oli niin upea ja rakastettava, suostui vaikka mihin sängyssä.. Nauttii kun tulen mustasukkaiseksi. Sitten piikittelee että olen keskenkasvuinen kun en osaa suhtautua aikuismaisesti. Miehen mielestä mun pitäs kasvattaa itsetunto, hän vaan nauttii naiskauneudesta, mua kauniimpia naisia kun on ja tulee lisää koko ajan, kannattais tottua siihen kun oma ulkonäkö menee iän myötä alas koko ajan.. Miehestä itsetunto on se mikä tekee naisen, mä en oo siis nainen?? Mä en kestä. Tuntuu niin pahalta. Tekeekö muiden miehet noin? Toiminko muka väärin jos sanoin asiasta??

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mitätön olo on kun en koskaan ole tarpeeksi

Ap

Tuolle tyypille ei kukaan ole ikinä tarpeeksi, paitsi hän itse.

Miksi hän ei ole enää sen täydellisen eksänsä kanssa? Siksi, että se nainen tuli järkiinsä ja lähti kun vielä pystyi. Tee sinä sama. Oikeasti.

Vierailija
22/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen typerä mies sinulla. Ei tuollain käyttäydytä oman naisen seurassa, eikä sen ulkopuolellakaan. Tähän on pakko sanoa että jätä se sika, tai anna ensin samalla mitalla takaisin ja jätä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on esimiesasemassa ja korkeasti koulutettu. Tienaa 150,000e kuussa. Ja muuten ihana ja rakastava mies!

Ap

Ei ollut oikea ap..

Vierailija
24/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mitätön olo on kun en koskaan ole tarpeeksi

Ap

Tuolle tyypille ei kukaan ole ikinä tarpeeksi, paitsi hän itse.

Miksi hän ei ole enää sen täydellisen eksänsä kanssa? Siksi, että se nainen tuli järkiinsä ja lähti kun vielä pystyi. Tee sinä sama. Oikeasti.

Kai joku kaunis nainen on tarpeeksi?

Vierailija
25/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on alhaisin paska.

Vierailija
26/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli aiemmin ketju jossa naiset toistuvasti sanoivat että flirtti on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään, joten ole rauhassa.

Vierailija
27/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisia nuo narsistidiagnoosit. Mikään ap:n kommentissa ei viittaa narsismiin vaan ihan vain kusipäisyyteen.

Vierailija
28/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää suhteeseen, menetät koko elämäsi tuossa hommassa.

Vierailija
29/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli aiemmin ketju jossa naiset toistuvasti sanoivat että flirtti on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään, joten ole rauhassa.

Flirtti on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään, mutta ei tulisi mieleenikään flirttailla puolisoni läsnä ollessa.

Vierailija
30/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SINKUT voivat flirttailla keskenään ristiin rastiin ilman, että se tarkoittaa mitään – parisuhteessaolijat ihan eri asia. Ja AP:n tapauksessa on kyllä kyse paljon muustakin kuin pelkästä flirtistä...

Vierailija
31/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisia nuo narsistidiagnoosit. Mikään ap:n kommentissa ei viittaa narsismiin vaan ihan vain kusipäisyyteen.

Olen samaa mieltä. Kaikki miehet saavat nykyään narsistidiagnoosin, tekivät sitten mitä tahansa.

Vierailija
32/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto menee tuollaisessa suhteessa

Vierailija
33/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiporsas länsirannikolta.

Vierailija
34/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti on vain hauskanpitoa eikä tarkoita mitään, mutta ei tulisi mieleenikään flirttailla puolisoni läsnä ollessa.

Miksei? Jos se todellakin on vain hauskanpitoa ja merkityksetöntä, ei kai siinä mitään pitäisi olla.

Vierailija
35/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Jos se todellakin on vain hauskanpitoa ja merkityksetöntä, ei kai siinä mitään pitäisi olla.

Ihan samasta syystä kun en hänen läsnäollessaan myöskään uppoudu viestittelemään kavereiden kanssa tai somettelemaan tai muuta vastaavaa. Tai vaikkapa piereskele. Kun ihmistä arvostaa, sen myös haluaa osoittaa hänelle.

Vierailija
36/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen mies,

Vierailija
37/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet miehesi valinnut. Halusit komean ja supliikin miehen joka osaa puhua naisille, hymyilee ja nauttii elämästä etkä mitään naistenvihaajaa, joka luimistelee mykkänä jossain nurkassa ja korkeintaan kulmain alta vilkuilee. Sait mitä halusit, joten eikö sun pitäisi seisoa ylväänä siinä hänen vierellään ja kehua näille flirtin kohteille kuinka ihana ja huomaavainen mies sinulla on. Tästähän sinä haaveili.

Vierailija
38/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve naisilla on alistua ja sietää tuollaista? Onko se 'mutta kun mä niin rakastan sitä' vai mitä?

Aina kauhistellaan mitä edellisten sukupolvien naiset ovat kestäneet. No, heillä ei ollut juuri valinnanvaraa mutta teillä on. Millä te puolustelette itsellenne jäämistä edellä kuvattuun suhteeseen, masokismi viehättää? Ettekö te todella pärjää yksin ja sillä verukkeella olette valmiit sietämään mitä vain? Toivoisin että joku valaisisi minulle.

Vierailija
39/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset on uskomattoman nössöjä.

Vierailija
40/56 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ulkomuoto ei valitettavasti korreloi älykkyyden kanssa. Minun silmissäni tuollainen mies alkaisi välittömästi näyttää rumalta eikä hän enää nauttisi arvostustani, joka on itselleni parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Ilman sitä ei toista voi nähdä hyvänä ja rakastettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi