On tainut A-L Härkönen käydä hieman kiristämässä ihoaan
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6380f6e1-fc80-48e1-a3e0-60f7d0…
Ei meinaa tunnistaa kuvista kun on "hieman" leikelty.
Kommentit (12)
Otsassa sillä ainakin on rypyt tallella.
Poskista en osaa sanoa, harvemmin vielä 55v posket rypistyy
Oli jo aikakin. Anna-Leena on ollut aika vanhan näköinen ikäisekseen. Luultavasti stressin takia. Mulla sama. Kumpa olis rahaa käydä kiristämässä.
No eipä näytä siltä tai ainakaan en kehtaisi plastiikkakirurgina tunnustaa olleeni asialla. Ihan samanlaiset otsarypyt näyttää olevan kuin aiemminkin ja viimeinen kuva on ylivalotettu, jolloin rypyt eivät kuvassa näy. Tähän meikki päälle (=mustat silmänaluset peittoon ym.), niin eiköhän A-L ole ihan ennallaan.
Videolla näkyy kaikki rypyt ja silmäpussit, kuvia on muokattu/valotettu.
Mutta tästä näkee, että mikään ei ole hyvä. Jos on luomu ja ryppyinen, on kulahtanut ja ikäistään vanhemman näköinen. Jos menee operaatioon, sekin on paheksuttavaa ja pinnallista. Nainen ei kelpaa koskaan ainakaan toisille naisille.
Saatteko te oikeasti jotakin siitä, että arvostelette ihmisten ulkonäköä?
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Oli jo aikakin. Anna-Leena on ollut aika vanhan näköinen ikäisekseen. Luultavasti stressin takia. Mulla sama. Kumpa olis rahaa käydä kiristämässä.
Taitaa olla enemmänkin ihan perinnöllinen asia, eli kuiva iho ja taipamus ryppyihin.
Vierailija kirjoitti:
pistoshoitoja saa muutamalla satasella
Onhan sen silmät vähän oudot, sellaiset uudenmalliset kissamaiset, joissain kuvissa. Mutta rypyt ja silmäpussit eivät ole kadonneet mihinkään! Huonoa työtä vai mahdoton tapaus? Maallikkona en osaa sanoa.
Pirkka Unelmatorttua suuhun niin rypyt oikenevat. Kokeile vaikka!