Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palsta täynnä kysymyksiä jotka selviää googlaamalla tai soittamalla asiantuntijalle

Vierailija
01.07.2020 |

Tai sitten kysymyksiä tyyliin "saanko tehdä...", maassa jossa on tasa-arvo ja ihmisoikeudet.

Ja 90% suosituimmista ketjuista on näitä. Ja sitten riidellään joko mielipiteistä tai faktoista.

Onko tää siis 90% provottelua koko palsta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monesti, kun joku kysyy jotakin, mitä en itsekään tiedä, googlaan löytääkseni hänelle siihen vastauksen. 😁

Vierailija
22/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on aivan mahtava palsta vastausten saamiseksi. Täällä käy niin paljon porukkaa, että hyvin suurella todennäköisyydellä saa hyvän vastauksen kysymykseensä, vaikka kysyisi mistä aiheesta. Tai vähintään neuvon, miten edetä asiassa, esim. mihin kannattaa ottaa yhteyttä. Kysyn täältä usein asioita, jos en saa niihin selvyyttä lyhyellä googlaamisella.

Minusta kuitenkin on epäilyttävää välillä kysyä yleisöltä tietyissä aihealueissa.

Tämmöisiä on ainakin sijoittaminen ja matkailu. Yleensä näissä kaikki kehuvat sitä, mitä itse tekevät tai mistä itse tykkäävät (et voi tietää, miksi tuntematon ihminen vastaa sinulle jotain kun et tunne hänen tilannettaan).

Sijoittamisessa ainakin jokaikinen joka on vuoden verran harrastanut sijoittamista, on riittävän hyvä antamaan "hyviä" neuvoja. Ja tottakai tietää milloin on vaikkapa oikea pohja nähty tai tulossa. Ja on myös saanut ne suurimmat tuotot. Eikä ole koskaan hävinnyt mitään.

Matkailussa taas juuri se meidän matkakohde oli ihanin ja meidän loma kivoin muutenkin. Ja hotelli tosi hyvä. Mitäpä siinä enempää kyselet, juurihan mä kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipoikahan täällä sarjakyselee. Tuskin toimisi samoin, jos tietäisi, että palstalla on vain poikia.

Vierailija
24/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kysynyt mm. mistä löytyy Forexin toimisto Tampereelta, ja kuinka käy grillattavan paniinin, jos laitan sen vain mikroon. En oikein tiedä minkä alan asiantuntijoita voisin vaivata tällaisilla keksinnöillä. Tunnen kyllä pari kokkia, mutta veikkaan etteivät he juuri mikrottele valmispaniineja.

Googlettamalla Forex Tampere?

Vierailija
25/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut tätäkään googlata. MOT.

Yllättävän harva nainen osaa käyttää Googlea. Olen naisvaltaisella työpaikalla ja ehkä yksi kymmenestä taitaa tämän taidon....

M 42

En voi mitään jos työskentelet heikkolahjaisten työpajassa. En tunne itse ketään joka ei osaisi.

Vierailija
26/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut tätäkään googlata. MOT.

Yllättävän harva nainen osaa käyttää Googlea. Olen naisvaltaisella työpaikalla ja ehkä yksi kymmenestä taitaa tämän taidon....

M 42

Täh? Missä oikein olet töissä?

Vierailija
27/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne keskustelemaan. Suurin osa kysymyksistä on sellaisia, joihin ei ole objektiivista vastausta, joten tämä ei ole sen huonompi kuin Google. Saatan myös palstailun lomassa käyttää tätä 'tyhmien' kysymiseen. Silloin yleensä joku pääsee pätemään ja runsaan vittuilun kera antaa linkin oikeaan vastaukseen 😅

Vierailija
28/28 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanko tehdä" - kysymykset ovat mielenkiintoisia. Vastaukset kertovat, että on paljon asioita, joita vapaassa maassa ei palstalaisten mielestä saa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi