Onko muut saaneet jaetun ip-osoitteen takia bannia Suomi24:n keskusteluihin?
Minä en voi kirjoittaa sinne, vaan saan ilmoituksen että mut on bannattu ja että esim. Saunalahti käyttää mokkuloissaan jotain helvatan jaettuja ip-osoitteita. Eli naapuri on käyttäytynyt epäasiallisesti ja nyt mä kärsin siitä?
No joo, ei suomi24:lla väliä, vaan kysymys kuuluukin: VOIKO MULLE KÄYDÄ SAMA TÄLLÄ SIVUSTOLLA? Se olisi kyllä jo paha paikka.
Kommentit (5)
En pysty kännykällä osallistumaan Suomi24n keskusteluihin ton takia. Kai se on periaatteessa mahdollista täälläkin.
Jep, mulle kävi tällä palstalla samoin, tosin vuosia sitten. Olin muka bannattu vaikken mitään ollut edes kirjoittanut, pariinkiin otteeseen. En tiedä mikälie raivohullu sitten käytti samaa IP:tä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 00:55"]
Jep, mulle kävi tällä palstalla samoin, tosin vuosia sitten. Olin muka bannattu vaikken mitään ollut edes kirjoittanut, pariinkiin otteeseen. En tiedä mikälie raivohullu sitten käytti samaa IP:tä.
[/quote]
Voi ei! Tästä tuli nyt mun pahin painajainen!
Ap
Tuossa ilmoituksessa on jotain vikaa. Mulle tulee samanlainen ja käytän AINA työpaikan liittymää, joka ei ole jaettu kenenkään kanssa ja vielä vähemmän "Saunalahden jaettu laajakaista"
JA EN KIRJOITA KUIN KOIRAPALSTALLE ja todellakaan mitään epäasiallista.
Tämä vika on jatkunut kohta vuoden...ei ne osaa
Kuka siellä yleensäkään käy lukemassa keskusteluita, saati siten kirjoittelemassa? Se on joku muumilaaksojen inside-palsta.