Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bieberin ja Justinin haukkujat, voi että ottaa päähän!!

Vierailija
15.04.2013 |

Ei ehkä ihan oikea paikka avautua tästä, mutta vaikka täällä netissä törmää jos minkälaisiin ihmisiin, nii melkeinpä eniten ottaa päähän ne, jotka haukkuu Justin Bieberiä ja Robinia homoksi, kusipääksi jne. Ja tietenki ne haukkujat on niitä 15 vee poikia, jotka on kateellisia vaan, mutta silti!!'

En itse mitenkään henkilökohtaisesti tykkää näiden tyyppien musiikista, mutta molemmilla on taitoa laulaa ja esiintyä!

Alkaa aina veri kiehumaan päässä, kun luen nuita keskusteluja facebookissa jonku uutisen alla, mikä kertoo jommasta kummasta nuista pojasta.!1

Kiitos :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapset on lapsia. Mun nuoruudessa 90-luvun lopulla oli siistä vihata Hansoneita ja vastaavasti noloa fanittaa heitä. Hekin olivat nuoria homahtavia poikia, jotka tekivät musiikkia, vähän niin kuin Robin ja Justin Bieber.

Vierailija
2/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bieberin uusin kommentti Anne Frankista oli uskomattoman tökerö ja mauton. Yksi syy sille, miksi moni inhoaa häntä, on juuri tuo tietynlainen aivottomuus.

Ja joo, 90-luvullakin oli teinipoikaidoleita mutta en muista heidän olleen samanlaisia idiootteja. Esim. Hanson teki musiikkinsa itse, kuten vielä silloin oli tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiperit sun muut justinit on sellaisia median luomia kiiltokuvapoikia... Ja julkisuuskuva menee teinityttöihin kuin häkä. Sillä uskollisuudella ei ole mitään rajaa.

Vierailija
4/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bieber on idiootti ja puhdas tuote ilman mainittavia lahjoja. Siksi en voi häntä kunnioittaa.

Robin on sentään ponnistanut ihan itse kuuluisuuteen, ja vaikuttaa mukavalta pojalta, toivottavasti hänellä on edessään mahtava ura :)

Vierailija
5/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 19:57"]

Bieber on idiootti ja puhdas tuote ilman mainittavia lahjoja. Siksi en voi häntä kunnioittaa.

Robin on sentään ponnistanut ihan itse kuuluisuuteen, ja vaikuttaa mukavalta pojalta, toivottavasti hänellä on edessään mahtava ura :)

[/quote]

Miten tämä tai mikään muukaan tekee heistä kummastakaan homoa? :o

Vierailija
6/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

HAHA

Vierailija
7/14 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tuon tapaisissa kiiltokuva-artisteissa, joilla ei ole todellisia lahjoja, saa mun karvat pystyyn. Niin tuotteistettua että.... Bieberkin on niin lipevän oloinen. Robinissa on sentään jotain ihan suloista, hän vaikuttaa enemmän tavalliselta teinipojalta olematta lipevä. Kuitenkin, kysyntää näille artisteille tuntuu löytyvän ja mikäs siinä, jos teinit kuuntelee ja tykkää. Varmasti heillekin on paikkansa.

Vaikka en tykkääkään, niin en alennu haukkumaan, paitsi just äsken taisin haukkua ihan vähän. Mut tykätköön ihmiset mun puolesta kyseisistä artisteista. Ei oo multa pois.

Vierailija
8/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 20:25"]

Museon työntekijä oli sanonut, että Anne piti musiikista ja olisi varmaan ollut Bieber fani ja tästä intoutuneena Justin kirjoitti vieraskirjaan sen mitä kirjoitti

[/quote]

Voi luoja mitä selittelyä! :D Mediavastaavat yrittävät paikkalla epätoivoisesti tilannetta... ;)

Ylipäänsä, miten tuokaan tekisi Bieberistä millään tasolla fiksun tyypin? Minusta koko kommentti heijasti vain sitä, miten hänellä ei ollut palikoita käsitellä kokemaansa eikä oma napa unohtunut edes Anne Frankin talon kaltaisessa paikassa... Mutta tuollainen narsistinen vinouma on tosi yleistä lapsitähdillä, jotka ovat saaneet liikaa suosiota ennen kuin persoona on ehtinyt kunnolla kehittyä. Valitettavasti entisillä lapsitähdillä on yleensä surullinen elämä. :(

Vierailija
9/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Justin löydettiin Youtubesta ja Robinin oli joku levy-yhtiön ihminen nähnyt jossain esiintymässä. Robinin levy-yhtiö osti iltapäivälehdistä etusivun jutut ja näin saatiin Youtube-videolle katsojia ja Robin yhdessä päivässä tunnetuksi. Robin on myös levy-yhtiön tarkkaan harkitsema tuote vaatteita myöten.

Vierailija
10/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 19:54"]

Bieberin uusin kommentti Anne Frankista oli uskomattoman tökerö ja mauton. Yksi syy sille, miksi moni inhoaa häntä, on juuri tuo tietynlainen aivottomuus.

Ja joo, 90-luvullakin oli teinipoikaidoleita mutta en muista heidän olleen samanlaisia idiootteja. Esim. Hanson teki musiikkinsa itse, kuten vielä silloin oli tapana.

[/quote]

Kommentti oli minusta niin tökerö ja mauton, että kieltäydyin uskomasta, että Bieber olisi sen takana. Vaan kyllä, uskottava se oli, kun lähteenä oli suoraan Anne Frankin talo. Oksettavaa ja uskomatonta, että täysikäinen ihminen päästää julkisesti tuollaisia aivopieruja. Missä mahtoi olla tyypin mediavastaava tuolloin?

Bieber tulee tippumaan vielä kovaa ja korkealta. Mutta hänen seksuaaliseen suuntautumiseensa tämä ei tietysti liity mitenkään.

Vierailija
11/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Azevedo. Hänen laulutaidostaan en tiedä mitään. Eikä juuri nyt tule muita Justineja mieleen. Jaa niin, Justin Gatlin.

Vierailija
12/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Frank juttu on potaskaa. Lukekaapa mitä museolaiset kertovat

Vierailija
13/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 20:03"]

Anne Frank juttu on potaskaa. Lukekaapa mitä museolaiset kertovat

[/quote]

No luetaanpa:

"Yesterday night Justin Bieber visited the Anne Frank House, together with his friends and guards. Fans were waiting outside to see a glimpse of him. He stayed more than an hour in the museum. In our guestbook he wrote: "Truly inspiring to be able to come here. Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber."

Tonight Bieber will give a concert in Arnhem in the Netherlands."

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151330276206717&set=a.140434316716.124300.139219566716&type=1&theater

Vierailija
14/14 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museon työntekijä oli sanonut, että Anne piti musiikista ja olisi varmaan ollut Bieber fani ja tästä intoutuneena Justin kirjoitti vieraskirjaan sen mitä kirjoitti