Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ymmärtääkö jengi enää ollenkaan mikä pylly on?

Vierailija
30.06.2020 |

Mä oon jotenkin kuvitellut, että pylly muodostuu kahdesta pakarasta, jotka ovat lonkan ojennusta ja loitonnusta varten. Siis ihan liikkumista varten ja siellä pakaroiden välissä on peräaukko, josta tulee ulostetta.

Näin.

Jotkut kokevat ilmeisesti vetoa vyötärön ja lantion muodostamaan suhteeseen, joka taas kertoo naisen kyvystä synnyttää (olennaista siis lantio, ei varsinaisesti takapuoli).

Lihaksikkaat pakarat kertovat hyvästä fyysisestä kunnosta, mutta näinhän toki tekee myös muut ruumiinosat jos ovat hyvässä kunnossa.

Niin kertokaa nyt joku, että mikä tää ihmeen pyllyvillitys nyt on? Siis kiva muistella joskus tätä aikaa kun 2000-luvun alkukymmenet pyörivät perseen ympärillä.

Meistä jää tuhoton määrä kuvamateriaalia ja kaikissa on pääosassa perse.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on parempi, kuin jos niissä kuvissa olisi perseosassa pää.

Vierailija
2/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per se, sanoi filosofi, kun ilmiön olemusta itsessään pohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai perseosassa pää?

Vierailija
4/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2040-luvulla alkaa tulla julkisuuteen yleisesti hyväksyttyjä peeniskuvia. Ennustan näin. Yst. terv. La Cosa Nostra Damus

Vierailija
5/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen huomio, eikä ollenkaan perseestä.

Vierailija
6/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä Perskindolia voi sitten levittää?

Vierailija
7/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa tutkitaan jatkossa perse ja kylässä tervehditään ensinnä perse.

Vierailija
8/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne Kardashiaanithan tämän aloitti. Toivottavasti joskus loppuu tämä joukkopsykoosi.

Vierailija
9/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äskettäin kävin läpi mun pari tuhatta kuvaa läppäriltä kun tilasin niitä ihan perinteisinä kuvina. Löysin itsestäni jopa 7 kuvaa, pönötys kuvia nähtävyyden edessä. Niistäkin 3 oli epäonnistuneita kun turisti on edessä.

Vierailija
10/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi kelaa että bermeri on hot

Vierailija
11/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, toisaalta esim. koirat tutustuvat perseet haistamalla, että ehkä suunta on osittain oikea.

Vierailija
12/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvä perse on ilo silmälle, mutta toisaalta pidän itse esimerkiksi kauniista silmistä paljon enemmän. Nätti hymy ja hyvä ryhti.

Vierailija
13/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä pyllyvillitys edes ole mikään uusi keksintö. Joskus muinoin naisten hamemuoti oli sellainen, että takamus oli leveä kuin ladonovi. Hameen takamuksessa siis sellaiset toppaukset, etteivät naiset pystyneet edes istumaan, kun eivät mahtuneet tuoliin.

Perää silloinkin korostettiin, vaikka se rajoittuikin hameen toppaamiseen paljaan takamuksen esittelyn sijaan. En muista millä vuosisadalla tämä muoti vallitsi.

Vierailija
14/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet miehistä on tissimiehiä, vajaa puolet ahterimiehiä, ja pieni osa säärimiehiä. Näin on aina ollut, ja tulee aina olemaan.

Vierailija
15/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am a legman. Bukowski.

Vierailija
16/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio ja perse ovat eri asioita. Perse ei ole sama asia kuin lantio.

Miehillähän on myös tämä kuuluisa perse, mutta vyötärön ja lantion suhde on melko suora.

Eli entisaikojen puhvihelmat korostivat nimenomaan lantiota ja itse asiassa vyötäröä.

Isot pakarat eivät olleet muodissa.

Vierailija
17/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät pakarat on kauniit naisella. Pyöreys ja muodot takamuksessa korostavat naisellisuutta. Plus on se myös eroottisesti sytyttävä, vaikka peitettynäkin, mutta jos ne muodot näkyy.

Vierailija
18/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt pyllyvillityksiä, ajattelen vain että tuolta se kakka tulee. Ei mitään nättiä. Olen ehkä hieman lapsellinen, mutta sen verran aikuinen ettei pyllyjutut sentään enää naurata, onneksi.

Vierailija
19/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet miehistä on tissimiehiä, vajaa puolet ahterimiehiä, ja pieni osa säärimiehiä. Näin on aina ollut, ja tulee aina olemaan.

Ääliöt jotka luulee, että kaikki tulee muodista ja yhteiskunnasta... rakenteista, eivät pidä tästä biologisesta totuudesta.

Vierailija
20/49 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paretskoi oli oikeassa. Jengi kuvaa pärsettään eikä naamaansa ja pitää sitä vielä ihan normaalina. Idioluutio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan