Siis ymmärtääkö jengi enää ollenkaan mikä pylly on?
Mä oon jotenkin kuvitellut, että pylly muodostuu kahdesta pakarasta, jotka ovat lonkan ojennusta ja loitonnusta varten. Siis ihan liikkumista varten ja siellä pakaroiden välissä on peräaukko, josta tulee ulostetta.
Näin.
Jotkut kokevat ilmeisesti vetoa vyötärön ja lantion muodostamaan suhteeseen, joka taas kertoo naisen kyvystä synnyttää (olennaista siis lantio, ei varsinaisesti takapuoli).
Lihaksikkaat pakarat kertovat hyvästä fyysisestä kunnosta, mutta näinhän toki tekee myös muut ruumiinosat jos ovat hyvässä kunnossa.
Niin kertokaa nyt joku, että mikä tää ihmeen pyllyvillitys nyt on? Siis kiva muistella joskus tätä aikaa kun 2000-luvun alkukymmenet pyörivät perseen ympärillä.
Meistä jää tuhoton määrä kuvamateriaalia ja kaikissa on pääosassa perse.
Kommentit (49)
Mä kuvittelin että pylly on se osa jota tarvitaan hevosen kytkemiseksi rekeen, kiitos että selvensit asiaa.
Yhteen aikaan ihannoittiin kapeaa lantiota. Yhteen aikaan laihuutta. Ja jossain vaiheessa isoja rintoja. Nyt on pyllyn vuoro.
Nykyiset parikymppiset eivät ole kokeneet aikaa kun isot tissit ja pieni pylly oli muotia.
Hyvä perse on naaraan paras osa miehelle.
Naisen pylly on kiva juttu. Sinne peräaukkoon voi myös penetroitua ja ruiskuttaa spermaa!
Miehelläni ei ole lainkaan pyllyä.
N23
Vierailija kirjoitti:
Pyöreät pakarat on kauniit naisella. Pyöreys ja muodot takamuksessa korostavat naisellisuutta. Plus on se myös eroottisesti sytyttävä, vaikka peitettynäkin, mutta jos ne muodot näkyy.
Olen samaa mieltä. Olen hoikka mies ja eniten viehätyn sellaisista muodokkaista naisista, varsinkin muhkea takamus ja vahvat jalat sytyttävät. Äskettäin tutustuinkin tuollaiseen naiseen, miellyttävän ulkonäön lisäksi hän on erittäin mukava ja tulimme hyvin juttuun.
TÄMÄ!!!