Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETTÄ MUA NYT ÄRSYTTÄÄÄ!

Vierailija
15.04.2013 |

Siis joo, vähänkö ärsyttää.

Viikonloppuna mies kannusti minua käymään jumpassa myös viikolla. Vastasin, että kävisin mielelläni jumpassa myös arkena, mutta en jaksa kun tulen töistä kotiin, käyn (monesti) kaupassa, laitan lapsille ruuan niin en jaksa/ei huvita lähteä enää kovin myöhään salille ja en tykkää että lapset ovat ilman aikuista (ovat jo koululaisia, mutta silti) kun ovat jo olleet koulun jälkeen keskenään. Mies tulee usein myöhään (klo 19-21) töistä kotiin.

Niin sanoin miehelle kävisin mielelläni useammin jumpassa, jos voisin mennä _suoraan töistä_ kulkematta kodin kautta, mutta jos menen suoraan töistä niin kukaan ei sitten ole laittamassa lapsille ruokaa ja mulla on kurja fiilis jos lapset ovat kotona nälissään ja odottelevat aikuisia kotiin. Mies sanoi, että eihän se ole mikään ongelma, senkun sanot milloin menet, niin hän hoitaa ruuanlaittopuolen ja asiat on tosi helppoja kun ne vaan järjestää jne. Ok, sanoin, menen sitten maanantaina töiden jälkeen salille jos tulet aikaisin kotiin ja laitat ruuan. Ok, hän kuittaisi.

Tänään vielä töissä ennen kuin menin jumppaan, varmistin mieheltä, että menethän sitten laittamaan lapsille ruuan, menen tänään salille niinkuin sovittin. Joo, vastaa mies.

Nyt kun tulin sitten jumpasta kotiin, niin täällä kotona ei ole miestä, lapset sanoo ettei ole edes käynytkään, ei ole ruokaa, lapset ovat nälissään, kukaan ei ole käynyt kaupassa.

Miehelle soitin että mitä kummaa, niin hän on vielä töissä! mua vituttaa nää sen tällaset oharit.

Jääkaapissa on kalakeiton jämät, pakkasesta löytyy kaksi kanan rintafilettä, jonkin verran lihapullia, puoli pussia ranskalaisia. Kai mä sitten alan noista rakentelee jotain sekalaista ruokaa....MUTTA ETTÄ MUA ÄRSYTTÄÄ!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruoka valmiiksi, koululaiset osaavat varmaan itse lämmittää?

Vierailija
2/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saakin ärsyttää. 

Missä kohtaa sun miehestä on tullut perheen suhteen vapaamatkustaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukaan ei kuollut ja sinä pääsit käymään salilla. Lapsille nyt vaan ruokaa ja miehelle illalla turpaan.

PS. Miksi lapset eivät osanneet lämmittää kalakeittoa itse?

Vierailija
4/4 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:35"]

Tee ruoka valmiiksi, koululaiset osaavat varmaan itse lämmittää?

[/quote]

Nyt ei ihan tästä ollut kyse. AP:ta ärsyttää kun mies lupaa, mutta tekee oharit.